بازگشت دوباره به رابطه دوستی

بازگشت دوباره به رابطه دوستی تمام شده

هدایت شدن شما به این صفحه نشان بر این است که رابطه خود را از دست داده اید و بدنبال راهی برای بازگشت دوباره به رابطه دوستی هستید. قبل از صحبت راجب مراحل و تکنیک های برگشت دوباره به رابطه در این مقاله می خواهیم به عواملی که غیر مستقیم به ترمیم و برگشت دوباره به رابطه مربوط می شوند بپردازیم.

بازگشت به رابطه دوستی

دوری از اشتباهات: شما بعد از جدای برای برگشت به رابطه تمام شده نباید برای برگشت دوباره به رابطه هر کاری انجام بدید. یکسری کار ها هستن که در دسته اشتباهاتی قرار می گیرند. که بجای بازگشت به رابطه دوستی منجر به از دست رفتن رابطه تمام شده برای همیشه می شود.

اشتباهاتی مانند اصرار کردن، التماس کردن، تماس گرفتن پیام دادن، ابراز احساسات و … که در مقاله تکنیک های ساده برای برگشت به رابطه از دست رفته به صورت جدی تر به این اشتباهات پرداخته شده است. و روش های علمی بازگشت دوباره به رابطه را برای شما بیان می کند.

برگشت دوباره به رابطه

باور ها

باور انسان نقش تعیین کننده در سرنوشت و آینده دارد. همچنین باورها میتوانند مدت و کیفیت رابطه های عاطفی و دوستی ما را تحت تاثیر قرار دهند. اگر رابطه شما تمام شده قطعا باورهای شما دستخوش تغییرهای جدی شده است و متاسفانه این تغییرها منفی هستند.

بعد از جدایی در رابطه درست زمانی که شما بدنبال راهی برای برگشت به رابطه تمام شده هستید. باوری در ناخودآگاه شما شکل می گیرد که مانع بازگشت به رابطه دوستی می شود.

وقتی ما در رابطه دوستی دچار شکست عاطفی می شویم و رابطه را تمام شده میبینیم. ناخودآگاه ما کاملا درگیر این جدایی می شود. احساس تنهایی بوجود آماده باعث می شود شخص مدام به این فکر کند کجای کار اشتباه بوده است؟ در این رابطه چه کاری باید انجام می داد که نداده است.

در این شرایط بر اثر تنهایی و افسردگی شخص بعد از اینکه منطق جوابی برای سوالاتش راجب این رابطه که تمام شده نداشت. برای حل این مشکل با تصویر سازی بصورت کامل خود را مقصر تمام شدن این رابطه می داند.

ذهن شکست خورده و تنها راهی جز ساختن باور های منفی ندارد. وقتی اعتماد بنفس فرو ریخته شخص خود را لایق این تمام شدن می داند و احساس می کند هیچ کس او را دوست ندارد. ضعف و وابستگی و از دست رفتن رابطه دوستی باعث می شود.

احساس ترس از تنها ماندن تصویری از رابطه تمام شده بسازد که این باور را پرورش می دهد. که من بدون او خوشبخت نمی شوم من به او نیاز دارم من درمانده هستم و باید حتما او را با هر روش درست یا غلطی که شده برگردانم.

باور توسط خود ما بوجود می آید ما می توانیم بر این باور باشیم که هیچ راهی برای بازگشت دوباره به رابطه دوستی تمام شده نیست. یا این باور را در ناخودآگاه خود ایجاد کنیم که اشتباهات و سوء تفاهم ها باعث تخریب رابطه شده است.

و حالا که این رابطه دوستی تمام شده من بدون عشقم نمی میرم. ولی او را بدست خواهم آورد چون توانایی این کار را دارم فقط نیاز به زمان است تا به هدف بازگشت دوباره به رابطه دوستی تمام شده برسم.

قانون جذب

در بخش مقالات در مقاله قانون جذب بصورت کامل راجب قانون جذب و همچنین قانون جذب عشق توضیح داده شده است. قانون جذب فقط این نیست که ما مثبت فکر کنیم تا همه چیز را بدست آوریم. اینکه هر روز فکر کنیم و مطمئن باشیم عشق ما برمیگردد هیچ گاه به تنهایی باعث برگشت دوباره عشق ما به رابطه دوستی تمام شده نخواهد شد.

چرا؟ اجازه بدهید کاملا ساده با شما صحبت کنم قانون جذب کاملا واقعی است. اما روش های صحیح و غلطی برای استفاده از این قانون برای رسیدن به هر چیزی مخصوصا بازگشت دوباره به رابطه دوستی تمام شده وجود دارد.

هر شخصی اختیار دارد و ما نمی توانیم با هیچ روشی اختیار فردی را از او بگیریم. و او را یک شبه عاشق و شیفته خود کنیم اما هر فری ضمیر ناخودآگاه دارد. ما می توانیم ضمیر ناخودآگاه او را به نفع خودمان برنامه ریزی کنیم و فرد را جذب کنیم.

قانون جذب به ما اجازه ارسال ارتعاش های مثبتی را می دهد که در برنامه ریزی ناخودآگاه عشق مان کمک زیادی خواهد کرد، قانون جذب اگر به درستی استفاده شود. در کنار تکنیک های ان ال پی (برنامه ریزی عصبی کلامی) قطعا به ترمیم و بازگشت دوباره به رابطه دوستی تمام شده ختم خواهد شد.

تاثیر ناخودآگاه

ناخودآگاه کنترل 90 درصد رفتار انسان را در دست دارد. منشا تصمیمات ناخودآگاه احساسات است. زمانی که در اثر تنش های بوجود آمده یا اتفاقات رخ داده رابطه دوستی ما تمام شده است. یک عامل بزرگ و مهم را می توان دید.

{احساسات منفی} احساسی که در اثر واکنش های غلط ما و سوء تفاهم ها در عشق  مان بوجود می آید. باعث برنامه ریزی ناخودآگاه عشق مان به شکل منفی می شود. یعنی احساس منفی نسبت ما ایجاد شده. و ناخودآگاه طرف مقابل ما برای دور شدن از احساسات منفی تصمیم به ترک رابطه می گیرد.

یکی از با اهمیت ترین کار هایی که شما برای بازگشت دوباره به رابطه دوستی تمام شده باید انجام بدهید. ازبین بردن احساست منفی و ایجاد احساست مثبت است. فقط زمانی که خودتان را در ناخودآگاه عشقتان با احساس مثبت مرتبط کردید. می توانید امیدی قوی برای بازگشت دوباره به رابطه دوستی تمام شده داشته باشید.

اعتماد بنفس

اینکه در اثر جدایی و از دست رفتن رابطه دوستی اعتماد بنفس شما از دست برود. کاملا طبیعی است اما این طبیعی بودن به معنی درست بودن نیست. اعتماد بنفس باعث می شود ما در استفاده از قانون جذب تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه ان ال پی {NLP} بیشترین پیشرفت را داشته باشیم.

درواقع نبود اعتماد بنفس نسبت به توانایی بازگشت دوباره به رابطه دوستی تمام شده. قطعا به شکست در ترمیم رابطه از دست رفته و بازگشت دوباره به رابطه دوستی تمام شده خواهد شد.

برگشت و ترمیم دوباره رابطه دوستی تمام شده

برای بازگشت دوباره به رابطه دوستی تمام شده  بعد از داشتن معیارهایی که در این مقاله به آن پرداخیتم. باید از تکنیک های قانون جذب و برنامه ریزی عصبی و کلامی ان ال پی {NLP} استفاده کرد. توصیه میکنم حتما سری به مقاله راه حل ساده برای ترمیم رابطه از دست رفته بزنید.

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

مقالات مرتبط:

تکنیک های ساده برای بازگشت به رابطه از دست رفته

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *