چگونه با یک دختر مغرور دوست شویم

چگونه با یک دختر مغرور دوست شویم


چگونه با یک دختر مغرور دوست شویم ؟آیا راه دوست شدن با دختر مورد علاقه ی خود را بلد نیستید؟ آیا می دانید دختران جذب چه مردانی می شوند؟

اگر دل به یک دختر مغرور و سر سخت بسته اید و از راهی وارد شده اید به در بسته خورده اید نگران نباشید.

کلید طلایی شما برای دوست شدن و عاشق کردن دختران مغرور در دست طلوع سبز است که بیش از چهارسال تجربه و فعالیت درخشان در حوزه ی روابط و دوره های بازگشت به رابطه را دارد. پس با ما همراه باشید تا ببینیم چگونه با یک دختر مغرور دوست شویم.

چگونه با یک دختر مغرور دوست شویم
راه های جذب دختران مغرور

3 ترفند روانشناختی برای جذب دختران

با توجه به شرایط و خصوصیات فردی هر شخص راه های مختلفی برای جذب و اغوای یک دختر وجود دارد. در این بین راه هایی موثر واقع می شوند که بتوانند ناخودآگاه یک دختر را تحت تاثیر قرار دهند.

به همین دلیل در این جا به رفتارهایی اشاره می کنیم که با به کار بردن آن ها می توانید ناخودآگاه دختر مورد علاقه تان را دستکاری کنید تا جذب شما شود و در نهایت با او دوست شوید.

به طور خلاصه این رفتارها در 3 گروه خلاصه می شوند.

  1. ثروت ذهنی
  2. جذابیت ظاهری
  3. درک ساده ترین مهارت های جذب

البته علاوه بر این 3 ترفند روانشناختی از قوانین ساده و کاربردی مانند قانون جذب هست که با ارسال سیگنال ها و انرژی ها سر و کار دارد یا حتی تکنیک nlp عشق که با تغییر الگوهای غلط ذهنی و کلامی می توانند در بدست آوردن دختر مورد علاقه تان به شما کمک کنند.

ثروت ذهنی 

منظور از ثروت ذهنی همان هوش اجتماعی و هوش هیجانی شماست. مردان باهوشی که روابط اجتماعی خوبی دارند، در جامعه از جایگاه خوبی برخوردار هستند، خوب فکر می کنند و خوب حرف می زنند، تلاش گر هستند و اهداف بزرگی دارند، به خوبی از پس مشکلات بحرانی بر می آیند و … برای دختران جذاب هستند و می تواند تا 30 درصد با معیارهای ناخودآگاه آن ها مطابقت داشته باشند.

جذابیت ظاهری 

هر چند که زنان بیشتر از روش های شنیداری عاشق می شوند و مردان از طریق دیدار، اما از مهمترین معیارهایی که در نگاه اول در جذب کردن افراد بسیار تاثیرگذار است ظاهر و پوشش است.

چگونه با یک دختر مغرور دوست شویم
تاثیر جذابیت ظاهری مردان در عاشق کردن دختران مغرور

مردانی که به تمیزی و مرتب بودن لباس و ظاهرشان، هماهنگ بودن آیتم هایی که می پوشند، استفاده از عطر و ادکلن، اندام و همچنین استفاده درست از اکسسوری های مردانه مانند ساعت، عینک آفتابی و … اهمیت می دهند بیشتر در چشم دختران خودنمایی می کنند.

لازم نیست تبدیل به یک هنرپیشه معروف شوید اما همینکه برای حفظ سلامتی و تنساب اندامتان به باشگاه بروید، از عطر و ادکلن برای خوشبو بودن استفاده کنید، سبک خاص خود برای پوشش داشته باشید، به اصلاح صورت خود اهمیت دهید می تواند ظاهر جذابی از شما به نمایش بگذارد.

دختران معمولا بسیار جزئی نگرتر از مردان هستند بنابراین اگر می خواهید بدانید چگونه با یک دختر مغرور دوست شویم باید بیشتر از قبل به جزئیات استایلتان اهمیت دهید.

درک ساده ترین مهارت های جذب 

مهارت های جذب در واقع همان کارهایی است که می توانید با کسب آن ها دل یک دختر را به دست بیاورید. در این جا به مهمترین مهارت هایی که به شما در جذب کردن یک دختر مغرور کمک می کند اشاره می کنیم.

چگونه با یک دختر مغرور رفتار کنیم؟

روانشناسی معکوس

هر چه بیشتر عشق خود را نشان دهید، هر چه بیشتر با او تماس بگیرید یا پیام بدهید، او بیشتر از شما دور می شود.

اجازه دهید نبود شما را حس کند. وقتی مدام در شم او باشید و مدام بخواهید عشقتان را نشان بدهید برای او تکراری و عادی می شوید. پس از روانشناسی معکوس استفاده کنید و به جای توجه بیش از حد عادی رفتار کنید.

با یک سرچ کوچک می توانید متوجه شوید که معمولا سوالاتی مانند چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم ، جذب کردن پسر مغرور، چرا پسران مغرور جذاب تر هستند و… بسیار مورد جست و جو قرار گرفته اند.

فکر می کنید دلیل این امر چیست؟

از بارزترین خصوصیات پسران مغرور می توان به سرسخت، مرموز و سلطه گر بودن اشاره کرد. و اینها ویژگی هایی است که به طور ناخودآگاه دختران جذب آن می شوند.

نشانه گیری هدف
چگونه با یک دختر مغرور دوست شویم
چگونه با یک دختر مغرور دوست شویم

هرچند که غرور در دختران می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد اما در بیشتر مواقع به دلیل زیبایی یا توانایی در انجام کاری خاص است. پس هدف را نشانه بگیرید و از زیبایی یا توانایی که دارد تعریف کنید. ویژگی خاصی در او پیدا کنید که تا کنون کسی به آن توجه نکرده.

فکر نکنید که اگر از او تعریف کنید بیشتر به خود مفتخر و مغرور می شود. بلکه اگر شما این کار را ماهرانه و هوشمندانه انجام دهید می توانید به راحتی در دلش جا باز کنید.

آن روی خود را نشان دهید 

همه می دانیم که دختران اغلب احساساتی و عاطفی هستند. و کمی قبل تر به این موضوع  اشاره کردیم مردانی که چهره ای خشن، سرسخت و مرموز دارند به طور ناخودآگاه برایشان جذاب است. اما منظور ما مردان با این ویژگی های ظاهری که باطنی رمانتیک و احساسی دارند جذاب هستند.

نشان دهید که پشت چهره ی سرسخت و مرموز شما مردی با یک دنیا عشق و علاقه وجود دارد. آن روی رمانتیک خود را نشان دهید.

با گرفتن گل مورد علاقه اش سوپرایزش کنید. هنگام سوار شدن در ماشین در را برایش باز کنید، هنگام نشستن بر روی صندلی ابتدا صندلی را برای او جا به جا کنید. با او فیلم مورد علاقه اش را تماشا کنید. علایق اش را بشناسید و درباره آنها با او صحبت کنید.

همین کارهای به ظاهر ساده می توانید جنبه ی رمانتیک شما را نشان دهد. چیزی که یک دختر هر چقدر هم مغرور و سختگیر منتظرش است.

تحت سلطه نباشید

اگر با جمعی از دوستان خود بیرون می روید که شما را نادیده می گیرند، دست می اندازند یا بیشتر تصمیمات را آن ها می گیرند، با آن ها وقت نگذرانید. مخصوصا وقتی دختر موردعلاقه تان هم حضور دارد.

وقتی تحت سلطه ی شخص دیگری باشید به نظر فردی ضعیف و بی اعتماد به نفس به نظر می رسید. در این صورت امکان این که دختر مورد علاقه تان به جای جذب شدن به شما به دوستتان جذب شود وجود دارد.

زیرا یک دختر مغرور خودش را برتر و بالاتر از دیگر دختران می بیند پس پر واضح است که بهترین دختر دوست دارد با بهترین پسر باشد. پس اجازه ندهید این جایگاه از شما گرفته شود.

چگونه دختری را جذب خود کنیم ؟

قرارگیری حالت درست بدن. کمی سینه ی خود را به جلو، کمر را صاف، پاهای خود را به عرض لگن باز و با اعتماد به نفس بایستید.

  • روحیه طنز داشته باشید و او را بخندانید.
  • “گاهی” سر به سرش بگذارید و با او لجبازی کنید.
  • ارتباط چشمی برقرار کنید و لبخند بزنید.
  • برخی از رازها یا مسائل شخصیتان را با او در میان بگذارید.
  • برایش آشپزی کنید.
  • به او در حل مشکل یا مسئله ای که در زندگی درگیر است کمک کنید.

2 استراتژی مهم برای عاشق کردن دختران

چگونه با یک دختر مغرور دوست شویم
چگونه با یک دختر مغرور دوست شویم
1- اثر جذب شباهت ها 

در روانشناسی مبحثی وجود دراد که اشاره می کند ما جذب افرادی می شویم که بیشترین شباهت را با ما دارند. دلیل این امر این است که افرادی که شیه ما هستند قابل پسبینی تر هستند به همین خاطر ناخودآگاه تصور ایمن تری نسبت به آن ها دارد.

شما باید از این استراتژی به نفع خود استفاده کنید. چگونه؟

خوب به حرف ها و حرکاتش دقت کنید. علایق، نگرش و طرز فکر و… را بشناسید. حتی قبل از آشنایی با او راجبش تحقیق کنید و مدتی او را زیر نظر بگیرید تا بهتر او را بشناسید و با یک شناخت کامل پیش قدم شوید تا بتوانید وجه شباهت ها بیشتری به او نشان دهید.

اما در این مورد اصیل برخورد کنید. به عنوان مثال اگر می خواهید رنگ ، غذا، سبک موسیقی یا … مورد علاقه ی او را بدانید نپرسید چه رنگی را دوست داری و بعد از جواب او بگویید من هم همینطور. او به راحتی متوجه می شود که شما برای جلب توجه این کار می کنید.

پس هوشمندانه از این اثر استفاده کنید.

2-اثر آشنایی

کوکاکولا میلیاردها دلار برای تبلیغات و بنرهای تبلیغاتی هزینه کرد. اما فکر می کنید چرا؟ آنها بی دلیل این کار را انجام ندادند.

کاری این برند که در حال حاضر به عنوان محبوبترین و مشهورترین برند نوشیدنی شناخته می شود کرد استفاده از اثر آشنایی بود.

او با تبلیغات فراوان و تکرار اسم برند خود آن را ضمیر ناخودآگاه مردم آشنا کرد. و از لحاظ روانشناسی وقتب ذهن زمینه آشنایی با چیزی را داشته باشد راحت تر می تواند آن را بپذیرد.

از همین استراتژی استفاده کنید تا با دختر محبوب و مغرور خود دوست شوید.

مطمئن شوید که هر روز شما را می بیند و اسمتان را می شنود. در شبکات مجازی فعال باشید. از راه های درست عاشق کردن دختر مغرور در فضای مجازی استفاد کنید. لازم نیست هر دفعه که او را می بینید با او هم کلام شوید همین که حتی برای یک لحظه در تیر راسش قرار بگیرید کافی است.

نشانه های عاشق شدن دختر مغرور

تشخیص دختری که به شما علاقه مند شده کار سختی نیست. رفتارها و مشخصات دختر عاشق را می شود از روی زبان بدن، کلام و طرز نگاه او تشخیص داد. به عنوان مثال:

  • قرار گیری پاها به نحوی است که به سمت شماست.
  • بدن خود را به سمت شما متمایل می کند.
  • شانه هایش را به سمت عقب می کشد، شکمش را به داخل می دهد و صاف می ایستد.
  • ناخودآگاه می خواهد شما را تحت تاثیر قرار دهد.
  • مردمک چشم هایش گشادتر می شود.
  • از حرکات آیینه استفاده می کند. یعنی ممکن است وقتی شما به جلو خم میش وید او هم به جلو خم شود.
  • سعی می کند وقتی در اطراف شماست بهتر به نظر برسد. مدام لباس هایش را مرتب می کند یا با موهایش بازی می کند.
  • در حضور شما مضطرب یا خجالتی به نظر می رسد.
؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *