نشانه دلتنگی در مردان

نشانه دلتنگی در مردان


علائم دلتنگی در مردان اغلب زمانی ظاهر می شود که رابطه عاشقانه آنان به جدایی ختم شده باشد. در ابتدای جدایی رابطه شاید نشانه های دلتنگی در مردان خیلی مشهود نباشد ولی با گذشت زمان حس دلتنگی بیشتر نمایان خواهد شد. در ادامه با برخی از نشانه و علائم دلتنگی در مردان در سایت طلوع سبز بیشتر آشنا خواهید شد.

اگر شما به دنبال علائم دلتنگی در مردان هستید، به طور قطع درگیر رابطه ای عاشقانه بوده اید که به هر دلیل ممکن است به جدایی ختم شده است. شما سوالاتی مثل: آیا مردان بعد از جدایی دلتنگ میشوند ؟ آیا لزوما دلتنگی از عاشقی ناشی میشود یا میتواند دلیل دیگری داشته باشد؟ به دنبال برگرداندن عشقتان به رابطه هستید و فکرمیکنید دلتنگی موثر است؟

ما به بررسی نکات طلایی و کلیدی در علائم دلتنگی مردان میپردازیم که باعث خواهد شد عشق طرف مقابل، برای شما به اثبات برسد.

علائم دلتنگی در مردان
علت دلتنگی چیست؟

علت دلتنگ شدن

بیایید در ابتدا علت دلتنگ شدن را بررسی کنیم. از نظر روانشناسی حس دلتنگی از احساس خلاء از نبودن فردی یا چیزی در آن در لحظه در زندگی مان ایجاد می شود. شاید ما در کنار فردی احساس امنیت میکنیم یا شاید حتی آن فرد تنها باعث شادی و لبخند ما میشود و زمانی که آن فرد را غایب میبینیم جای خالی احساسی که با او تجربه کرده ایم آزارمان می دهد. حس دلتنگی ممکن است از وابستگی نشأت بگیرد. دلتنگی حسی است که میتوان گفت غیر قابل کنترل است.

دلتنگی در مردان و زنان متفاوت است. هر شخص ممکن است به شیوه ای خاص آن را بروز دهد. به دلیل این تفاوت ها لازم است به عنوان یک زن با علائم دلتنگی در مردان آشنا شوید. دلتنگی بعد از جدایی را چطور کنترل کنیم؟

علائم دلتنگی در مردان عاشق

علائم دلتنگی در مردان
مردان دلتنگ همیشه تنها هستند

تنهایی گزینه ی اول انتخاب مرد عاشق و دلتنگ

مردان عاشق و دلتنگ، تنهایی را انتخاب میکنند. آنها حوصله جمع های شلوغ را ندارند. شاید دوست ندارند مورده قضاوت قرار بگیرند و درباره احساس دلتنگی خود پاسخ گوی باشند. مردان عاشق در تنهایی مرور خاطرات میکنند. شاید التیامی برای حس دلتنگی خود پیدا کنند.

مردان دلتنگ، مردانی خشمگین میشوند

دلتنگی حسی عجیب است و شاید التیامی جز دیدار نداشته باشد و گاهی نرسیدن ها باعث کلافگی در فرد می شود. در برخوردهای روزانه و عامیانه با مشکلاتی مواجه خواهد شد چون به فردی عصبی، مضطرب و پرخاشگر تبدیل شده است. دلیل موجهی برای عصبانیت های پی در پی خود ندارد و در پاسخ میگوید ” من اعصاب ندارم”

حرکت مرد عاشق زمانی که دلتنگ است

 

آسان ترین راه در ابراز دلتنگی را انتخاب میکند

شاید در ظاهر آسان ترین راه برای برطرف کردن حس دلتنگی مردان تماس گرفتن باشد. آنان سعی میکنند بهانه ای برای تماس با شما پیدا کنند و به هر نحوی صدای شما را بشنوند. شاید در تماسی که با شما داشته اند اصلا از دلتنگی خود حرفی نزنند و اوضاع روحی خودشان را عادی جلوه دهند، اما دلیل تماس هایشان چیزی جزء دلتنگی نیست.

علائم دلتنگی چیست

علائم دلتنگی ممکن است در پسران مغرور کمی متفاوت تر باشد. آنان به دلیل غرور در ابراز دلتنگی مقاومت بیشتری نسبت به بقیه مردان دارند.

اما علائم دلتنگی در اکثر مردان میتوان به نکات زیر اشاره کرد:

  • اشتها به غذا خوردن ندارند
  • اشتهای کاذب و پرخوری( از برخی افراد کاملا برعکس است)
  • تنظیم خواب او از بین میرود
  • جویای حالتان از دوستان نزدیک شما هستند
  • در فضای مجازی دنبال کننده مستمر شما هستند
  • تمرکز ندارد
  • دلتنگی خود را به زبان میاورد

نشانه های علاقه پسر به دختر

دلتنگی به تنهایی از نشانه های علاقه پسر به دختر نیست. عوامل متعددی میتواند از علائم عاشق شدن مردان به حساب بیاید که باید بررسی دقیق تر و علمی تری صورت بگیرد. علائم عاشق شدن مردان میتواند شناخت عمیقی از روحیه و رفتار آنان در هنگام عاشقی مطرح کند.

از شما چیزی به یادگار نگه میدارند

یکی از نشانه های مرد عاشق در زمان جدایی و دلتنگی، نگه داشتن خاطرات شماست. ممکن است از شما هدیه ای کوچک دریافت کرده باشند، این هدیه در زمان دلتنگی آنچنان با ارزش است که ترجیح می دهند وقت خود را با این وسایل سپری کنند. مرد دلتنگ با این کار شما را در کنار خودش احساس خواهد کرد.

حسادت نشانه دلتنگی ست؟

یکی دیگراز نشانه های دلتنگی در مردان عاشق، تحریک حس حسادت آنها در برخورد با تمام مردانی که با شما در ارتباطند. مرد عاشق و دلتنگ به همه مردان زندگی شما حسادت می کنند و این حس آن قدر آشکار است که نمیتوانند پنهان کنند.

چگونه مردان را جذب کنیم

چطور رفتار کنیم تا رابطه به جدایی ختم نشود؟ ممکن است هر دو طرف اشتباه عمل کرده باشند و حالا با مشکل جدایی و دلتنگی مواجه شده باشند. اشتباهاتی که ممکن است برای رابطه بسیار خطرناک باشد را بشناسید و برای جذب مردان اشتباهات گذشته را تکرا نکنید. چگونه یه پسر را دلتنگ کنیم و با یادگیری تکنیک های کاربردی به رابطه تداوم ببخشیم:

  • زیادی سختگیر نباشید: سختگیری زیادی نه تنها باعث جذب مردان نمیشود بلکه سردی رابطه و عدم علاقه را به همراه خواهد داشت.
  • منفی نباشید: نظرات و تفکرات منفی خودتان را بازگو نکنید. این نوع تفکر باعث دوری و جدایی خواهد شد. سعی کنید افکار مثبت خودتان را بروز دهید.
  • دروغ گو نباشید: بعضی از مردان حساسیت های خاصی روی برخی مسائل دارند. اکثرا از دروغ گویی بیزارند و زمانی که متوجه حقیقت شوند اعتمادشان را از طرف مقابل از دست خواهند داد. شاید بعضی از زن ها ندانند مردها چگونه وابسته می شوند، آنان در ادامه رابطه وابسته و دلبسته اخلاق و صداقت زنان خواهند شد. آیا مردان به رابطه برمیگردند و اشتباهات را نادیده میگیرند؟

عشق از نگاه مردان

عشق از نگاه مردان نسبت به زنان بسیار متفاوت است. مردان در انتخاب شریک زندگی و عشقشان با استدلال برخورد میکنند و زنان از روی احساس تصمیم می گیرند. آنان برای عاشق کردن دختره مورده علاقه شان صبور هستند. سعی میکنند در زمان و در فرصت مناسب اوضاع را بررسی کنند و عشق و علاقه شان را ابراز کنند. روانشناسی مرد عاشق می گوید شاید عشقی که به تازگی ابراز شده است درواقع از سال ها قبل  نشأت گرفته باشد. چگونه مردان را دلتنگ کنیم تا با عاشق کردن وابستگی ایجاد کنیم.

علائم عاشق شدن در مردان

  • زمان در کنار شما به سرعت میگذرد
  • در برنامه های آینده شما نقش اساسی دارید. در برنامه ریزی های آینده با شما مشورت میکند.
  • حسادت میکنند.
  • سرنوشت شما برایش مهم است. پی گیر اتفاقات زندگی شما هست و دوست دارد شما همیشه راضی و خوشحال باشید.

چرا مردها سرد می شوند

خیلی از عوامل ممکن است در سردی روابط بین زن و مرد دخیل باشد. ممکن است در نوع برخورد و رفتارما مشکلاتی وجود داشته باشد که به مرور زمان باعث سردی رابطه شود. برگرداندن مردان به رابطه بیشتر به نکات طلایی برای برگرداندن مرد میپردازد.

نقد

مردان دوست ندارند با زنانی در رابطه بمانند که مدام در حال غر زدن و نقد کردن آنها هستند. نقد بیش از حد کارایی اش را از دست خواهد داد و باعث سردی روابط میشود

هم سو و هم راه نبودن

بسیاری از مردان جذب زنانی میشوند که همراه خوبی هستند. برخی زنان بسیار محافظه کار هستند و برای انجام هر کاری یه دلیل برای رد کردن آن دارند. گاهی لازم است بدون فکر پیشنهاد پیاده روی را قبول کنید. مسافرت بروید و در مهمانی ها و دورهمی ها از همسر یا دوست پسره خود جدا نباشید.

توقع زیادی داشتن

اگر شما به عنوان یک زن مدام از طرف مقابل توقع خرج کردن داشته باشید، حسی که به طرف مقابل القا میشود این است که “من کیف پول هستم”. مردان گاهی ممکن درگیر مسائل زندگی باشند و کمتر به جزییات ذهن شما بپردازند. توقع نداشته باشید آنان هم به اندازه شما نکته بین باشند. وقتی شما زیادی متوقع باشید در ظاهر خودخواه تلقی خواهید شد و ممکن است رابطه شما در ادامه با مشکلات جدی رو به رو شود.

علائم دلتنگی در مردان مغرور

همان طور که قبلا هم گفتیم نشانه های دلتنگی ممکن است متفاوت باشد اما یک سری نشانه ها مشترک هستند اما در مردان مغرور کمی این نشانه ها متفاوت تر است. مردان مغرور در ابراز علاقه کمی محتاط ترند . آنان هیچ وقت برای برطرف کردن دلتنگی با شما تماس نمیگیرند مگر این که رابطه، آن قدر قوی باشد که اورا مجبورکند غرورش را زیر پا بگذارد. نشانه های عاشق شدن مردان مغرور به بررسی ویژگی های مشترک در مردان مغرور میپردازد.

کاهش اعتماد به نفس

مردان مغرور دلتنگ، اعتماد به نفسشان را  بیشتر از دست خواهند داد. دوری وجدایی عواملی هستند که باعث می شود جایگاه خود را در خطر ببیند. چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم نحوه صحیح رویارویی با مردان مغرور را توضیح خواهد داد.

نشانه عدم علاقه مرد به زن

حالا که نشانه های دلتنگی در مردان عاشق را بررسی کردیم بد نیست به نشانه های عدم علاقه هم بپردازیم:

مردی که علاقه ای به یک زن نداشته باشد یک سری ویژگی های مشترکی دارند نظیره:

  • نگران شما نمیشوند
  • دلتنگ شما نیستند
  • از شما تعریف نمیکنند
  • در فضای مجازی دنبال کننده شما نیستند
  • قرار ملاقات با شما را فراموش میکنند و یا در لحظه آخر کنسل میکنند
  • راجب آینده با شما برنامه مشترکی ندارند
  • دنبال بهانه هستند تا رابطه را به پایان برسانند.
  • برای ناراحت کردن شما متاسف نمیشوند.
  • بیشتر وقت ها پاسخ گو نیستند

البته باید شرایط فرد را هم درک کنید و آن را هم جز فاکتورهای مهم در نظر بگیرید. با دیدن یکی از نشانه های به سرعت قضاوت نکنید وشرایط و محیط را هم در نظر بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *