واکنش در برابر بلاک شدن

عشقم بلاکم کرده چیکار کنم


واکنش در برابر بلاک شدن بر اساس تکنیک های روانشناسی. بهترین واکنش در برابر بلاک شدن چیست؟ آیا بعد از بلاک شدن ما هم باید بلاک کنیم؟ وقتی عشقمون بلاک می کنه چیکار باید بکنیم؟ چجوری از بلاک خارج شویم؟

ارتباطات در فضای های مجازی روز به روز گسترده تر می شود. اما این گسترش با خود مشکلات و دغدغه هایی نیز به همراه دارد مخصوصا در روابط عاطفی و عاشقانه.

دغدغه هایی مانند بلاک شدن از طرف معشوق، بلاک کردن، دیر و زود جواب دادن ها، آنلاین بودن ام جواب ندان، استوری ها و پست های معنی دار و بسیاری از دغدغه های دیگر که دست کم همه ی ما یکبار آن ها را تجربه کرده ایم.

تیم تحقیقاتی طلوع سبز در نظر دارد که یکی از مهمترین این دغدغه ها یعنی بلاک کردن در فضای مجازی و بهترین واکنش در برابر بلاک شدن را مورد بررسی قرار دهد و به شما بگوید وقتی عشقتون بلاکتون کرد چه کار باید بکنید.

واکنش در برابر بلاک شدن

چرا عشقم منو بلاک کرد؟ (بررسی دلیل بلاک کردن)

قبل از اینکه بخواهیم واکنشی در برابر بلاک شدن نشان دهیم باید بدانیم چرا بلاک شدیم. زیرا اولین قدم برای هر مشکلی دانستن دلیل ایجاد آن مشکل است. اگر نمی دانی چرا عشقت بلاکت کرده در اینجا به برخی از دلایل شایع بلاک کردن افراد در رابطه اشاره کرده ایم.

  • او شما را بلاک کرده چون عصبانی بوده است و فقط یک واکنش لحظه ای برای تخلیه عصبانیتش بوده.
  • می خواهد انتقام بگیرد. او می داند که می تواند با بلاک کردن شما را عصبانی و ناراحت کند. پس بلاک می کند تا همانطور که خودش بخاطر اتفاقاتی که در رابطه رخ داده و عصبانی و ناراحت است شما هم این احساسات را تجربه کنید.
  • بلاک می کند چون نمی خواهد تحت کنترل شما باشد. نمی خواهد پروفایل ها، پست ها یا ساعت آنلاین بودن او را چک کنید. این کار شما آزادی را از او گرفته و کلافه اش می کند.
  • می خواهد مدتی از شما فاصله بگیرد تا فضایی راحت و بدون تنش برای فکر کردن داشته باشد.
  • می خواهد شما را از زندگیش حذف کند. او دیگر تمایلی با حرف زدن یا دیدن شما ندارد و می خواهد یک زندگی جدید بدون هیچگونه حضوری از شما شروع کند. پس با بلاک کردن شما را از زندکی مجازی اش هم پاک می کند.
  • بلاک می کند چون با شخص دیگری آشنا شده و نمی خواهد شما از زندگی جدیدش چیزی بدانید.

این ها فقط برخی از دلایل احتمالی است که چرا عشقتان شما را بلاک کرده. به طور معمول بلاک کردن یک واکنش احساسی است برای تخلیه هیجانات منفی مانند حسادت، خشم و عصبانیت، نفرت یا حتی گاهی لج و لجبازی.

رفتار شناسی بلاک کردن

در پژوهش هایی که جامعه شناسان و روانشانسان بر روابط انسان ها در فضای مجازی انجام داده اند، رفتار شناسی بلاک کردن را به دو بخش تقسیم می کنند.

1-بلاک کردن افراد غریبه

وقتی شما در ارتباطات خارج از فضای مجازی هم در مقابل مزاحمت های خیابانی هم رفتار مشابه با بلاک کردن در دنیای مجازی دارید. شما صحنه را ترک می کنید. پس طبیعی است در سبکات مجازی هم افرادی ناشناسی که برایتان مزاحمت ایجاد می کنند را بلاک کنید.

2-بلاک کردن افراد آشنا 

بلاک کردن افراد آشنا بیشتر در مواقعی رخ می دهد که یا رابطه به پایان رسیده یا اختلاف نظری در یک رابطه مانند رابطه عاطفی وجود داشته.

بلاک کردن یعنی قطع کانال های ارتباطی. روانشناسان معتقدند این نوع بلاک به دلیل وجود برخی ضعف ها در فرد است. او از لحاظ روانی از ارتباط برقرار کردن یا بازگشت به رابطه می ترسد و احساس ضعف می کند. از طریق بلاک می خواهد این ضعف را پنهان یا جبران کند. او بلاک کردن را راه مناسبی برای فرار از صحبت کردن دوباره با شما می بیند.

بلاک کردن در روابط عاشقانه بیشتر در افراد با تجربههای اولیه دیده می شود.

روانشاناسان ذکر کردند که یکی از احساسات عمده ای که در تصمیم برای بلاک در ضمیر ناخودآگاه فرد تاثیر می گذار احساس خشم است.

بعد از اینکه عشق بلاکم کرد چه کار کنم؟

واکنش در برابر بلاک شدن

حال که با دلایل و احساسات شخص بلاک کننده آشنا شدید راحتر می توانید تشخیص که دهید که چه واکنشی در برابر بلاک شدن داشته باشید تنا اوضاع خراب تر نشود.

مثلا اینکه شما متوجه شدید که بلاک کردن نشات گرفته از ضعف درونی در افراد است و یک نوع اهانت محسوب می شود. پس اینکه بخواهید مقابله به مثل کنید و شما هم او را بلاک کنید یک واکنش کاملا نادرست تلقی می شود.

انسان هایی که از لحاظ فکری توسعه یافته اند و دارای عذت نفس و اعتماد به نفس هستند هنگام دلخوری ها ناراحت می شوند اما مخاطب را حذف یا بلاک نمی کنند.

پس به هیج عنوان بعد از اینکه توسط عشقتان بلاک شدید او را بلاک نکنید.

این اشتباهات را بعد از بلاک شدن نکنید.

خیلی از اشتباهات هستند که ممکن است رابطه ی شما را خراب تر از قبل کند و احتمال بازگشت به رابطه را کاهش دهد. می خواهی دوباره به رابطه برگردی؟ پس وقتی عشقت بلاکت میکنه این کارهارا نکن:

  • با او تماس نگیرید.
  • از راه های ارتباطی که بلاک نشدید به او پیام ندهید.
  • متقابلا او را بلاک نکنید.
  • استوری، پست یا پروفایل های کنایه آمیز نگذارید.
  • عصبانی نشوید. زیرا عصبانیت قدرت تصمیم گیری درست را از شما می گیرد.
  • از تهدید و التماس برای آنبلاک کردن استفاده کنید.
  • از دوستان و آشنایان برای برقراری ارتباط با او استفاده نکنید.

اگر شما در حال خواند این مقاله هستید و تا به اینجا با ما همراه بوده اید یعنی از طرف عشقتان بلاک شده اید. این یعنی مهمترین سوالی که در ذهن دارید این است که چگونه از بلاک خارج شوید تا بتوانید دوباره عشقتان را برگردانید.

چگونه از بلاک خارج شویم؟ (بازگشت به رابطه بعد از بلاک)

همانطور که در طول مقاله متوجه شدید بلاک در بیشتر مواقع یک واکنش احساسی و هیجانی است و معمولا پایان یک رابطه نیست. برای خارج شدن از بلاک و برگرداندن معشوقتان ابتدا آرامش خود را حفظ کنید، خود را از هرگونه احساس خشم و عصبانیت رها کنید تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید. لازم نیست هیچگونه اقدامی برای خارج شدن از بلاک انجام دهید چون همانطور که گفتیم هرگونه تلاش برای آنبلاک شدن یک واکنش منفی است.

واکنش در برابر بلاک شدن

می توان نتیجه گرفت که بهترین واکنش در برابر بلاک شدن بی واکنشی است.  در عوض روش هایی هستند که شما می توانید از راه دور کاری کنید شما را از بلاک خارج کند و سپس معشوقتان را برگردانید.

برگرداندن عشق با قانون جذب

یکی از روش های برگرداندن معشوق از راه دور قانون جذب است. کمتر کسی پیدا می شود که راجع به قانون جذب و معجزات آن نشنیده باشد. این قانون بسیار ساده اما مهم به ما می گوید که چطور فقط با ارسال چند فرکانس می توانیم هرچیز که می خواهیم را به دست بیاوریم.

این قانون تعریف ساده ای دارد: همه جیز در این جهان از انرژی ساخته شده، گیاهان، حیوانات، اجسام، انسان ها و حتی افکارشان. و انرژی های مشابه یکدیگر را جذب میکنند. این قانون در جذب اهدافی مانند پول، ثروت، موفقیت و … معجزه می کند. اما در مواردی مانند جذب یا برگرداندن یک شخص خاص با یک محدودیت رو به روست.

همانطور که شما از قانون جذب استفاده می کنید و انرژی های مختلف مرتعش می کنید آن شخص خاص هم که می خواهید جذبش کنید در ارتعاش انرژی است. و خواسته یا ناخواسته از قانون جذب استفاده می کند. پس مانعی که با آن رو به رو هستید خود قانون جذب و اختیار افراد در تصمیم گیری است. تا انرژی او با شما یکسان نباشد نمی توانید او را جذب کنید.

اما ترکیب این قانون با تکنیک های nlp عشق برای برگرداندن معشوق می تواند یک روش موثر برای برگرداندن رابطه باشد.

Nlp یا همان برنامه ریزی عصبی کلامی با تغییرات در الکوهای ذهنی شما می تواند تاثیرگذاری شما بر روی ضمیر ناخودآگاه عشقتان را افزایش دهد.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

11 دیدگاه

    • سلامت باشید دوست عزیز. همچنین شما میتونید از یک جلسه مشاوره رایگان که توسط تیم روانشناسی سربرگ تازه انجام میشه در تلگرام و واتس آپ استفاده کنید: 09129305020

  • من بوسش کردم بعد بزار الن بلاکت میکنم قبلش باهم بودیم خوب بودیم فک کنم چون بوسش کردم ناراحت شد

  • دارم دیونع میشم روانی شدم تو ی ساعت همع چی تموم شد بلاکم کرد حرفای عاشونع زد ظهر عکسموو دید غروبش دیدم بلاکم کرد ب همین اسونی تو ی روز تموم شد نمیدونم چیشد یهوو هنوز تو شوکممم😔😔😭😭

    • راجع به بلاک شدن در همین مقاله توضیحات کاملی ارائه شده. برای ارتباط با مشاور میتونید در تلگرام یا واتس آپ پیام بذارید: 09129305020

  • جمعه با عشقم دعوام شد و بعد از کلی جر و بحث من عصبی شدم و بلاکش کردم .اونم دو روز بعد منو بلاک کرد .الان یک هفته شده !به نظر شما آنبلاکش کنم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *