مشخصات دختر عاشق

مشخصات دختر عاشق


مشخصات دختر عاشق چیست؟ آیا از نگاه های یک دختر می توان متوجه احساسات او شد؟ اگر نه پس دلیل خیره شدن یک دختر به پسر چیست؟ چرا بعضی از دختران وقتی عاشق می شوند عشقشان را پنهان می کنند؟

حتی اگر دخترعاشقی سعی کند عشقش را پنهان کند در نهایت رفتارهای ناخودآگاه او می تواند احساس واقعیش را برملا کند. شاید هر پسری نتواند این رفتارها را تشخیص دهد اما پسرانی که مشخصات دختر عاشق را به خوبی می شناسند به راحتی می توانند متوجه عشق یک دختر بشوند. در نهایت هم می تواند یم رفتار مناسب و عاقلانه در برابر او داشته باشند.

برای شناخت این مشخصات و نشانه ها با طلوع سبز همراه باشید.

دختران عاشق را با این علائم تشخیص بدهید.

مشخصات دختر عاشق
نشانه های دختر عاشق
بله یا نه؟

آیا وقتی از او درخواست می کنید که با شما بیرون بیاید قبول می کند و به شما نه نمی گوید؟ اگر در گفتن بله به شما دریغ نمی کند و معمولا اکثر درخواست های شما را قبول می کند می تواند نشانه ی علاقه ی او نسبت به شما باشد. حتی اگر از قبل برنامه ای داشته باشد آن را به خاطر شما تغییر می دهد.

اگر غیر از این است و معمولا با بهانه های مختلف مانند سرم شلوغ است یا باشد برای بعدا و … جواب شما را می دهد و به اصطلاح شما را می پیچونه متاسفانه او علاقه ای به شما ندارد.

آیا دوستان او درباره شما می دانند؟

به نظرتان اگه یه دختر عاشق بشه چیکار میکنه ؟ اولین کاری که می کند درباره ی شما به دوستانش می گوید. مهمترین اتفاقات و رازهای دختران را فقط صمیمی ترین دوستان آن ها می دانند.

پس اگر خواستید بدانید دختری به شما علاقه دارد یا نه به دوستانش یا صحبت هایی که راجع به آن ها می کند توجه کنید.

مثلا اگر در میان صحبت های خود چیزی شبیه به این را گفت: “دیروز وقتی به دوستم گفتم تو فلان کار را انجام دادی او هم باور نمی کرد.” بدانید چیزی فراتر از تعریف کردن یک داستان ساده وجود دارد.

تشخیص عشق با استفاده از زبان بدن

یک راه مفید برای شناخت مشخصات دختر عاشق یا توجه به زبان بدن او است. حتی برخی از علائم عاشق شدن پسران نیز با دختران مشترک است. پس شناخت زبان بدن یک راه مفید برای داشتن ارتباطات بهتر با افراد است.

اگر در محیطی مانند دانشگاه یا کلاس درس یا حتی محیط کار با او آشنا شده باشیم معمولا در یک محیط گروهی و دورهمی ها می توانید متوجه حرکات خاص او شوید. به همین خاطر یکی راه برای اینکه چگونه بفهمیم دختری روی ما کراش دارد تحت نظر گرفتن زبان بدنش است.

  • مرتبا به شما نگاه می کند حتی اگر متوجه نباشید سنگینی نگاهش را حس می کنید.
  • تماس چشمی بینتان زیاد می شود.
  • هنگام صحبت با شما لبخند می زند.
  • حالت قرار گیری بدنش به سمت شماست.
  • به مدت چند ثانیه به لب هایتان نگاه می کند.
  • با موها یا لباس خود بازی می کند و مدام سعی می کند آن ها را مرتب کند.
مشخصات دختر عاشق
زبان بدن دختری که عاشق شماست
  • از نزدیک شدن به شما یا لمس کردنتان نمی ترسد.
  • مردمک چشمانش گشادتر می شود.
  • به علت تولید بیشتر بزاق دهان هنگام جذب شدن به کسی لب های خود را تر می کند یا آن ها را بهم می فشارد.
  • بعضی حرکات شما را به صورت قرینه تکرار می کند.

از کجا بفهمیم دختری از ما خوشش می آید؟

یکی راه برای اینکه مشخصات دختر عاشق را بفهمیم این است که ببینیم آیا تمایلی به شکستن مانع لمس دارد یا نه.

البته این شرط می تواند در دختران با عقاید و فرهنگ های مختلف متفائت باشد. اما معمولا دختری که شما را دوست داشته باشد دوست از هر لحاظ به شما نزدیک شود. و سعی می کند هر گونه مانع لمس را از بین ببرد. به عنوان مثال هنگامی دیدنتان دستش را برای سلام کردن به سمت شما دراز می کند.

توجه کنید که این حرکت برایب او نرمال نباشد. یعنی توجه کنید که آیا با تمام مردان اطراف خود اینگونه است یا فقط به شما دست داد.

مسائل شخصیش را با شما در میان می گذارد

اگر او راز یا مسئله ای از زندگیش را که افراد معدودی آن را می دانند یا حتی هیچ شخص دیگری نمی داند با شما در میان گذاشت شک نکنید که نسبت به شما علاقه دارد و می خواهد با این کار احساس صمیمت بین خودش و شما را بیشتر کند.

از آنجایی که به نظر می رسد این نشانه یک رفتار ناخودآگاه است می توانیم آن را در پسران هم مشاهده کنیم. مخصوصا پسران مغرور.

زیرا افراد مغرور معمولا به طور مستقیم علاقه ی خود را ابراز نمی کنند. به همین خاطر به اشتراک گذاشتن رازها یکی از نشانه های عاشق شدن پسران مغرور نیز محسوب می شود.

بی توجهی یا علاقه؟

گاهی پیچیدگی رفتارهای دختران باعث می شود پسران در شناخت آن ها با چالش رو به رو یا حتی دچار سوتفاهماتی شوند.

ممکن است با دیدن یک نشانه با خود فکر کنند این حرکت نشانه ی عاشق بودن آن هاست اما در واقع جزء علائم بی توجهی دختر به پسر باشد.

اما پسران به پیچیدگی دختران نیستند و معمولا با یک آگاهی متوسط راجع به علائم اصلی عاشق شدنشان و چند نشانه ی بارز بی توجهی زن به مرد می توانیم عشق، نفرت یا حتی بی تفاوتی را در آن ها تشخیص دهیم.

مثلا برخی از دختران وقتی از پسری خوششان می آید ابتدا سعی می کنند از او دوری کنند و او را نادیده بگیرند. یا به علت استرس یا خجالت یا ترس از برملا شدن احساسشان از برقراری تماس چشمی خودداری می کنند.

پس بهترین کار این است که صادقانه راجع به احساسات هر دو طرف صحبت شود اما اگر شرایط اینکار مهیا نبود بهترین کار دنبال کردن نشانه ها و علائم است.

3 نشانه ی بی توجهی دختر به پسر

1-زبان بدنی که در حالت گارد است.

دست به سینه بودن، پنهان کردن دست ها در جیب یا در پشت، لبخند های مصنوعی و زورکی، فاصله گرفتن ها و … از نشانه های کلاسیک زبان بدن فردی است که نسبت به شما بی علاقه است.

هنگامی سعی می کنید به او نزدیک شوید از شما دوری می کند جوری که انگار دنبال راهی برای فرار می گردد.

2-از تلفن همراهش جدا نمی شود.

در حضور شما سعی می کند برای اینکه کمتر با شما حرف بزند یا به شما نگاه کند سرش با تلفنش گرم کند.

دختری که از بودن در کنار شما لذت ببرد به هر بهانه دلش می خواهد با شما صحبت کند و نیازی به سرگرمی با گوشی خود ندارد.

3-دیر به دیر جواب پیام هایتان را می دهد.

اگر بیشتر از یک روز طول می کشد تا جواب پیامتان را بدهد، اگر وقتی آنلاین است و جواب شما را نمی دهد، اگر پست جالب برای او می فرستید هیچ واکنشی نشان نمی دهد یا در جواب به ارسال یک ایموجی بسنده می کند باید با این واقعیت که او علاقه به شما ندارد رو به رو شوید.

اگرچه حقیقت تلخ است اما نگران نباشید. این پایان راه نیست. برای هر مشکلی چاره ای هست. مشکل شما هم با  راه های جذب دختر مورد علاقه حل می شود.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *