تجربیات برگرداندن عشق

تجربیات برگرداندن عشق


تجربیات برگرداندن معشوق چه چیزی را ثابت می کند؟ آیا برگرداندن معشوق حقیقت دارد یا جدایی پایان یک رابطه است؟

راه های زیادی برای برگرداندن یک رابطه وجود دارد. که اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید احتمال زیاد این روش ها و راه ها را مطالعه کرده اید. اما قبل از انجام آن ها می خواهید از تجربیات برگرداندن معشوق توسط افراد دیگر استفاده کنید تا مطمئن شوید که اختصاص دادن وقت برای انجام این روش ها واقعا موثر است یا خیر.

تیم طلوع سبز  اینجاست تا با قرار دادن تجربیات برگرداندن معشوق توسط افرادی که از راه هایی مانند قانون جذب یا تکنیک های nlp و روش های دیگر استفاده کرده اند به شما بگوید آیا صرف وقت و انرژی برای برگرداندن معشوق کار درستی است یا خیر.

تجربیات برگرداندن عشق
تجربیات برگرداندن عشق

تجربیات برگرداندن معشوق

همیشه جدایی پایان یک عشق نیست. بعد از جدایی ممکن است یکی از طرفین هنوز درگیر و دچار این عشق باشد و تصمیم بگیرد که رابطه را دوباره برگرداند، که خب همانطور که در برگرداندن عشق با قانون جذب توضیح دادیم برای این کار باید قبل از هر چیز دلایل تمام شدن رابطه تان را بررسی کنید و بعد اقدام به انجام روش های موجود کنید.

اما همیشه نیاز نیست که حتما خودمان یک چیز را تجربه کنیم. تجربه کردن خیلی چیزها همیشه لذت بخش نیست و باعت آسب و رنجش ما میشه. می توانیم با استفاده از تجربیات نفرات قبلی در انجام یک کار هم در زمان خود صرفه جویی کنیم هم با عواقب منفی و مثبت آن تا حدودی آشنا شویم تا از عواقب منفی یا شکست خوردن پیشگیری کنیم.

ما در این جا با قرار دادن تجربیات برگرداندن معشوق سه نفر از کسانی که از روش های بازگشت رابطه استفاده کرده اند تا دوباره عشقشان را به رابطه برگرداند شما را در گرفتن یک تصمیم درست کمک می کنیم.

تجربیات برگرداندن عشق

تمام مواردی که در زیر برایتان قرار می دهیم از تجربیات کسانی است که از روش 6 مرحله ای که در کتاب بازگشت به عشق کاری از انتشارات سربرگ تازه توضیح داده شده، استفاده کرده اند و شاهد معجزه ی بازگشت معشوق خود بودند.

مورد اول:خانم مینا.ک

مورد دوم: آقای محمد.ن

مورد سوم:خانم زهرا.س

در ادامه ی مقاله می توانید از تجربیات و نظرات بیشتری استفاده کنید.

راه های برگرداندن معشوق

در برگرداندن معشوق از راه های زیادی استفاده می شود یکی از آن ها استفاده از کتاب بازگشت عشق است که بالاتر توضیح دادیم و تجربیات کسانی که از این راه استفاده کرده بودند را برایتان قرار دادیم.

تکنیک nlp  برای برگرداندن معشوق

روش دیگر که وجود دارد و کم و بیش از آن آگاهی داریم تکنیک های nlp برای برگرداندن معشوق است. این روش با ارتباط برقرار کردن با هسته ی مرکزی ذهن یعنی همان ناخودآگاه انسان و ارسال دستورات درست به ناخودآگاه می تواند موثرترین روش در رسیدن به تمام اهداف ما اعم از برگرداندن عشق، جذب عشق، افزایش اعتماد به نفس، درمان افسردگی و اختلالات اضطرابی و … باشد.

قانون جذب برای برگرداندن معشوق
تجربیات برگرداندن عشق
برگرداندن معشوق با استفاده از قانون جذب

یکی دیگر از راه های برگرداندن معشوق که حتما تمام ما با آن آشنا هستیم قانون جذب است.

کاملا درست است. برای قانون جذب فرقی نمی کند شما یک خانه ی بزرگ می خواهید، آخرین مدل یک ماشین گران قیمت را می خواهید یا یک عشق بزرگ … قانون جذب می گوید کافی است بخواهید، کافی است تجسم کنید و کافی است فقط بر روی خواسته هایتان تمرکز کنید تا آنچه می خواهید به شما داده شود. پس برگردادن معشوق با استفاده از قانون قانون جذب اصلا غیر ممکن نیست.

روش های دیگری نیز برای برگرداندن معشوق وجود دارد مانند برگرداندن عسق از راه دور و هیپنوتیزم. که خب روش هیپنوتیزم فقط وقتی قابل استفاده است که بتوانید معشوقتان را راضی کنید هیپنوتیزم شود! چون هیپنوتیزم با ورود مستقیم و حضوری به اعماق ضمیر ناخودآگاه انسان و القای تلقینات موجب تغییر یا درمان می شود. به این نکته هم باید توجه کنید که نمی توان کسی را مجبور به داشتن احساس خاصی کرد. اگر معشوقتان هیچ حسی به شما نداشته باشد پس نمی توانید حتی با هیپنوتیزم او را مجبور کنید که عاشق شما شود. پس استفاده از این روش در همه ی موارد کارساز نیست.

 بهترین راه برای برگرداندن عشق چیست؟

شاید بعد از مطالعه ی این روش ها این سوال برایتان پیش بیاد که حالا بهترین راه برای برگردانم عشقم چیه؟ کدام یکی از این روش ها موثرتر و مفیدتر است؟

این یک سوال کلی است زیرا به موارد زیادی از جمله شرایط خودتان، شرایط معشوقتان بعد از جدایی، ارباتطتان با شخص مقابل، دلیل جدایی، دلیلتان برای برگشت به رابطه و…

به عنوان مثال اگر دلیل شما برای بازگشت به رابطه مواردی مانند احساس تنهایی بعد از جدایی یا نیازات مالی و … باشد قانون جذب هیچ کمکی برای بازگشت رابطه تان نمی کند.

پس شما اول نیاز دارید تا تمام موارد را ارزیابی کنید و با توجه به آن ها از روش های بالا استفاده کنید.

احتمال بازگشت دوباره یک مرد به رابطه چقدر است؟

چند درصد احتمال دارد که یک مرد بعد از جدایی دوباره برگردد؟ چه نشانه هایی خبر از احتمال بازگشت مرد می دهند؟ آیا با این اینکه از یکدیگر جدا شده اید هنوز به او فکر میکنید؟ به دنبال راهی هستید که این احتمال را افزایش دهید؟

نباید نگران باشید. چون محققان به تازگی دریافتند که با توجه به علائمی که ممکن اشت نشان دهنده ی بازگشت مرد به رابطه باشد، راه حل هایی وجود دارد که می توانیم با استفاده از آن ها درصد احتمال بازگشت مردان به رابطه را افزلایش دهیم.

تجربیات برگرداندن معشوق
احتمال بازگست مردان به رابطه چقدر است

این راه حل ها کاملا علمی هستند و بر اساس اصول روانشناسی ارائه شده اند.

برای ترمیم دوباره یک رابطه ابتدا شما نیاز دارید که از درون خود را بازسازی کنید و تغییرات مثبتی را در خود ایجاد کنید. بعد با استفاده از قانون جذب و تاثیر بر روی ضمیر ناخودآگاه فرد و ارسال سیگنال های جذب می توانید احتمال بازگشت او را بیشتر کنید.

تکالیف برای برگرداندن عشق به رابطه

ما برای رسیدن به هر هدفی باید تکالیفی را انجام دهیم و قوانینی را رعایت کنیم. مثلا برای برنده شدن در یک مسابقه ما تکلیفی که باید انجام بدهیم تمرین و تلاش است، برای قبول شدن در یک آزمون مانند کنکور تکلیف ما تقویت مهارت تست زنی، درس خواندن و … است. در عاشق کردن تکالیفی که باید انجام بدهیم رسیدگی به ظاهر، تقویت اعتماد به نفس و … است.

پس برای برگرداندن یک نفر به یک رابطه هم مواردی هست که نیاز است آن ها را انجام دهیم.

مثلا :

  • ارتباط را برای مدتی کاملا قطع کنید.
  • روابط اجتماعی خود را گسترش دهید.
  • به دنبال نشانه های بازگشت باشید.
  • اگر بعد از شما با شخص دیگری وارد رابطه شد نا امید نشوید. هنوز روزنه های امید وجود دارد.

در تکالیف برای برگرداندن عشقمان بعد از شناسایی نشانه های بازگشت مردان به رابطه، به توضیح کامل بایدها و نبایدهایی که در این راه باید انجام دهیم می پردازیم.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *