چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش آمده

چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش آمده


چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش آمده ؟ شنیدن جواب رد برای هیچکس خوشایند نیست حتی مردان. برای همین قبل از اینکه بخواهیم به دختری ابراز علاقه کنیم، برای مطمئن شدن از اینکه دست رد به سینه مان نمی خورد باید از علاقه ی دختر هم با خبر شویم.

به همین منظور در این مقاله از طلوع سبز قصد داریم مشخصات دختر عاشق را بررسی کنیم و ببنیم از کجا و چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش آمده .

چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد؟

چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش آمده
چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش آمده

درک اینکه در ذهن و قلب یک زن چه می گذرد بسیار سخت است. زنان از احساسات و پیچیدگی های خاصی برخوردارند. اما به لطف روانشناسی زنان می توان متوجه شد که درک این پیچیدگی ها آن قدرها هم دشوار نیست.

ترفند ما برای اینکه چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش آمده این است که بدانیم دنبال چه علائمی بگردیم. به مواردی که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم توجه کنید و ببنید آیا این علائم را در دختری که به او علاقه مند شده اید نیز می بینید یا نه.

به نگاه هایش توجه کنید 

چشم ها فریاد می زنند. جک شفر تحلیلگر رفتاری FBI می گوید افراد به نگاه کردن به کسانی که دوست دارند تمایل زیادی دارند اما از نگاه کردن به کسانی که دوست ندارند طفره می روند.

و این کاملا درست است. اگر متوجه نگاه های مداوم او به خود می شوید، اگر به مدت چند ثاینه کوتاه بر روی لب های شما متمرکز می شود، اگر زمانی که ارتباط چشمی برقراری می کنید ناگهان نگاهش را می دزدد و به نظر خجالت زده و مضطرب می آید و اگر ارتباط چشمی بین شما زیاد است پس دلیلی جز اینکه او شیفته ی شما شده وجود ندارد.

اما اگر غیر این است نشانه ی خوبی نیست.

منتظر واکنش شماست 

اگر در یک جمع هستید و او مسئله ای را مطرح می کند و منتظر واکنش شما می ماند یعنی توجه و واکنش شما برایش مهم است. و این نشانه ی خوبی است.

از نظر او جالب و شوخ طبع هستید 

افراد شوخ طبع از حذابیت خاصی برخوردارند. از شوخ طبعی به عنوان یکی از راه های عاشق کردن دختران یاد می شود. حتی یکی از توصیه های اصلی ما به دختران برای دلبری از پسران بامزه بودن و داشتن حس شوخ طبعی است.

پس اگر شوخی های شما واقعا او را می خنداند و او شما را فردی جالب می داند، تبریک می گوییم شما تا حد زیادی توانسته اید نظر او جلب کنید.

چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش آمده
چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش آمده
حرکات شما را تقلید می کند

همانطور که می دانید زبان بدن رازهای زیادی را درباره افراد برملا می کند. زبان بدن به مجموعه ای از حرکات و رفتارهای غیر کلامی گفته می شود که اغلب ناخودآگاه هستند.

حرکات آیینه یا قرینه سازی از زبان بدن افرادی است که به شخص مقابلشان جذب شده اند. دختری که شیفته ی شما شده معمولا به طور ناخودآگاه بعضی از حرکات شما آیینه وار تکرار می کند.

به طور مثال ممکن است شما پای خود را روی پای چپ بیندازید یا کمی به جلو خم شوید او هم همین کار را می کند.

زبان بدن دختری که دوستت دارد

  • حالت قرار گیری بدن او هنگام نشستن (اگر یک پا روی پای دیگر باشد) به سمت شماست.
  • بالاته ای آزاد (بدون دست به سینه) دارد.
  • هنگام صحبت با شما سرش را کج می کند.
  • دائم با موها، لباس یا آرایش خود درگیر است و سعی می کند آن ها را مرتب کند.
  • به علت ترشح آدرنالین خون بیشتر جریان می یابد و پوستش سرخ می شود.
  • هنگام صحبت یا دیدن شما لبخندهای طبیعی می زند.
  • لب هایش را با زبانش تر می کند یا آن ها رو هم می فشارد. این به دلیل افزایش بزاق دهان است.

البته زبان بدن در همه ی شرایط به یک معنی نیست. به عنوان مثال هر ارتباط چشمی به منظور وجود عشق و علاقه نیست. زبان بدن را باید نبست به شرایط و محیط تحلیل کرد.

چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش میاد؟

از لمس شدن و لمس کردن فرار نمی کند

این نشانه بسته به فرهنگ، عقاید و جوامع می تواند کاملا متغیر باشد. اما معمولا دختری که هیچگونه علاقه ای به شما نداشته باشد به هیچ عنوان دوست ندارد لمسش کنید و فورا واکنش نشان می دهد. در مقابل دختری که نسبت به شما احساس و علاقه دارد از اینکه گاهی دستش را بگیرید نمیترسد و واکنشی نشان نمی دهد بلکه ممکن است با شما نیز همراه شود.

؛رفتارهای او عجیب و غریب می شود

اگر می خواهیم بدانیم دختری روی ما کراش دارد یا نه باید به رفتارهایش توجه کنیم. آیا اطراف شما عجیب و غریب می شود و مثل همیشه اش نیست. آیا نگران، مضطرب و یا عصبی به نظر می رسد؟

نیکی مارتینز درمانگر ازدواج و روابط زناشویی می گویید دختران و زنان وقتی عاشق شخصی می شوند به طور ناخودآگاه و غیر عمد رفتارهایی از خودشان نشان می دهند یا حتی حرف هایی را می زنند که در شرایط عادی آن ها را انجام نمی دهند.

ممکن است ناخن هایشان را بجوند، لب هایشان را گاز بگیرند، دست پاچه شوند یا کمی اعتماد به نفسشان را مقابل شما از دست بدهند.

رفتار دختر عاشق در چت

چگونه بفهمیم دختری از ما خوشش آمده
جگونه در چت بفهمیم دختری از ما خوشش آمده

در عصر جدید که بیشتر روابط از طریق شبکه های مجازی شکل می گیرد و موبایل تبدیل به خانه دوم ما شده، درک قوانین و اتفاقاتی در این دنیا می افتد می تواند در خیلی از جنبه های زندگی به ما کمک کند حتی جنبه ی عشقی و عاطفی.

دنیای مجازی می تواند به ما کمک کند که چگونه در چت بفهمیم دختری دوستمان دارد . به عنوان مثال:

  • او برای پیام دادن به شما پیش قدم می شود.
  • شما را در شبکات مجازی دنبال می کنند.
  • به سرعت جواب پیام شما را می دهند.
  • برای پاسخ دادن به شما وقت می گذارد و از جواب های یک کلمه ای استفاده نمی کند.
  • اگر به او مدتی پیام ندهید ناراحت می شود و از شما دلیل پیام ندادنتان را می پرسد.
  • از ایموجی و استیکرها زیاد در پیام هایش استفاده می کند.
؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *