قانون جذب عشق یک طرفه

قانون جذب عشق یک طرفه


قانون جذب عشق یک طرفه چیست؟ چطور می توانیم با قانون جذب عشق یک طرفه را به عشق دو طرفه تبدیل کنیم؟ آیا این کار امکان پذیر است؟ با چه تکنیک هایی می شود در عشق یک طرفه موفق شد؟

“با قانون جذب به عشقم رسیدم” جمله ای شیرین که هرعاشقی را مشتاق به یادگیری قانون جذب برای رسیدن به عشقش می کند. اما عشق برای همه یک تجربه ی شیرین نیست. گاهی خیلی از افراد آنقدر خوش شانس نیستند که بتوانند یک عشق شیرین و دو طرفه را تجربه کند و دچار عشق یک طرفه می شوند. عشق یک طرفه عشقی است که در آن کسی که دوستش داریم ما را دوست ندارد و یا اصلا از عشق ما خبر ندارد.

اما زندگی همانطور که روی بد دارد روی خوش هم دارد. ما در طلوع سبز به شما می گوییم چطور با قانون جذب عشق یک طرفه تان را به عشق دو طرفه تبدیل کنید و بتوانید شاهد روی خوش زندگیتان باشید.

قانون جذب عشق یک طرفه
قانون جذب عشق یک طرفه

چگونه با قانون جذب عشق یک طرفه را به دو طرفه تبدیل کنیم؟

شاید فکر کنید خیلی از چیزها در این دنیا بر حسب تصادف، شانس یا حتی قسمت بوده باشد. اما باید این را بدانید که هیچ چیز تاکید می کنیم هیچ چیز در این دنیا اتفاقی یا تصادفی نیست. قسمت هم بهانه ایست برای نشدن ها و نرسیدن ها! پول، ماشین، خانه،سلامتی و بیماری، شکست ها و موفقیت ها، دوستی، محبت، عشق، رابطه و هرچیز که فکرش را بکنید اتفاقی نیست. خداوند این جهان را بر حسب شانش و اتفاق خلق نکرده!

همانند یک جامعه و کشور که با قوانین و مقررات خاص خود اداره می شود، بر جهان هستی هم قوانین خاصی حاکم است. یکی از مهمترین این قوانین قانون جذب است. این قانون راز زندگی ماست. درست است که همه ی ما به نحوی با قانون جذب و تعریف آن آشنایی داریم. اما با این حال خیلی از ما ممکن است درک درستی از نحوه ی عملکرد این قانون نداشته باشیم.

برای همین قبل از اینکه بدانیم چطور با قانون جذب عشق یک طرفه را به موفقیت برسانیم بیایید خیلی خلاصه ببینیم قانون جذب چیست که می تواند حتی سرنوشت عشق یک طرفه را ههم تغییر دهد.

قانون جذب چیست؟

خالق این جهان نمی تواند به صورت تصادفی چنین جهانی را خلق کند. این نظم در جهان هستی فقط یک اتفاق نیست. قوانین محکم و پایداری باعث ایجاد چنین نظمی در این دنیا شده اند.

مانند اینکه انسان اگر چند دقیقه نفس نکشد می میرد. این یک قانون است. می توانیم اسم آن را هرچیزی بگذاریم.

قانون جذب اسمی است که ما انسان ها برایش انتخاب کردیم. می توانست هر چیز دیگری باشد. این قانون همواره در حال عمل کردن است. این قانون برای رسید به هر هدفی استفاده می شود.مانند موفق شدن در یک آزمون، پیدا کردن دوست، قانون جذب عشق از راه دور، و یا حتی زمانی که عشقمان را از دست می دهیم می توانیم با قانون جذب عشق از دست رفته کاری کنیم که برگردد.

قانون جذب چیست؟

این قانون بیان می کند که افکار ما می توانند نقطه قوت یا نقطه ضعف ما باشند. قانون جذب می گوید «انرژی های مشابه یکدیگر را جذب می کنند». وقتی ما به سرطان یا بیماری فکر کنیم مشابه آن را جذب می کنیم، وقتی به یک عشق بزرگ فکر می کنیم مشابه این انرژی را دریافت میکنیم.

این قانون می گوید افکار ما زندگی ما را می سازد. قانون جذب می گوید چه می خواهی؟ عشق؟ پول؟ سلامتی؟ دوست؟ به آن فکر کند، آن را تصور کن، بدون شک راهی برای رسیدن به آن در مسیرت قرار می گیرد.

پس با این وجود متوجه می شویم که عاشق کردن هم با قانون جذب امکان پذیر است و می توانیم با تکنیک های قانون جذب عشق یک طرفه را هم به دو طرفه تغییر دهیم.

تکنیک های قانون جذب عشق یک طرفه

استفاده از این قانون به ان معنی نیست که ما بنشینیم در خانه و منتظر باشیم که از آسمان برایمان پول نازل شود، یا کار دلخواهمان را پیدا کنیم یا حتی کسی که دوستش داریم را جذب کنیم.این قانون ما را از راه درست، منطقی و طبیعی به اهدافمان می رساند.

در واقع این قانون به ما می گوید که باید روی خودمان تمرکز و تمرین کنیم. افکار و عملکردمان را بهبود ببخشیم تا چیزی که می خواهیم اتفاق بیافتد. چگونه؟

  • رها کردن ذهن از افکار منفی
  • حال خوب = روز خوب =اتفاقات خوب
  • تصویرسازی
  • تمرکز بر خواسته ها و داشته ها
  • احترام

مراحل قانون جذب عشق

از بین مراحل قانون جذب عشق 5 مرحله ی آن  که در  تبدیل عشق یک طرفه به عشق دو طرفه  استفاده می شود را توضیح می دهیم.

رها کردن ذهن از افکار و انرژی های منفی

در عشق یک طرفه وقتی شما از شخص مقابل عشق و علاقه مشابه دریافت نمی کنید باعث میشود هاله ای از انرژی ها و افکار منفی را دور خود ایجاد کنید. طبق قانون جذب این انرژی ها، مشابه خودشان را دریافت جذب می کنند. پس اولین تکنیک قانون جذب این است که خود را از شر این هاله ی منفی رها کنید.

به توانایی5 ها و جنبه های مثبت خود فکر کنید. ترس را کنار بگذارید. هرگونه احتمال وافکار منفی مانند اینکه او مرا دوست ندارد، این عشق هیچ وقت سرانجام ندارد، او هیجوقت عاشق من نمی شود و… بریزید دور.

حال خوب = روزخوب = اتفاقات خوب

قانون جذب می گوید حال خوب اتفاقات خوب را به ارمغان می آورد و حال بد اتفاقات بد را. حالتان را خوب کنید تا اتفاقات خوبی که می خواهید براتان رقم بخورد. با نشستن در یک گوشه و افسوس خوردن و نا امیدی او عاشق شما نمی شودو با این کار شما فقط حال خودتان را بد می کنید. به دنبال آن روزتان را بد می کنید و به دنبال این روز بد احتمال رخ دادن اتفاقات بد را بالا می برید.

عشق می خواهید پس عشق ارسال کنید. روزتان را عاشقانه شروع کنید.

اما زیاده روی نکنید. می پرسید یعنی چه؟! آیا چیزی راجع به پارادوکس الهام شنیده اید؟

پارادوکس الهام و قانون جذب عشق یک طرفه

پارادوکس الهام می گوید وقتی شما تمام تمرکز و توجه خود را بر روی یک چیز منعطف می کند بیشتر از آن دور می شوید. به شدت خواستن یک چز باعث می شود شما دائم به آن فکر کنید و تمام تمرکز خود را روی آن بگذارید، طبق پارادوکس الهام از بدست آوردن آن دورتر می شوید.

پس لازم نیست 24 ساعته به او فکر کنید.

تکنیک تصویر سازی

این تکنیک بسار ساده است. گوشه ای آرام را پدا کنید و در ذهن خود رسیدن به او را با تمام جزئیات تصور کنید. حرفاهایی که قرار است به او بزنید، احساساتی که هنگام ریدن به او دارید و … تصویر سازی کنید. با این کار زمینه را برای ذهن خود آماده می کنید. همچنین شاید دلیل این عشق یک طرفه مواردی مانند اختلاف سنی، متفاوت بودن فرهنگ ها وعقاید، مکان زندگی و این دسته از دلایل باشید. با تصویر سازی می توانید شرایط را وقتی به او برسید تصور کنید. شاید آنقدرهم که فکرش را می کردید رسیدن زیبا نباشد.

رهایی از عشق یک طرفه

قانون جذب عشق یک طرفه
رها شدن از عشق یک طرفه

شاید بعد از استفاده از تکنیک تصویر سازی تصمیم بگیرید از این عشق یک طرفه رها شوید. فراموش کردن یک عشق کار آسانی نیست. قلب، ذهن و احسااس شما درگیر این عشق بوده پس شاید برای هرکسی راحت نباشد که به یکباره از این عشق رها شود. با استفاده از روش های رهایی از عشق یک طرفه می توانید راحت تر این کار را انجام دهید.

تمرکز بر خواسته ها و داشته 

یکی دیگر از تکنیک های قانون جذب این است که شما باید تمرکز خود را از روی چیزهایی که ندارید و نمی خواهید به روی داشته هایتان ببرید. به چیزی که می خواهید فکر کنید.به این فکر نکنید که نمی خواهید شکست بخورید به این فکر کنید شما عاشق هستید و این توانایی را دارید که ائ را نیز عاشق خود کنید.

احترام 

همانطور که قانون جذب در زندگی شما حاکم است در زندگی او هم حاکم است. قانون جذب یک قانون جهانی و کلی است. پس شما نمی توانید با استفاده از قانون جذب کسی را مجبور به کاری کنید. زیرا او هم حق انتخاب دارد و از قانون جذب استفاده میکند. پس باید به خواسته ی او احترام بگذارید و سعی کنید تصمیم اش را درک کنید. شما فقط می توانید با استفاده از قانون جذب فرکانس های مثبت را به شخص مقابل ارسال کنید. اینکه او چه انرژی و فرکانسی را ارسال می کند هم حائز اهمیت است.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *