چگونه بفهمیم دختری روی ما کراش دارد

چگونه بفهمیم دختری روی ما کراش دارد


چگونه بفهمیم دختری روی ما کراش دارد ؟ معنی اصلی کراش داشتن چیست؟

قطع به یقین کلمه ی کراش را زیاد شنیده اید و از آن جا که به این مقاله هدایت شده اید از آن استفاده هم کرده اید.

از آن جایی که مسئله کراش داشتن این روزها به یک دغدغه برای جوانان تبدیل شده و با توجه به معنی اصلی کراش که در ادامه آن را تعریف می کنیم نمی توان می توجه کراش داشتن شخصی شد، بنابراین در طلوع سبز قصد داریم با بررسی مهمترین نشانه های کراش داشتند در دختران ببینیم از چه راهی و چگونه بفهمیم دختری روی ما کراش دارد .

چگونه بفهمیم دختری روی ما کراش دارد
نشانه های کراش داشتن در دختران

پس ابتدا بیایید تعریف از کراش داشته باشیم.

کراش یعنی چه؟

کراش یا crush لغتی انگلیسی که در معنای عام و کلی به معنی عمیقا و پنهان دوست داشتن کسی است. یعنی دوست داشتنی که شخص مقابل از آن خبر ندارد و کاملا درونی است.

در معنای لغوی کراش را به عنوان میل و اشتیاق آتشین برای بودن با یک شخص تعریف می کنند. اما کراش داشتن لزوما به معنی داشتن اشتیاق شدید نیست. اما می تواند یا به یک عشق آتشین تبدیل شود یا فقط یک احساس عادی و گذرا و لحظه ای باشد. به همین خاطر از کراش به معنی عشق آتشین استفاده نمی شود.

چه دختران چه پسران در حضور شخصی خاصی که بر روی آن کراش دارند به طور ناخودآگاه رفتارهایی دارند که با دانستن این نشانه ها به راحتی می توان متوجه وجود علاقه و کراش در آن ها شد. و از طریق این نشانه ها می توانیم بفهمیم دختری از ما خوشش آمده یا نه .

نشانه های دختری که روی شما کراش دارد

چگونه بفهمیم دختری روی ما کراش دارد
رفتارهای دختری که روی یک پسر کراش دارد

اولین نشانه نادیده گرفتن

وقتی دختری روی شما کراش دارد اولین کاری که به طور غریزی انجام می دهد نادیده گرفتن است تا پسر مقابل چیزی احساس نکند. این واکنش به دلیل این است که دختر احساس خجالت و آسیب پذیری می کند.

به همین دلیل سعی می کند خود را نسبت به شما بی تفاوت نشان دهد و به جای آن شما را از دور تحت نظر بگیرد. رفتارهایی که ممکن است در این مرحله انجام دهد شامل موارد زیر می شود:

از برقراری تماس چشمی خود داری می کند.

او فقط از دور شما را نگاه می کند و به محظ اینکه نگاهتان با او تلاقی کند نگاهش را از شما می دزدد.

این در دخترانی که خجالتی نیستند یا خیلی مغرور و با اعتماد به نفس اند کاملا برعکس است. یعنی مستقیما با شما ارتباط چشمی برقرار می کند. به همین خاطر دوست شدن با دختران مغرور هم روش ها و ترفندهای مخصوصی دارد.

شاید کمی گیج کننده باشد اما این کاملا به ویژگی های فردی دختر مقابل هم بستگی دارد.

به غیر از شما با همه حرف می زند

اگر در یک جمع باشید متوجه خواهید شد که او تقریبا با تمام افرادی که حضور دارند حرف می زند به غیر از شما. این رفتار می تواند به منظور جلب توجه شما نیز باشد.

دست پاچه می شود

در حضور شما کاملا مضطرب و دست پاچه به نظر می رسد. ممکن است رفتارهایی انجام دهد که در حالت عادی انجام نمی دهد. یا حتی در حرف زدن هم کمی دچار مشکل شود، کلمات را اشتباه ادا کند یا بعضی کلمات از یادش برود.

این به دلیل استرسی و هیجانی است که در حضور شما می گیرد. در نتیجه ی این استرس و هیجان آدرنالین بیشتری ترشح می کند که این امر منجر به جریان خون بیشتر و در نتیجه سرخ شدن صورتش می شود.

از کجا بفهمیم دختری به ما علاقه دارد ؟

یکی دیگر از راه های مهمی که می توانیم بفهمیم کسی دوستمان دارد یا نه توجه به دوستان اوست. اکر دوستانش در حضور شما از او تعریف می کنند و سعی می کنند او را زیبا و منحصر به فرد نشان دهند یا اگر گاهی با شما شوخی می کنند و شما را دست می اندازند احتمالا در تلاش اند تا شما را متوجه دوست خود کنند.

به شوخی های شما واکنش نشان می دهد

او احتمالا یا به شوخی های شما می خند و شما را بامزه می داند تا یخ را بشکند و در اطراف او احساس راحتی کنید حتی اگر جک هایتان کاملا بی مزه باشد. یا اینکه از روانشناسی معکوس استفاده می کند و واکنشی کاملا متضاد نشان می دهد تا شما را متوجه خود کند. یعنی اصلا به شوخی ها و جک های شما نمی خندد و حتی ممکن است در برابر آن گارد دفاعی نیز بگیرد.

چگونه در چت بفهمیم دختری روی ما کراش دارد

دختری که روی شما کراش دارد یا در اصطلاح فارسی به شما علاقه دارد معمولا سعی می کند نتا به هر طریقی شما را متوجه خود کند. بیستر در در حضور شما ظاهر می شود و سعی می کند مدام در اطراف شما باشد حتی اگر با شما حرف نزند.

یکی از ابزارهای مهمی که به او کمک می کند فضای مجازی است. به همین دلیل است که دختران زیادی به دنبال یادگیری عاشق کردن پسر در فضای مجازی می گردنند.

رفتارهای دختری که روی یک پسر کراش دارد
نشانه های کراش در چت و فضای مجازی

از نشانه های دختر عاشق در چت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شروع به دنبال کردن شما در شبکات اجتماعی مانند اینستاگرام یا توییتر می کند.
  • به بهانه های مختلف به شما پیام می دهد.
  • نسبت به استوری یا پست های شما واکنش نشان می دهد.
  • در پیام دادن به شما واقعا وقت می گذارد و از جواب های تک کلمه ای استفاده نمی کند.
  • مدام پروفایلش را عوض می کند تا توجه شما را جلب کند.

چگونه بفهمیم که یک مرد ما را دوست دارد

دختران بیشتر از پسران مشتاق این هستند که چگونه بفهمند مردی به آن ها علاقه دارد. این به خاطر طبیعت و روحیه ی حساس آن هاست.

یک پسر به راحتی می تواند علاقه اش را ابراز کند مگر اینکه مغرور باشد که در آن صورت می توانیم ار روی نشانه های عاشق شدن پسران مغرور متوجه شویم با اینکه خجالتی باشند که حتی در این مورد هم میتوانیم از طریق نشانه های عاشق شدن پسر خجالتی متوجه وجود علاقه در آن ها بشویم.

اما طبیعت و روحیه ی حساس و وجود برخی شرایط عرفی و اخلاقی به دختران اجازه نمی دهد که بتوانند علاقه ی خود را ابراز کنند. به همین دلیل دوست دارند بدانند آیا مردی که دوستش دارند آن ها را دوست دارد یا نه. به دنبال این هستند که چگونه بفهمیم پسری از ما خوشش آمده یا اینکه از کجا بفهمیم پسری از ما بدش می آید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *