دعای محبت شوهر:

در این مقاله قصد داریم تا شما را با دعای جلب محبت شوهر آشنا کنیم این دعا ها باعث بازگشت شوهر، به خانه شده و محبت را بین زن و شوهر افزایش خواهد داد. می توانید برای دوام بیشتر روابط خود از راه کار های جدید رواشناسی در کنار دعا استفاده کنید

دعای محبت فوری

دعای جلب محبت شوهر

دعای محبت فوری که در زیر آمده است را بخوانید، این دعا باعث جلب محبت معشوق شده و می گردد و در دسته قوی ترین دعای جلب محبت شوهر قرار دارد.

اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعة رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »

آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر

همین طور که می ­­­­­دانید­ آیت الکرسی فضایل بسیاری دارد. طبق توصیه بزرگان آیت الکرسی برای محبت زن و شوهر در مجموعه قوی ترین دعای جلب محبت شوهر کاربردی می باشد. یک دور این دعا را با تسبیح به نیت آشتی زن و شوهر بخوانید.

دعای مجرب برای تسخیر شوهر

برای جلب محبت شوهر و عاشق کردن شوهر خود می توانید دعای زیر را در هنگام غروب بخوانید.

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ عَبْدِکَ وَ رَسُولِکَ کَمَا بَلَّغَ رِسَالَتَکَ، وَ صَدَعَ بِأَمْرِکَ، وَ نَصَحَ لِعِبَادِکَ. اللَّهُمَّ اجْعَلْ نَبِیَّنَا- صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ عَلَی آلِهِ- یَوْمَ الْقِیَامَةِ أَقْرَبَ الْنَّبِیِّینَ مِنْکَ مَجْلِساً، وَ أَمْکَنَهُمْ مِنْکَ شَفَاعَةً، وَ أَجَلَّهُمْ عِنْدَکَ قَدْراً، وَ أَوْجَهَهُمْ عِنْدَکَ جَاهاً »

دعا برای وابسته کردن مرد به زن

خانم هایی که به دنبال وابسته کردن شدید شوهرشان هستند می توانند از دعا برای وابسته کردن مرد به زن در دسته قوی ترین دعای جلب محبت شوهر استفاده کنند.

دعا برای وابسته کردن مرد به زن که در زیر آمده است را روی پارچه ای تمیز نوشته و آن را همیشه نزد خود نگه دارید تا بدین وسیله باعث بی قراری و دلتنگ شدن معشوق شما شود.

اللهم حَبِّبنی إلَیکَ وَ إلى مَلائکَتِکَ وَ إلى رُسُلِکَ وَ إلى عِبادِکَ الصاّلِحینَ »

دعای رفع کدورت بین زن و شوهر

در مواردی که بین زن و شوهر اختلاف پیش آمده است می توانید از دعای رفع کدورت و بازگشت شوهر استفاده کنید. این دعا تاثیر بسیار بالایی بر روی روابط شما خواهد گذاشت.

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا »

دعای وابستگی شدید شوهر به زندعای جلب محبت معشوق

 

دعای وابستگی شدید شوهر به زن نیز یکی دیگر از دعاها در مجموعه قوی ترین دعای جلب محبت شوهر می باشد. دعای وابستگی شدید شوهر به زن که در زیر آمده است را روزی 14 مرتبه بعد از نماز صبح بخوانید. امید است که این دعا اثر کند و باعث اشتی و بهبود روابط شود.

قُلِ اللَّهُمَّ مالِکَ الْمُلْکِ تُؤْتِی الْمُلْکَ مَنْ تَشاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْکَ مِمَّنْ تَشاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشاءُ بِیَدِکَ الْخَیْرُ إِنَّکَ عَلی‏ کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدیرٌ »

دعا برای عزیز شدن نزد شوهر

این دعا یکی از مجرب ترین دعاها در زمینه قوی ترین دعای جلب محبت شوهر می باشد. این دعا را هنگام طبخ غذا بخوانید و غذا را بخورد شوهرتان دهید. این دعا برای عزیز شدن نزد شوهر موجب عزیز شدن شما خواهد شد.

بسم الله الر حمن الرحیم وَالضُّحَى وَ اللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَ لَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَ لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَ وَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَ وَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ »

دعای سریع جهت آشتی زن و شوهر

دعای جلب محبت شوهر

یکی دیگر از دعاها در زمینه قوی ترین دعای جلب محبت شوهر، دعای سریع جهت آشتی زن و شوهر می باشد این دعا را نفر سومی باید به شربت بخواند و آن را به خورد زن و شوهر دهد

« وَ أَلَّفَ بَینَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَینَ قُلُوبِهِمْ وَ لَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَینَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ »

دعای پشیمانی شوهر

در مواردی که شوهر سعی در فاصله گرفتن از همسرش دارد می توانید دعای پشیمانی شوهر که در زیر آمده است را 100 مرتبه بخوانید و به غذای شوهر خود فوت کنید تا هر چه سریع تر دعای پشیمانی شوهر اثر کند و وی از این تصمیم خود منصرف شود.

« اللهم حببنی الی خلقک و افض علی من سعه رزقک و وفقنی للقیام باداء حقک برحمتک و رضوانک و منک و احسانک یا کریم »

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *