تکالیف برای برگرداندن عشقمان

روش های بازگرداندن معشوق


تکالیف برای برگرداندن عشقمان به رابطه چیست؟ معمولا افرادی که در این شرایط قرار گرفته اند، حال روحی مناسبی نداشتند. به دنبال راه حل و تکالیف برای برگرداندن عشقشان هستند. ممکن است اطرافیان با راهنمایی های غلط و غیر علمی به نابودی این رابطه کمک کنند. ما در سایت طلوع سبز سعی داریم با راه کارهای علمی و تکنیک های روانشناسی پاسخ مناسبی برای تکالیف برای برگرداندن عشقمان را در اختیار کاربران قرار دهیم.

مطالعه و همچنین انجام مراحل و تکالیف معرفی شده در این سایت می تواند راهنمای مناسبی در اختیار شما قرار دهد.

تکالیف برای برگرداندن عشقمان
راه های بازگشت معشوق

تکلیف خودتان را مشخص کنید

در اولین قدم برای برگرداندن عشقتان به رابطه، مشخص کردن تکلیف خودتان است. در کجای رابطه قرار دارید؟ هدف شما از رابطه چه بوده؟

  1. تکلیف اول: ارتباط دوستی تان با مشکل مواجه شده؟و شما خواهان برگرداندن دوست پسر یا دوست دخترتان به رابطه هستید؟ در این جا سوالی که مطح می شود این است هدف شما برای برگرداندن به رابطه چیست؟  هدف شما ازدواج است یا خیر؟
  2. تکلیف دوم: شناخت دلایل در ایجاد تنش و سردی در رابطه است. چه دلایلی در رابطه باعث شکست شما یا جدایی در رابطه شده است؟ همه آنچه که به ذهنتان میرسد روی برگه ای یادداشت کنید.
  3. تکلیف سوم: این را یادآوری کنید که طرف مقابل شما در ابتدا جذب کدام ویژگی شما شده است. شما با کدام معیار در ذهن او مطابقت داشته اید که به سمت شما جذب شده است.

تکلیف برای بازگشت به عشق

تکالیف برای برگرداندن عشقمان
هدف از بازگشت به رابطه چیست؟

در این مرحله با مشخص کردن پاسخ دقیق و قاطع گام محکمی در را رسیدن به هدفتان بر خواهید داشت.

اول از هر کاری هدف خودتان را مشخص کنید. ما دو صورت مساله داریم: اولی برای کسانی که در رابطه با دوستی هستند و دوم برای کسانی که در زندگی مشترک خود با مشکل مواجه شده اند.

خب در مساله اول مشخص کنید آیا هدف شما برای برگرداندن عشقتان در رابطه دوستی چیست؟ آیا ازدواج است یا فقط یه رابطه ساده و بی هدف. اگر در ارتباط با دوستی ،  هدف شما ازدواج است ادامه مطالب را حتما پیگیری کنید.

و  در مساله دوم در تلاش هستید زندگی مشترکتان را دوباره احیا کنید. زندگی مشترکان برایتان مهم است و دوست ندارید به همین راحتی از دست بدهید.

مشکل رابطه چه بوده؟

تکالیف برای برگرداندن عشقمان
مشکل رابطه کجاست؟

علت های زیادی هستند که میتوانند یک رابطه را با مشکل روبه رو کنند. عواملی چون:

خیانت همسر، دروغگویی، پرخاشگری ، عدم اطمینان ، اعتیاد و خیلی عوامل دیگر باعث سردی در رابطه خواهند شد. ممکن است در یک رابطه صمیمیت از بین رفته باشد و به مرور زمان باعث سردی در رابطه شود. شرایط اجتماعی و اقتصادی و همچنین برخورد با موانع و مشکلات در  زندگی گاهی باعث دلسردی طرف مقابل خواهد شد. باید با روش های صحیح در زمان جدایی، صمیمیت را به رابطه برگردانید.

کدام ویژگی تغییر کرده

در این مرحله از تکالیف برای برگرداندن عشقمان ، علم روانشناسی می گوید زن و مرد جذب یک سری از ویژگی هایی خواهند شد که در ذهن آنان با معیار ها و سلیقه شخص شان  مطابق است. به این معنی که طرف مقابل در شما یک سری ویژگی دیده است که قطعا مطابق با سلیقه آن فرد بوده اید و حالا به 2 دلیل این رابطه ممکن است با مشکل روبه رو شود:

  • اول: رفتار شما تغییر کرده و دیگر مطابق با نیاز ها و علایق طرف مقابل رفتار نمیکنید. دیگر با معیار های او سازگار نیستید.
  • دوم: معیارهای او به گونه ای تغییر کرده که دیگر شما مطابق با آن نیستید.

استراتژی درست برای برگرداندن عشمان به رابطه

خب حالا که هدف خودمان را مشخص کردیم و با عواملی که باعث سردی رابطه مان شده اند آشنا شده ایم وقت آن رسیده به راه حلی در زمان سردی در رابطه برسیم:

  • در ابتدا جملات منفی را به زبان نیاورید جملاتی مثل: تو دیگه منو دوست نداری؟ چرا سرد شدی؟ تکلیف رابطه مان را مشخص کن! همش با دوستات وقت میگذرونی! تو دیگه به من توجه نمیکنی؟ و….. جملات مشابه
  • برای بهتر شدن رابطه به طرف مقابلتان فشار نیاورید. وقتی طرف مقابل را تحت فشار قرار میدهید به طور قطع ممکن از از او برخورد تند و نا صحیحی دریافت کنید.
  • سعی نکنید با ابراز علاقه زیادی و افراطی توجه طرف مقابل را بدست آورید. نه تنها دل او را بدست نخواهید آورد بلکه باعث خواهید شد او نا امید و بی اشتیاق نسبت به شما رفتار کند.
  • و همچنین  از رفتار پر تنش و پرخاشگرانه هم خوداری کنید.

در این مرحله بهتر است رفتاری مشابه طرف مقابل داشته باشید. اگر زیاد با شما تماس نمیگیرد شما هم زیاد تماس نگیرید.

تکالیف برای برگرداندن عشقمان
برگرداندن معشوق

استراتژی درست برای برگرداندن عشقمان به رابطه ای که کاملا قطع شده

اگر هم در رابطه ای هستید که کاملا قطع شده است با تماس های پی در پی طرف مقابلتان را خسته نکنید. نگذارید ذهنیت آن شخص نسبت به شما منفی تر شود. لازم نیست با تماس های پی در پی احساس خودتان را ابراز کنید. با این کار اشتباه، نه تنها عشقتان را ابراز نخواهید کرد بلکه  ممکن است شما را فردی مزاحم تلقی کنند.  چند راه کار در رابطه تمام شده، در لیست زیرمشاهده میکنید:

  • تکلیف در این شرایط بهتر است ارتباط را قطع کنید. نیازی نیست در این رابطه توضیحی به طرف مقابل دهید یا از تصمیمی که خواهید گرفت او را مطلع کنید.
  • در برخورد با دوستان مشترک، خودتان را شکست خورده نشان ندهید. هیچ جمله منفی درباره عشقتان مطرح نکنید. نیازی نیست بقیه از مشکلات شما با خبر شوند.
  • به طور غیر مستقیم هم ابراز شکست نکنید. گاهی افراد در هنگام مشکلات و شکست به هر نحوی میخواهند ضعف و ضعیف بوده خودشان را به بقیه نشان دهند. گذاشتن متن و عکس های مرتبط با شکست عشقی و منفی در پروفایلتان خوداری کنید.

در کل سعی کنید در این دوران حساس،  ابراز احساساتتان را کنترل کنید و همه حس درونی تان را به اشتراک نگذارید. سعی کنید در حل مشکلات شخصی کمتر از افراد عادی کمک بگیرید. راه حل های آنان اغلب عامیانه و غلط هستند.

تکلیف برای برگرداندن عشقتان چیست؟

تکالیف برای برگرداندن عشقمان
برگرداندن به رابطه

تکلیف برای برگرداندن عشقمان مطالعه علمی است. ما در سایت طلوع سبز کتاب بازگشت به عشق و ازدواج کاری از انتشارات سربرگ تازه را معرفی میکنیم که با آموزش تکنیک های علمی و روانشناسی به بررسی دقیق مشکلات شما میپردازد و میتواند پیشنهادهای سازنده ای در برگرداندن عشقتان معرفی کند.

تجربیات برای برگرداندن معشوق

تجربیات برای برگرداندن معشوق نشان میدهد که اشتباهات خطرناک برای بازگشت به رابطه اتفاق میفتد که نتیجه شناخت ناکافی از روابط در زمان مشکل یا جدایی است. خیلی از این اشتباهات به صورت غریزی است و متاسفانه کاملا غلط است و نتیجه عکس دارد. یکی از دلایل این اشتباهات در زمان جدایی رابطه، احساسی رفتار کردن است. شخص میخواهد به هر روشی عشقش را به رابطه برگرداند. ابراز عشق و محبت بیش از حد میکند، جملات منفی را زیاد استفاده میکند و با جملاتی نظیره ” دیگه دوستم نداری؟” به طرف مقابل القای منفی میدهد برای دوست نداشتن ، تماس های پی در پی یا فرستادن واسطه کارهای اشتباهی هستند که در زمان جدایی رابطه اغلب تکرار میشوند.

تکالیف برای برگرداندن عشقمان
اشتباهات در برگرداندن معشوق

 

بررسی اشتباهات رایج در برخورد با برگرداندن رابطه

برخی اشتباهات خیلی رایج و در عین حال خیلی غلط است. گاهی پذیرفتن حقایق بسیار سخت و تلخ است. و برای نپذیرفتن حقیقت اشتباهات زیادی را متحمل میشویم:

ممنوعیت تماس

گاهی آنقدر در ادامه رابطه پافشاری میکنیم که ممکن است طرف مقابل برای خارج شدن از فشار روحی به شما بگوید حاضر به ادامه دوستی هست ولی فقط یک دوستی معمولی! وقتی شما در یک رابطه عاطفی بوده اید شنیدن این جمله به معنی تمام شدن رابطه شماست. یکی از اشتباهات در این نوع رابطه ها ادامه دادن به رابطه به هر نحوی است.

التماس کردن و درخواست بودن در این نوع رابطه به شدت غلط است. عزت نفس شما به مرور از بین خواهد رفت و شما تبدیل به شخصی قابل ترحم و غیر قابل دوست داشتن تبدیل خواهید شد.

ممنوعیت و قطع رابطه راه کار مناسبی است که در این شرایط که برای شما پیشنهاد میشود.

 نصیحت گرفتن از همه

شخصی که در این شرایط قرار میگیرد برای حل مشکلات خود هرکاری را امتحان میکند. ممکن است به نصیحت های اطرافیان گوش دهد و در برخورد با مشکل به صورت نا منظم و عجولانه رفتار کند. رفتارهای اشتباه، پی در پی و پشت سر هم باعث نابودی رابطه خواهد شد.

ارسال آهنگ و عکس و فیلم

با هر بهانه ای به دنبال یاد آوری خاطرات نباشید. خودتان را همیشه در دسترس قرار ندهید و برای جلب توجه هر کاری نکنید.

دیدارهای اتفاقی

در ترغیب دیدارهای اتفاقی نباشید. در دسترس بودن و روبه رو شدن با شما به بهانه های مختلف ممکن است بدتر باعث سردی بیشتر رابطه شود.

 راه های برگرداندن معشوق

تکالیف برای برگرداندن عشقمان
راهی برای بازگشت هست؟

راه های برگرداندن معشوق به رابطه، باید از باورهای غلط و اشتباه پرهیز کنید واشتباهات را دوباره و دوباره تکرا نکنید. مهم ترین کار کسب مهارت های جدید در برگرداندن معشوقتان است. آموزش مهارت ضمیر ناخوداگاه و تکنیک های  شش مرحله ای آن برای جذب عشق بسیار موثر است. برای تقویت این مهارت ها،  آموزش در زمینه تکنیک های NLP بسیار موثر خواهد بود.

برنامه ریزی عصبی و کلامی برای برگرداندن معشوق به ما می گوید در واقع اگر ما در رابطه شکست خورده ایم علت آن می تواند ذهن ما باشد، ممکن است  ما برای کنترل ذهن خود تلاشی نکرده باشیم. برای برگرداندن عشقمان ، زمانی که شکست خورده ایم شاید به دلیل این باشد که مسیرهای عصبی ذهنمان را مسدود کردیم که به ما اجازه ابراز رفتار صحیح . جدید را نمیدهد!

بهترین راه ها برای برگرداندن عشقتان

برگرداندن عشق از راه دور یک جمله ی فانتزی ایست یا حقیقت؟ بهترین راه برای برگرداندن عشق به زندگی راهی ست منطقی و اصولی ست که باید انجام دهیم تا در رابطه موفق باشیم. با برخی از اصول بازگشت به رابطه آشنا میشویم:

  • کنترل احساسات
  • شناخت ضعف ها و از بین بردن آنها
  • شناخت مشکلات رابطه و از بین بردن آنها
  • برقراری ارتباط صحیح
  • داشتن استراتژی منظم
  • نپرداختن به مشکل و فاصله گرفتن از آن
؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *