دعای محبت از راه دور

دعا و طلسم ازدواج


دعای محبت از راه دور قوی و سریع الاثر دعایی است که وقتی شما از محبوب خود دور هستید و توانایی جلب عشق و محبت او می تواند را ندارید می تواند به شما خیلی کمک کند.این دعا این روزها در بین کسانی که از عشق خود دور هستند بسیار محبوب است و افراد زیادی به دنبال دعاهای محبت از راه دور و دعای محبت از راه دور قوی هستند.

تیم تحقیقاتی طلوع سبز برای کمک به شما در رسیدن به محبوبتان به یاری شما آمده و سری دعاهای محبت از راه دور قوی و سریع الاثر را برای شما گردآوری کرده. صحت و سقم این دعاها توسط تیم ما تایید نمی شود اما در تهیه ی این دعاها از منابع معتبر اینترنتی استفاده شده است.

دعای محبت از راه دور قوی و سریع الاثر

دعای محبت از راه دور
دعای محبت از راه دور سریع الاثر و قوی

دعای محبت از راه دور قوی و سریع الاثر را می توانید پیش از طلوع آفتاب یعنی بین نماز صبح و طلوع خورشید ,70 مرتبه بر یک قطعه  نبات یا شیرینی،  آیات زیر را بخوانید. سپس همان صبح یا همان روز  آن شیرینی یا نبات را به محبوب خود بخورانید  و آثار دعای محبت از راه دور را سریع مشاهده کنید.

آیات این است:
قُلْ إِنْ کُنْتُمْ تُحِبُّونَ اللَّهَ. فَاتَّبِعُونی‏ یُحْبِبْکُمُ اللَّهُ وَ یَغْفِرْ لَکُمْ ذُنُوبَکُمْ. وَ اللَّهُ غَفُورٌ رَحیمٌ قَدْ شَغَفَهَا. حُبًّا ۖ إِنَّا لَنَرَاهَا فِی ضَلَالٍ مُّبِینٍ یُحِبُّونَهُم. کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه .احرقت قلب (نام همسرتان) زاییده (نام مادر همسرتان) علی حب (نام خود) زاییده (نام مادر خود) به حق این آیه های قرآن

قاعده برای انجام این دعا:

۱- در تمام روزها میتوانید این عمل را انجام دهید. به غیر از روزهای شنبه و سه شنبه و همچنین در ۷ روز اخر ماه قمری.

۲- خانم هایی که در دوران عادت ماهانه هستند تحت هیچ شرایطی این عمل را انجام ندهند.

۳- برای دوست پسر یا دوست دختر خود این عمل را انجام ندهید.

۴-برای انجام این دعا هم مردان و هم زنان باید حتما پاک و با وضو باشید.

۵ – ساعات انجام دقیقا بین نماز صبح و طلوع افتاب است.

برای پیدا کردن یک همسر و زن خوب دعای موثری وجود دارد که برایتان تهیه کردیم تا بتوانید انشالله با دختر مناسب خود ازدواج کنید:دعای پیدا کردن زن خوب

دعای بی قراری

بعد از دعای محبت از راه دور قوی و سریع الاثر ممکن است به دنبال دیوانه کردن و بی قرار کردن معشوقتان هستید؟ نگران نباشید ما با دعای بی قراری به شما کمک می کنیم او را بی قرار و دیوانه ی خود کنید.

برای عاشق کردن و تسخیر قلب فوری معشوقتان کلیک کنید: دعای سریع الاجابه برای تسخیر قلب

دعای محبت از راه دور
چگونه بی قرارش کنیم

و اما دعای بی قراری :

بايد در روز جمعه غسل كنید. سپس دو ركعت نماز حاجت به جا بیاورید و به نيت شخص مورد نظر صلوات ختم کنید. سپس شروع به خواندن سورهء‌ توحيد تا 7 روز کنید، روزي 245 مرتبه. پس از آن سوره را اين گونه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحيم. قل هوالله احد. يا جبرائيل الله الصمد. يا ميكائيل لم يلد و لم يولد. يا اسرافيل ولم يكن له كفواَ احد. يا دردائيل اَجيبوني وَ لَيِّن لي قلب فلان بن فلان وَ سَخِّرهُ بِحَقِّ كُن فَيَكون. و در روز اخر 248 بار بخوانيد. و اخري را هم به طريقهء مذكور كه بشود 249كه جمعاَ تمام ختم در كل روزها بشود 1725مرتبه. بعد از آن تاثیرات این دعا شما را شگفت زده می کند. به جای فلان بن فلان اسم طرف و نام پدرش را بنویسید. اگر طرف خانم بود به جای بن بنویسید بنت.

دعای سریع الاجابه برای تسخیر قلب برای کسانی که به دنیال دعایی سریع برای تسخیر قلب محبوبشان هستند.

در ادامه دعای محبت از راه دور قوی و سریع الاثر:

قوترین طلسم محبت دنیا

قویترین طلسم محبت دنیا خودش میداند که کی وارد عمل شود. همه قدرت های دنیا در قویترین طلسم محبت دنیا بکار رفته است. زمانی که شروع به کار کند به طرز حیر انگیزی شروع به طلسم فرد مورد نظر و ایجاد محبت در وی می کند. در این طلسم ازدواج شما در ستاره ها شکل می گیرد.و همچنین اگر متاهل باشید قویترین طلسم محبت دنیا عشق و حبت همسرتان را ابدی می کند. و  کیفیت علاقه ی او را تشدید می کند. اما اشتباه نکنید این عشق و محبت این طور نیست که فرد مورد نظر کار و زندگی را خود را رها کند و شبانه روز به شما محبت کند.

متن زیر را با مرکب مشک بر روی پوست آهو بنویسید .در جا های خالی بین کلامات زیر نام فردی که می خواهید محبتش را داشته باشید را باید بنویسید.

توجه داشته باشید برای نوشتن نام فرد می توان از هر نوع حرف الفبایی استفاده کنید. نکته دیگر  این است که در آخرین جای خالی که در پایین سمت راست عکس دیده می شود باید نام مادر فرد مورد نظرتان نوشته شود. کمتر از یک ماه از تاریخ شروع به انجام این طلسم باید عکس معشوقتان را در سمت دیگر پوست بکشید که کیفیت این عکس مهم نیست حتی می توانید عکسی از او تهیع کنید و به پشت این پوست بچسبانید.

روی این تابلو را نیز عکسی از خودتان قرار دهید به طوری که پوست آهو دیده نشود. تابلو را در مکانی در خانه آویزان کنید که اگر مهمانی وارد خانه شد آن را ببیند. زمانی که خواب معشوق خود را ببینید یعنی طلسم شروع به کار کرده است.

دعای محبت از راه دور
قوترین طلسم محبت دنیا چگونع عمل می کند؟

به دنبال تسخیر قلب شخص خاصی هستید؟تسخیر قلب شخص معین و جلب عشق به شما کمک می کند شخص مورد نظر را به چنگ بیاورید.

طلسم محبت سوزاندنی فوری

یکی از قویترین طلسم های محبت قدیمی و دعای محبت از راه دور قوی و سریع الاثر در دنیا، طلسم محبت سوزاندنی فوری است که بسیار قوی و همیشه نتیجه بخش است.

افتادن فوری معشوق به پای شما برای ازدواج از معروف ترین دستاورد های طلسم محبت سوزاندی فوری می باشد. اگر متاهل باشید طلسم محبت سوزاندنی فوری رابطه بین شما را به شدت عاشقانه و پایدار میکند. به طوری که  خوشبختی واقعی را تجربه کنید. انجام  طلسم محبت سوزاندنی فوری که قویترین دعای محبت از راه دور قوی و سریع الاثر می باشد باید کمتر از سه روز طول بکشد.

ابتدا پرنده یا چهار پایی را به نیت سیر کردن فقرا قربانی کنید. و گوشت آن را به نیازمندان بدهید. به غیر از استخوان ران پای راست حیوانی که قربانی کردید هیچ قسمتی را نگه ندارید. آن استخوان را روی آتش حرارت دهید که قسمتی از آن ذغال شود.

با ذغال به دست آمده روی کاغذی بدون خط طلسم محبت سوزاندنی فوری را که در زیر آمده را بنویسید.این طلسم سریع الاثر را در ظرفی فلزی قرار داده و روی آتش بگذارید. آتشی که از سوختن چوب خشک باشد . خاکستری که در ظرف فلزی ایجاد می شود را چهار سوی بیرون خانه در هوا و بعد از گفتن نام معشوقتان فوت کنید.

دعای محبت از راه دور
محبت از راه دور قوی و سریع الاثر

همچنین در ادامه ی دعای محبت از راه دور قوی و سریع الاثر دعای محبت از راه دور قوی هم برای شما تهیه شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *