قویترین طلسم محبت سوزاندنی

قویترین طلسم محبت سوزاندنی


قویترین طلسم محبت سوزاندنی و فوری این روزها برای خیلی ها که به دنبال جلب محبت و عشق فرد یا افراد خاصی هستند باب شده است.

خیلی ها نمی داندند این دعا و طلسم چگونه عمل می کند و چه تاثیرات شگفت انگیزی دارد.

و از شرایط و آداب انجام طلسم ها و دعاها آگاهی ندارند.خیلی از طلسم ها و دعا تاثیرا شدید اما کوتاه دارند و بعضی دیگر تاثیرات بلند مدت دارند. همچنین بعضی از طلسم ها و دعاها در شعاع محدود مکانی موثر هستند.

تیم تحقیقاتی طلوع سبز برای شما مجموعه از معروف ترین و بهترین دعاهای محبت و عشق را گردآوری کرده است تا با انجام صحیح و درست آن ها انشالله حاجت خود را برآورده کنید.

صحت و درستی این دعا توسط تیم ما تایید نمی شود اما برای تهیه ی این دعاها و طلسم ها از منابع معتبر اینترنتی استفاده کرده ایم.

قویترین طلسم محبت سوزاندنی و فوری

قویترین طلسم محبت سوزاندنی و فوری  که در مجموعه طلسم  های سوزاندنی سریع الاثر است برای اشخاصی که می خواهند در سریع ترین زمان و با تاثیر شدید عشق محبوب خود را به دست بیاورند کاربرد دارد.

اگر از آتش بازی و سوزاند هراسی ندارید با خیال راحت از این طلسم استفاده کنید اما اگر مایل به زواندن چیزی و استفاده از آتش نداردی از طلسم محبت فوری استفاده کنید.

قویترین طلسم محبت سوزاندنی
طلسم محبت سوزانی

این طلسم به شرح زیر است:

ابتدا بایستی اسامی که در زیر آمده است را با گلاب و زعفران دور تا دور کاسه ای سفید  و همچنین روی برگه ای سفید بنویسید و سپس با آن شربت درست کرده و آن شربت را در روز پنجشنبه ساعت مشتری بنوشید و کاغذ را هم بسوزانید.

امید است که اثر کند و بتوانید زودتر به مراد دلتان برسید.

اسامی به صورت زیر است:

« اشازنوش ۳ کفیطیوش ۳ دبراوش ۳ قیوش ۳ ثنوش ۳ قنوش ۳ شجکیوش ۳ هبوش ۳ طقطقوش ۳ توکلوا یا خدام هذه اسماء و اجلبوا قلب فلان بنت فلان الی فلان بن فلان الوحا ۳ العجل ۳ الساعه »

طلسم عشق و تسخیر قلب

اگر تمام راه ها را برای عاشق کردن معشوقتان انجام داده اید اما موفق نشدید اگر از طلسم محبت سوزاندنی فوری به دلیل آتش بازی و سوزاندن نمی توانید استفاده کنید، با استفاده از طلسم عشق و تسخیر قلب می توانید به قلب معشوق خود نفوذ کرده و با جلب محبتش قلبش را تسخیر و او را عاشق و شیفته ی خود کنید.

این طلسم را که در زیر آمده را روی کاغذی نوشته و همیشه همراه خود داشته باشید. با همراه داشتن همیشگی آن می توانید قلب هر کسی که در حضور شما هست را مسخور خود کنید.

به دنبال یک دعای قوی برای جلب محبت شخصی از راه دور هستید؟ هیچ دعایی موثر واقع نشده؟ دعای محبت از راه دور قوی، بهترین و قوی ترین دعای جلب محبت از راه دور.

دعا به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم. (یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان و اسم مطلوب را ذکر کند.) الحمدلله رب العالمین. (یا ودود سخر لی و لین قلب فلان بن فلان) الرحمن الرحیم. (یا ودود سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) مالک یوم الدین. ( یا رقیب سخر و لین لی قلب فلان بن فلان) إیاک نعبد و إیاک نستعین. (یا ودود سخر و لین قلب فلان بن فلان) إهدنا الصراط المستقیم. (یا رقیب سخر و لین قلب فلان بن فلان) صراط الذین أنعمت علیهم. (یا ودود سخر و لین لی قللب فلان بن فلان) غیر المغضوب علیهم ولا الضالین. ( یا رقیب سخر و لین لی فلان بن فلان) ».

دعای محبت از راه دور با فلفل سیاه یکی از معروفترین و قدیمی ترین دعاهایی است که تاثیر آن برای خیلی ها آشکار است.برای نحوه ی استفاده از این دعا کلیک کنید.

دعای سریع الاجابه برای جذب خواستگار

قویترین طلسم محبت سوزاندنی
دعای سریع الاجابه برای جذب خواستگار

ازدواج یکی از مهمترین مسائل مهم بشر  که تضمینی برای بقای نسل و همچنین تسکین روح برای بشر اللخصوص جوانان است.گاهی این امر به دلایل فرهنگی و اجتمایی به تاخیر می افتد و گاهی هم به دلیل تاثیرات سحر و جادو و اجنه و شیاطین.

ما در اینجا دعای سریع الاجابه برای جذب خواستگار را برای دختران را تهیه کرده ایم باشد که طعم شیرین ازدواج و زندگی مشترک را بچشید انشالله.

دعای جذب خواستگار:

۱- ذکر یالطیف راهرروز ۱۲۹مرتبه بخوانید.
۲- آیه وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏. وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ. وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ( ۳۲نور) را هر روز در اوقات نماز تلاوت کنید.

۳-آیه شریف زیر همیشه و دائم با خود تکرار کنید:
«وَاضْرِبْ لَهُمْ مَثَلا اَصْحابَ الْقَرْیَهِ اِذْ جائَهَا الْمُرْسَلوُنْ»

چنانچه دختری هنوز ازدواج نکرده باشد و یا خواستگاری هنوز برایش نیامده  و یا آمده اما هنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است به مدت چهل روز بعد از هر نماز واجب بلافاصله بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه آیه زیر را بخواند:

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن. (سوره انبیا آیه هشتاد نُه)
انشاءالله حاجتتان اجابت شود.
تذکر: در زمان خاصی که نماز نمی خوانند از خواندن آیه مبارکه خودداری فرمائید،بعدازغسل باقیماندۀ چهل روز را بجا بیاورید.

همچنین اگر عاشق شخص خاصی هستید و می خواهید هرچه سریعتر و قبل از از دست دادن معشوقتان به به او برسید کلیک کنید: دعای رسید به معشوق فوری

دعای بازگشت معشوق

در ادامه ی طلسم محبت سوزاندنی برای بازگشت محبت هم دعایی وجود دارد.جدایی از محبوب دردی است غیر قابل تحمل.اما نگران نباشید. با استفاده از دعای بازگشت معشوق می توانید این فراق را پایان دهید و دوباره به معشوق خود برسید.

در هنگام خواندن این دنیا حتما پاکیزه و خلوص نیت داشته باشید. انشالله هرچه سریعتر معشوقتان باز می گردد و به حاجت دل خود می رسید.

قویترین طلسم محبت سوزاندنی و فوری
دعای بازگشت معشوق

برای بازگشت شخص مورد نظر نیت کنید و دعای زیر را ۱۱ مرتبه بخواید :

بسم الله الر حمن الرحیم
وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَةُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى. وَ
لَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ. فَتَرْضَى أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ. ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ.
العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة.
الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه.

و اگر هم می خواهید محبت و مهر و علاقه ی کسی را از دور به دست آوردید به طوری که هم موثر باشد و هم سریع اجابت شود کلیک کنید: دعای محبت از راه دور قوی و سریع الاثر

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *