چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم

مردان دیوانه چه زنانی هستند


چگونه یه پسری را دیوانه خود کنیم تا ارتباط دوستی به ازدواج ختم گردد، یا رابطه زناشویی خودمان را به نقطه اوج برسانیم؟ آیا عاشق دوست پسرتان هستید اما او اندازه شما عاشقتان نیست؟ به همین دلیل میخواهید بدانید چطور و چگونه دوست پسرم را عاشق خودم کنم؟ دغدغه مشترک تمام زنان این است که چگونه یه پسری را دیوانه خود کنیم شما در این هدف تنها نیستید، زنان زیادی موفق شدن با تکنیک های ان ال پی و جذب پسر مورد علاقه شان را دیوانه وار شیفته خود کنند.

 اگر در یک رابطه عاشقانه هستید و دوست دارید این رابطه پایدار بماند و تداوم داشته باشد، یا به هر دلیلی از عشقتان جدا شده اید و به دنبال برگرداندن دوباره او به رابطه هستید، در درجه اول باید به شناخت کافی از چگونگی روش های عاشق کردن طرف مقابل برسید.

 چگونه یه پسر را دیوانه کنیم

خوشبختانه شناخت مردان از نظر روانشناسی، آنچنان سخت و پیچیده نیست و می توان با تحقیق و مطالعه، اطلاعات کاربری زیادی از علایق و شخصیت مردان بدست آورد. مردان یکسری معیار ها و ویژگی های خاصی برای انتخاب شریک عاطفی خود دارد، و جذب زنانی می شوند که آن ویژگی ها را داشته باشند، برخی از این ویژگی ها معیار ها بین مردان مشترک است و برخی نیز بستگی به شخصیت فردی آنها دارد.

اخلاق و روحیات مردان ممکن است با یک دیگر تفاوت های چشم گیری داشته باشند، ولی با شناخت روحیات کلی مردان می توان یک سری رفتارهای آنان را پیش بینی کرد. شخصیت هر انسانی مشخص می کند که چطور می توان او را تحت تاثیر قرار داد، پس برای اینکه بدانیم چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم باید راجع به شخصیت فردی او اطلاعات کاملی جمع آوری کنیم.

چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم
راه کار جذب مردان

برای جذب مردان در ابتدا به ویژگی های اخلاقی مورده علاقه آنها و خط قرمز های شان میپردازیم.

  1. ویژگی های اخلاقی

  • خودتان باشید و نقش بازی نکنید

    چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم
    نقش بازی نکنید

برای عاشق کردن مردان کافی است در هنگام رویارویی با آنان نقش بازی نکنید، به زبان ساده خودتان باشید. خود را سانسور نکنید و برای بهتر بودن تظاهر به شخصی که نیستید نکنید، با این کار ممکن است در تصور مرد مورد نظر فردی دروغگو جلوه کنید. همه ما می دانیم هیچ انسانی کامل نیست پس خودتان را شخصی کامل و بی عیب نشان ندهید. به جای آن سعی کنید در راستای بهتر شدن تغییر کنید این کار هر چقدر سخت هم که باشد نباید خودتان را به عنوان فردی ریا کار جلوه دهید، مطمئن باشید طرف مقابل ترجیح می دهد با او صادق باشید.

با اعتماد به نفس رفتار کنید

داشتن اعتماد به نفس نقش مهمی برای به دست آوردن خواسته درونی شما دارد. مردان دیوانه و عاشق زنان با اعتماد به نفس هستند. اگر شما فردی درون گرا هستید مطمئنا برایتان سخت خواهد بود اما برای تقویت اعتماد به نفستان همیشه به نکات مثبت خودتان فکر کنید. همیشه خودتان را تحسین کنید. در هنگام صحبت کردن سعی کنید با تمرکز باشید و جملات مناسب را انتخاب کنید. با صدای بلند صحبت کنید. سعی کنید در هنگام راه رفتن محکم و جسور باشید. مردان برای داشتن زنانی با اعتماد به نفس بالا به خود می بالند و از داشتن شما لذت میبرند. چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم را هم می توانید مطالعه کنید.

  • حسود نباشید

    چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم
    حسادت نکنید

در نظر مردان زنان حسود زنانی بی هنر و بی لیاقت هستد. وقتی شما در ظاهر زنی حسود باشید این را به طرف مقابل القا می کنید من چیزی برای ارائه ندارم، من هیچ ویژگی خاصی ندارم. در واقع با حسادت ورزیدن خودتان را کوچک می شمارید. مردان زنان حسود را دوست ندارند. برای دیوانه کردن پسری باید خودتان را دختری جسور نشان دهید که دارای ویژگی های مثبت زیادی است. حسادت باعث نابودی رابطه شما خواهد شد.

  • طناز باشید

برای این که پسری را عاشق خودتان کنید و در ذهن او همیشه ماندگار باشید باید دختری شاد و طناز باشید. پسران وابسته دختران خوش صحبت می شوند و از معاشرت با آنان لذت میبرند و دلتنگ آنان می شوند. برای وابسته و دلتنگ کردن مردان و آشنایی با تکنیک های موثر برای دلتنگ کردن مردان مقاله چگونه مردان را دلتنگ کنیم را هم می توانید مطالعه کنید.

  • مرموز رفتار کنید

برای این که پسری دیوانه وار و عاشقانه وابسته شما شود باید دختری باشید که مرموزانه رفتار می کند. از نظر روانشناسی مردان جذب زنان مرموز می شوند. آنان دوست دارند عشقشان را کشف کنند. طوری رفتار کنید که همیشه جذابیت برای طرف مقابل داشته باشید. امروزه یکی از اشتباهات رایج در ارتباطات اولیه در اختیار قرار دادن همه اطلاعات زندگی به طرف مقابل است که باعث سردی زودهنگام روابط خواهد شد.

  1. ویژگی های ظاهری

  • به ظاهر خودتان بیشتر توجه کنید

داشتن تناسب اندام و بدن سالم باعث میشود ذهن شما هم به درستی عمل کند. ظاهر زیبا به اعتماد به نفس شما کمک شایانی میکند. در ارتباط اولیه در ابتدا ظاهر شما باعث جذب فردی می شود و در ارتباطات بعدی اخلاق و رفتار شما باعث وابستگی و جذب مردان به شما خواهد شد. توجه داشته باشید زیبا بودن همیشه در سادگی است. اندام مناسب، ظاهر ساده و بدون آرایش غلیظ در جذب افراد به شما نقش اساسی دارد.

پس برای داشتن زیبایی واقعی ورزش کنید و از رژیم غذایی سالم برخوردار باشید.

  • لبخند بزنید

    چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم
    همیشه لبخند بر لب داشته باشید

زنانی که همیشه لبخند بر لب دارند زنانی جذاب برای مردان هستند. کمتر مردان جذب زنان عبوس می شوند. روش های دلبری از دوست پسر را می توانید مطالعه کنید.

چگونه پسری را دیوانه وار عاشق خود کنیم

برای عاشق کردن پسری باید با ذهنیات درونی پسر آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید پسری را دیوانه وار عاشق خود کنید. او را در نظر بگیرید یا از دوستان و نزدیکان او درباره خصوصیات رفتاری اش پرسش کنید و پاسخ سوالات زیر را به دست بیاورید:

  • معیارهای زن ایده آل او چیست؟
  • از نیازهای او آگاه هستید؟
  • آیا از مشکلات او با خبر هستید؟
  • چه رفتاری باعث ناراحتی او می شود؟
  • از دغدغه های زندگی خصوصی او با خبرید؟

و خیلی سوالات از این قبیل. با پاسخ مناسب به این سوالات سعی کنید با روحیات طرف مقابل خود بیشتر آشنا شوید و رفتار مناسب را از خود نشان دهید. همیشه افراد با کسانی که درک متقابلی از آنان دارند احساس نزدیکی بیشتر خواهند کرد.

برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه مردان سر سخت

در هر دو حالت احساسات ما تحت تاثیر برنامه ریزی ضمیر ناخودآگاه به و جود می آید. یعنی سیگنال هایی که ما از سمت طرف مقابل در یافت می کنید، احساس ما را نسبت به او شکل می دهد. برای اینکه به ذهن یک مرد نفوذ کنید و او را دیوانه وار وابسته و شیفته خود کنید باید، با تکنیک های نفوذ به ذهن آشنا باشید.

کتاب بازگشت به عشق و ازدواج کاری از انتشارات سربرگ تازه، به طرح یک تکنیک شش مرحله ای می پردازد که در آن قدم به قدم از صفر تا صد نفوذ به ضمیر ناخودآگاه افراد برای عاشق کردن آنها توضیح داده شده است.

این کتاب اصول زیادی را برای ما روشن می کند که بصورت مستقیم روی احساسات فرد مورد نظر تاثیر دارد، اصولی که پایبندی به آنان تنها راه جذب یک مرد و ازدواج با او را ممکن می کند.

چگونه پسری را جذب کنیم

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم
چطور مردان را جذب خودمان کنیم

توجه به موارد زیر باعث میشود برای عاشق کردن پسری موفق تر باشید. کتاب بازگشت به عشق مطالب مفید و کاربردی خواهد داشت که قطعا در این راستا کمک خواهد کرد.

  • همیشه دست نیافتنی باشید

شاید در درون خیلی دوست دارید هر چه زود تر به خواستتون برسید ولی در نظر داشته باشید برای این که مردی دیوانه وار شما را دوست بدارد باید در نظر او زنی دست نیافتنی باشید. مردان دوست دارند برای زنان دست نیافتنی تلاش کنند. این که شما نشان دهید زنی هستید که خیلی راحت می توانند شما را به دست بیاورند اصلا جذاب نیست. مردان عاشق چالش برای دست آوردن زنان دست نیافتنی هستند.  هنگام پیشنهادهای عاشقانه و دعوت به رستوران یا هر قرار ملاقات سریعا و بدون فکر پاسخ مثبت ندهید. چگونه دیگران را عاشق خود کنیم را هم می توانید مطالعه کنید.

  • خط قرمز داشته باشید

برای پسران دخترانی که خط قرمز دارند خیلی جذاب تر از دخترانی هستند که هیچ خط قرمزی ندارند. برایتان مهم باشد که به خط قرمزهای شما توجه می شود و خودتان هم به خط قرمزهای طرف مقابل احترام بگذارید.

  • فاصله را حفظ کنید

برای داشتن رابطه ای نرمال  و عاشقانه سعی کنید بیش از حد نزدیک نشوید. برای خودتان و طرف مقابل حریم هایی را در نظر بگیرید و به خودتان و طرف مقابل اجازه ندهید از این حریم ها عبور کنند. مردان دوست دارند لحظاتی از زندگی را برای خودشان زندگی کنند با وارد نشدن به حریم او باعث ناراحتی و خستگی آنان از خود نشوید.

  • منفی نباشید

    چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم
    زن مثبت اندیش جذاب باشید

از جملات بازدارنده استفاده نکنید. این جملات باعث عقب نشینی احساسی مردان نسبت به شما می شود. جملات بازدارنده مثل غر زدن مدام، استفاده از جملات منفی، شکایت کردن، آوردن جملاتی مثل تو دروغ می گویی و همچنین پرسیدن سوالاتی مثل تو منو دوست نداری؟ و… این جملات همه منفی هستند و باعث دل زدگی و دلخوری و سردی روابط می شوند.

مخصوصا برای افراد متاهل که چند وقتی از رابطه آنها گذشته استفاده از این کلمات نه تنها باعث برگرداندن شور و عشق به رابطه شما نمیشود بلکه باعث سردی رابطه شما خواهد شد. چگونه رابطه تمام شده را دوباره شروع کنیم می تواند به شما کمک کند.

  • کنترل هوش هیجانی خود را تقویت کنید

هوش هیجانی در واقع همان واکنشی است که در هنگام بروز مشکل شما از خودتان بروز می دهید. قضاوت های نادرست و رفتاری پرخاشگرانه از پایین بودن هوش هیجانی ناشی می شود. شما هنگامی که هوش هیجانی خودتان را تقویت میکنید قادر به کنترل رفتارتان هنگام بروز مشکل خواهید بود. رفتار مناسب در برخورد با مشکلات از شما فردی توانمند و قوی می سازد و طرف مقابل شما از داشتن شما احساس غرور خواهد کرد. با کنترل هوش هیجانی خود می توانیم پاسخ قاطع به سوال چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم داشته باشیم.

در هنگام چت کردن عجولانه برخورد نکنید و سریع واکنش احساسی در هنگام دیر جواب دادن نداشته باشید. مقاله چگونه در چت دلبری کنیم برای دوست پسر را حتما مطالعه کنید.

  • فردی خاص و منحصر به فرد باشید

مردان جذب افراد خاص و منحصر به فرد خواهند شد. مردان همیشه افراد خاص را تحسین می کنند و اشتیاقی خاص برای به دست آوردن چیزهای خاص و منحصر به فرد دارند. حالا اگر شما هم دختری خاص و منحصر به فرد به او معرفی شوید او برای به دست آوردن شما مشتاق است. اگر هنری دارید برای او به نمایش بگذارید. اگر ایده بلند پروازانه و خلاقی دارید بدون ترس  و واهمه ای بازگو کنید. جسور رفتار کنید و از این که مورده قضاوت قرار بگیرید هیچ ترسی نداشته باشید.

نتیجه گیری

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با یک سری ویژگی ها برای عاشق کردن مردان آشنا کنیم. با مطالعه  مقاله چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم سعی شده تکنیک هایی به شما آموزش داده شود برای داشتن زندگی عاشقانه بهتر و با دوام تر. برای داشتن رابطه عاشقانه شما آموختید با اعتماد به نفس رفتار کنید و با نشان دادن خود به عنوان فردی توانا و قوی مرد تان را دیوانه وار عاشق کنید.

با انجام یک سری رفتارها در زندگی به فردی تبدیل خواهید شد که نه تنها باعث جذب عشق به خود میشوید بلکه کیفیت زندگی شما از هر لحاظ بهتر خواهد شد و شما در مسیری قرار می گیرید که از توانا بودن خود لذت میبرید و به چشم خواهید دید چطور توانایی جذب مردان را به خود خواهید داشت. پس در کل می توان نتیجه گرفت شما نتجه رفتارهای خودتان را در جامعه خواهید دید پس سعی کنید مثبت باشید و انرژی های مثبت به سمت خود را دریافت کنید.

 

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

 

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *