نشانه های عشق یک طرفه

نشانه های عشق یک طرفه


نشانه های عشق یک طرفه به ما کمک می کند با تشخیص درست زودتر خود را از یک رابطه ی یک طرفه نجات دهیم. بودن در یک رابطه ای که یه نفر عشق و توجه نثار می کند و از طرف مقابل هیچ پاسخی دریافت نمی کند بسیار آزار دهنده و دردناک است.

گاهی به دلیل عشق زیاد و تاثیرات ضمیر ناخودآگاه نمی توانیم تشخیص دهیم که در یک رابطه ی یک طرفه قرار گرفتیم. و فقط به عشقی که خودمان به او داریم توجه می کنیم.

اما نگران نباشید. هنوز هم دیر نشده! در طلوع سبز می توانید با 7 نشانه ی قطعی که خبر از یک رابطه ی یک طرفه می دهند آشنا شوید و هرچه زودتر جلوی خرج شدن احساساتان در یک رابطه ی اشتباه را بگیرید.

7 نشانه ی مهم عشق یک طرفه

نشانه های عشق یک طرفه
تشخیص عشق یک طرفه
احساس نا امنی در رابطه 

اگر مدام به فکر این هستید چطور رفتار کنید یا چه لباسی بپوشید و چه آرایشی کنید که او بیشتر جذب شما شود، در واقع شما در رابطه تان احساس نا امنی می کنید. زیرا در اعماق قلب خود این موضوع که او شما را دوست ندارد را احساس می کنید. برای همین در پی این هستید که تغییری در خود ایجاد کنید تا بتوانید یک منطقه امن برای رابطه تان درست کنید. اما باید این را بدانید که وقتی فردی شما را دوست دارد همه چیز راجع به شما را دوست دارد. او اجازه نمی دهد تغییر کنید.

دوستانشان بر شما ارجعیت دارند 

معمولا شاهد این هستیم که در یک رابطه ی عاشقانه زوج ها بیشتر زمان را با یکدیگر هستند. باهم به گردش می روند، باهم به خرید می روند، ممکن است در هفته یک یا دوبار با دوستانشان باشند. اما در یک عشق یک طرفه همچین شرایطی به چشم نمی خورد. او بودن با دوستنانش را به شما ترجیح می دهد. و برای بودن با شما بهانه تراشی می کند.

مسئولیت کل رابطه بر دوش شماست

اگر شما کسی هستید که نگران مشکلات رابطه تان هستید و خودتان هم باید برای آن راه حل پیدا کنید، اگر همیشه شما شروع کننده رابطه هستید، اگر فقط شما با او تماس می گیرید یا همیشه شما اول پیام می دهید و … پس شما قطعا در یک رابطه یک طرفه هستید. وگرنه چه دلیلی وجود دارد که او با شما تماس نگیرد یا برای یکبار هم که شده او اول به شما پیام ندهد؟ چرا او هم نباید نگران مشکلات رابطه باشد؟

شما متکلم وحده هستید 

اگر این نشانه را بخواهیم در عشق یک طرفه دختر، یعنی دختری که عاشق پسر است اما متقابلا عشقی دریافت نمی کند بررسی کنیم، باید بگوییم این درست است که معمولا مردها نسبت به زنان کم حرف تر هستند، اما نه آنقدر که همیشه و در تمام طول صحبت ها فقط شنونده باشند. یا وقتی از آن ها سوال می کنید به دادن جواب های کوتاه بسنده کنند و یا حتی از جواب دادن طفره بروند. و در واقع شما متکلم وحده رابطه می شوید.

از طرف دیگر هم هیچ دختری هنگام گفت و گو با پسری که دوستش دارد سکوت نمی کند و همیشه مشتاق صحبت کردن و سوال کردن است تا بشتر بداند و بیشتر پسر مقابلش را بشناسد.

اتمام رابطه ی یک طرفه فقط با یک حرکت

تهدید به رفتن 

یک اشتباه کوچک از جانب شما کافی است تا بهانه ای دست او دهید برای اتمام رابطه یک طرفه برای همیشه. به همین خاطر دائم به دنبال فرصتی است تا مشکلی پیدا کند یا شما اشتباهی مرتکب شوید تا او شما را تهدید به رفتن و تمام کردن رابطه کند.

به نظر شما این عشق ارزش ماندن دارد؟ ارزش جنگیدن دارد؟ اگر جواب شما خیر است پس با استفاده از روش های رهایی از عشق یک طرفه خود را از بند اسارت این عشق دردناک رها کنید.

هدف و رویا نداشتن 

یکی از علائم عشق دو طرفه این است که هر دو طرف رویاها و اهدافی برای رابطه شان دارند. برای آینده ی رابطه رویابافی می کند یا یک هدفی را قرار می دهند. اگر فرد مقایل شما هیچ هدفی یا رویای مشترکی با شما ندارد و حتی تمایلی هم برای داشتنش نشان نمی دهد پس در واقع با این کار نشان می دهد که علاقه ای به شما ندارد.

معذرت خواهی های پی در پی 
نشانه های عشق یک طرفه
نشانه های عشق یک طرفه

پایه ی تشکیل یک رابطه احساس خوشبختی کردن است. اما همانطور که گفتیم در رابطه های یک طرفه همیشه یک احساس ناامنی وجود دارد و این احساس نا امنی باعث ایجاد استرس، اضطراب و نگرانی می شود و شریک شما هم هیچ تلاشی برای رفع این احساسات منفی نمی کند. برای همین شما باید بابت کارهایی که نکردید عذر خواهی کنید. در صورتی که در یک عشق دو طرفه همچین اتفاقی نمی افتد.

آیا با انجام تست می توانیم عشق یک طرفه را تشخیص دهیم؟

بررسی نشانه های عشق یک طرفه واقعا دردناک است. با خواندن هر نشانه و مطابقت دادن آن با رابطه خودتان ممکن است بیشتر احساس نا امیدی و شکست کنید. برای همین شاید نخواهید این نشانه ها را باور کنید. ب

به همین دلیل علاوه بر نشانه هایی که در این مقاله ذکر کردیم، تست هایی وجود دارد با نام تست روانشناسی عشق یک طرفه که بعد از بررسی این نشانه می توانید این تست را هم انجام دهید و از این موضوع مطمئن شوید.

تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه

عشق یک اتفاق ناگهانی است. ما تصمیم نمی گیریم عاشق چه فردی شویم. مانند خانواده! ما تصمیم نگرفتیم که در چه خانواده ای به دنیا بیایم. عشق هم همینطور است. ما انتخاب نمی کنیم قلبمان برای چه کسی به تب و تاب بیفتد. چون اگر این طور باشد اسمش عشق نیست.

و متاسفانه در بازی زندگی همه آنقدر خوش شانس نیستند که عاشق کسی شوند که عاشقش باشد. عشق برای هرکس یک بازی رو می کند. برای بعضی ها یک عشق بی دردسر و شیرین، برای بعضی ها کمی با سختی و موانع و برای بعضی ها عشق یک طرفه.

بعضا پیش می آید که عشق های یک طرفه به دلیل بعضی سوتفاهم یا اشتباهات و عدم شناخت کافی نسبت به طرف مقابل باشد. برای همین نباید به سرعت نا امید شد و همه چیز را رها کرد. شاید با کمی سختی و جنگیدن و استفاده از راه های تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه  بتوانیم برنده ی این بازی شویم.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *