تسخير قلب شخص معين

تسخير قلب شخص معين


تسخير قلب شخص معين یکی از دعا های مطرح این روزهاست که افراد بسیاری به دنبال این دعای تسخیر قلب شخص معین و جلب عشق هستند تا قلب شخص خاصشان را تسخیر و محبت او را به دست آورند.تیم نحقیقاتی طلوع سبز با گردآوری بهترین نمونه ی دعا و طلسم های تسخیر قلب شخص معینبه شما کمک می کند تا به هدف و معشوق خود برسید.

صحت این دعاها توسط تیم تحقیقاتی ما تایید نمی شود اما در تهیه ی این طلسم ها و دعاهای تسخیر قلب شخص معین، از منابع معتبر اینترنتی استفاده شده است.

تسخير قلب شخص معين و جلب عشق

برای تسخیر قلب شخص معین و جلب عشق و علاقه او در وقت ظهر روز جمعه یا پنج شنبه ۲۰۰ مرتبه اذکار زیر را بخوانید. یقینا آن شخص مطیع و تسخیر شما خواهد شد و هر حاجتی که از او داشته باشید برآورده خواهد کرد. همینطور برای جلب محبت دیگران طلسم محبت سوزاندنی را حتما استفاده کنید و تاثیرات شگرف آن در زندگی خود مشاهده کنید.

و آن ذکر این است:
ابتدا ۱۴ صلوات بفرستید و بعد ذکر را بگویید

اَللهُمَّ انَتَ القادِرُ وَ اَنَا المَقدُور فَمَن یَدَعُ المَقدُورَ اِلَّا القادِرُ یا رَبِّ  یا رَبِّ  یا رَبِّ
بعد از اتمام ذکر،۱۴ صلوات دیگر بفرست و بعد بگویید”مهر کردم بستم  جمیع اندام و جوارح نام شخص زاییده نام مادر شخص به عشق و محبت و هوس نام خود زاییده نام مادر خود.یا میططرون”
و مجددا  ۱۴ صلوات دیگر بفرستید.

تسخیر قلب شخص معین
قلب معشوق را تسخیر کن

دعای سریع الاجابه برای تسخیر قلب

به دنبال دعای تسخیر قلب شخص معین و طلسمی که سریع قلب شخص مورد نظرتان را تسخیر کند هستید؟ دعای سریع الاجابه برای تسخیر قلب به شما کمک می کند.

اگر کسی آیه زیر را با خلوص نیت و توجه به خدا بنویسد و همراه خود داشته باشد و یا بخواند خیلی سریع می تواند قلب آن شخص خاص یا دیگران را تسخیر کند.

دعا به شرح زیر است:

اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لافِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَبِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ

و اگر کسی شخص خاصی را مد  نظر دارد به جای سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ
بگوید سَخِّر لی قَلبِ فلان بن فلان الی آخر دعا .

نکته: اگر مثلا مرد است بگوید سخرلی قلب محمد بن علی
و اگر زن است بگوید سخر لی قلب مریم بنت رضا

اگر به دنبال قوترین طلسم محبت دنیا هستید حتما مقاله ی قوترین طلسم محبت دنیا ما را بخوانید و از جادوی قوتری طلسم محبت دنیا بهره مند شوید.

دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج

تسخير قلب شخص معين
ازدواج با معشوق

تسخير قلب شخص معين برای ازدواج دعایی است که به شما کمک می کند که كسی را به مهر و محبت خود متمایل نمائیم به گونه ای که دوری ما برای او طاقت فرسا شود و به فکر ازدواج با ما بیفتد.تس خیر قلب شخص معین با آیات زیر: آیه زیر را به غذا یا آب او بخوانیم  و سپس به او بخورانیم یا بنوشانیم. از تاثیر آن شگفت زده خواهید شد.
«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین»  (سوره مباركه نمل، آیه 30 و 31).
«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین»  (سوره مباركه قصص، ایه 10).

توجه فرمائید:
طهارت كامل ثوب و بدن و مكان رعایت شود.
هنگام نوشتن توجه قلبی داشته باشید و با كسی تكلم نكنید.
در كاغذ كاهی و با گلاب و زعفران بنویسید.

اگر  عاشق شده اید و نمی توانید به وصال معشوق خود برسید روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح و عشاء» ابتداء صلوات بفرستید
101 مرتبه اسم اعظم «الحلیم» را تکرار کنید . بعد از آن یک صلوات بفرستد.
سپس چشمان خویش را بسته و در خیال خود معشوق را تصور کنید و ظاهر نمایید و به سینه ی او بدمید.
بدون شک اگر که به صلاح شما باشد معشوق شما رجوع خواهد کرد. قوی ترین طلسم محبت هندی یک طلسم موثر برای جلب محبت است که با کلیک بر روی آن می توانید این طلسم را داشته باشید.

دعای محبت از راه دور قوی

دعای محبت از راه دور قوی برای کسانی است که می خواهند عشق شخص معینی را جلب کنند و  محبت شخص یا اشخاص خاصی را از راه دور به دست آورند

همچنین طلسم محبت با فلفل سیاه یکی از طلسم های موثر  برای محبت است. این طلسم کاملا شناخته شده و معتبر است. برای نحوه ی استفاده از آن و مشاهده اثرات شگفت انگزش کلیک کنید.

دعا به شرح زیر می باشد:

(اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ)
در هر رکعت پـس از حمد، آیه الکرسی را یکبار خوانده شود و سپس سوره عظیم الشأن اخلاص(قل هو الله احد) را 11 مرتبه بخوانید. و به شیوه معمول نماز را ادامه دهد. پـس از سلام دادن نماز 7 مرتبه بگویید: (یا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انک على کل شی قدیر). بجای کلمه فلان، نام شخص را بگویید.و انشالله دعای محبت از راه دور قوی اجابت شود.

دعای مهر و محبت

در تسخير قلب شخص معين یکی از دعاهای مهم و موثر برای مهر و محبت، خواندن آیه ۲۶ سوره ال عمران برای ۹۵ بار و خواستن محبت از خدا است.
دعای مهر و محبت باید با طهارت کامل (ثوب و بدن و مکان) و در ساعت سعد خوانده شود. ابتدا  سه مرتبه صلوات بر پیامبر و خاندان پاکش بفرستید و سپس دعای زیر را 370 مرتبه بخوانید:
بسم الله الرحمن الرحیم . قل هو الله احد بحرمه جبرائیل . الله الصمد بحرمه إسرافیل . لم یلد بحرمه میکائیل . ولم یولد بحرمه عزرائیل . ولم یکن له کفوا أحد بحرمه دردائیل مهرائیل .
در هنگام قرائت شخص را در مقابلتان تجسم کنید. در آخر نیز سه مرتبه صلوات بفرستید.
همچنین خواندن کامل سوره طه  و ۳۰ بار خواندن آیه آخر سوره توبه پس از نیمه شب جمعه در محبت بین زوجین خیلی موثر است.

دعای محبت الم نشرح، دعایی موثر برای جلب محبت از دل قرآن که خیلی ها به دنبالش هستند.

دعا برای پیدا کردن زن خوب

تسخير قلب شخص معين
دعای ازدواج با دختر

دعای تسخیر قلب شخص معین و جلب عشق  و دعای پیدا کردن زن خوب، برای پیدا کردن همسر و زن صالح اگر دو آیه زیر را باخلوص نیت و توجه به خدا و معنی آن بنویسد و با خود نگه دارید، اگر مجرد باشید به لطف حق و استفاده از دعا برای پیدا کردن زن خوب، همسر و دختر مناسب شما پیدا خواهد.

همچنین اگر به دنبال راهی مطمئن و بی در دسر و سریع برای رسیدن به کسی که دوستش دارید هستید حتما از دعای رسیدن به معشوق فوری و قوی استفاده کنید.

این دو آیه همچنین در موارد زیر هم کاربرد دارد:

فرد فراموشکار حافظه اش زیاد می شود.

فرد بیمار شفا می یابد.

فرد دروش توانگر می شود.

آیات ۱۳۱و ۱۳۲ سوره طه :

وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَیَاةِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى ﴿۱۳۱﴾

وَأْمُرْ أَهْلَکَ بِالصَّلَاةِ وَاصْطَبِرْ عَلَیْهَا لَا نَسْأَلُکَ رِزْقًا نَّحْنُ نَرْزُقُکَ وَالْعَاقِبَةُ لِلتَّقْوَى  ﴿۱۳۲﴾

 

دعای دیدار فوری معشوق برای کسانی که که از دوری معشوق خود خسته شده و می خواهند هرچه زودتر او را ببینند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *