چگونه بفهمیم پسری از ما خوشش آمده

چگونه بفهمیم پسری از ما خوشش آمده


چگونه بفهمیم پسری از ما خوشش آمده سوالی که دست کم همه ی دختران یکبار با آن رو به رو شده اند. این سوال زمانی برایمان پیش می آید که بخواهیم بدانیم آیا رفتارهای عجیب و متفاوت یک پسر حاکی از وجود عشق و علاقه است یا خیر. و یا زمانی که از پسری خوشمان می آید اما از احساس او خبر نداریم.

در هر دو صورت باید بدانیم آیا او از ما خوشش می آید یا نه. طلوع سبز اینجاست تا به ما بگوید چگونه بفهمیم پسری از ما خوشش آمده اما آن را اعتراف نمی کند. تا انتهای این مقاله ی جالب با ما همراه باشد تا بفهمید چطور پسران می توانند با زبان بی زبانی به عشقشان اعتراف کنند.

چگونه بفهمیم پسری از ما خوشش آمده
چگونه بفهمیم پسری از ما خوشش آمده

چگونه بفهمیم پسری جذب ما شده؟

عشق اتفاقی نیست که بشود آن را در پستوی دل پنهان کرد. هرکس چه بخواهد و چه نخواهد وقتی عاشق و شیفته ی کسی می شود به طریقی عشق را در رفتار، کلام و حتی نگاه خود منعکس می کند.

به دلیل اینکه مردان بیشتر از نیم کره چپ مغز خود استفاده می کنند و این یعنی بیشتر افرادی منطقی هستند تا احساسی، شاید تشخیص وجود عشق و علاقه در آن ها کمی سخت تر باشد.

اما با این حال با کمی دقت و آگاهی از مواردی که در ادامه توضیح می دهیم به راحتی می توانید بفهمید آیا از شما خوششان می آید یا خیر.

زبان بدن پسری که از شما خوشش آمده

اولین و مهمترین نشانه ای که به ما در اینکه چگونه بفهمیم پسری از ما خوشش آمده کمک می کند زبان بدن یک پسر است.

زبان بدن به مجموعه رفتارهای غیر کلامی و فیزیکی گفته می شود که فرد بدون صحبت کردن از طریق آن پیامی را انتقال می دهد یا ارتباط برقرار کند. در واقع می توان گفت بیش از 90 درصد پیامی که انتقال می دهیم با زبان بدن است و باقی آن مربوط به ارتباطات کلامی و گفتاری می شود.

این حرکات می تواند کاملا ناخودآگاه و غیر ارادی باشند. و ما با شناخت آن ها می توانیم رازهای زیادی درباره افراد متوجه شویم. حتی وجود عشق و علاقه.

زبان بدن مردان عاشق
  • دستانش را نشان می دهد. معمولا پسری که از شما خوشش آمده باشد در حضور شما دستانش را در جیب یا پشت خود نمی برد.
  • از حرکات آیینه استفاده می کند. به عنوان مثال وقتی شما به جلو خم شوید او هم به جلو خم می شود.
  • مردمک چشم پسری که از شما خوشش آمده کمی بزرگتر از حد معمول می شود. این را پتی وود متخصص زبان بدن می گوید. او می گوید اتساع یا همان گشاد شدن مردمک چشم واکنش مغز نسبت به زمانی است که ما از چیزی خوشمان آمده و جذب آن شده ایم.
چگونه بفهمیم پسری از ما خوشش آمده
لبخند، طرز نگاه، نزدیکی از نشانه های غیرکلامی پسری که از شما خوشش می آید
  • نفس عمیق می کشد و سینه ی خود را به سمت جلو می دهد.
  • صورتش سرخ می شود اما نه به خاطر گرمای هوا. روانشناسان می گویند وقتی ذهن فرد درگیر شخصی می شود و در حضور او قرار دارد دچار نوعی استرس می شود. در نتیجه ی این استرس بدن هورمون آدرنالین آزاد می کند که این منجر به برافروختگی و سرخ شدن صورت می شود.
  • در فاصله ی خیلی کمی از شما قرار می گیرد.
  • دیافراگم چشم هایش افزایش یافته، به همین دلیل با دیدن شما ابروهایش بالا می رود.
  • لبخند می زند.
  • لب هایش را تر می کند. هنگامی فردی جذب شخصی شود دهانش بزاق بیشتری تولید می کند. در نتیجه ی این اتفاق یا لب هایش را بهم می فشارد یا آن ها را تر می کند.
  • ارتباط چشمی قوی بر قرار می کند. اول به چشم ها و سپس خیلی کوتاه به لبها و مجدد به چشم هایتان نگاه می کند.

البته ارتباط چشمی در پسران خجالتی کمی متفاوت است. یکی از نشانه های عاشق شدن پسران خجالتی عدم برقراری تماس چشمی است.

چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

علاوه بر زبان بدن، رفتارها و نشانه های دیگری هستند که می توانیم با کمی توجه به آن ها بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد یا خیر.

هدیه های متفکرانه می گیرد

منظور از گرفتن هدیه های متفکرانه هدیه هایی است که معمولا آن ها را بدون توجه به مناسبتی خاص یا ارزش مادی برایتان می گیرد. به عنوان مثال ممکن است شما عاشق یک شخصیت کارتونی باشید. او با خرید یک لباس، مجسمه یا حتی یک جوراب که طرح آن شخصیت را داشته باشد شما را غافلگیر می کند.

این نشان دهنده ی این است که او به تمام جزئیات و علایق شما اهمیت می دهد.

قهرمان می شود

مهم نیست کجا، چه زمان و چه مشکلی، اگر بداند نیاز به کمک دارید مانند یک سوپرمن خودش را به شما می رساند و برای کمک به شما اولین داوطلب است.

همواره دنبال موقعیتی است تا از شما محافظت کند. به عنوان مثال ممکن است شما بخواهید از خیابان یا هر مکان دیگری عبور کنید، با نزدیک شدن به شما و حلقه کردن دستش به دور کمرتان سعی می کند از شما محافظت کند و حامی بودن خودش را نشان دهد.

چگونه بفهمیم پسری از ما خوشش آمده
او سوپرمن شماست
می خواهد شما را لمس کند

این امر می تواند ناخودآگاه و سهوی باشد. او به دنبال بهانه ایست تا شما را لمس کند. مثلا ممکن است از شما بخواهد چیزی را در گوشی اش ببینید و در همین هنگام دست شما را لمس کند.

البته اگر این یک رفتار کاملا طبیعی و عادی در او باشد و به طور کل با دختران اطراف خود راحت باشد نمی شود زیاد به این نشانه اکتفا کرد.

چگونه بفهمیم پسری مغرور از ما خوشش آمده؟

دخترانی که در روابط عاطفی خود با یا یک پسر مغرور روبه رو هستند معمولا چالش های بیشتری  نسبت به دختران دیگر دارند. گاهی خصوصیات پسران مغرور مانع از این می شود که بتوان به راحتی عشق را در آن ها دید. اما با این عشق چیزی است که حتی یک پسر مغرور هم نمی تواند انکارش کند. شناخت نشانه های های عاشق شدن پسران مغرور به ما کمک می کنید که بفهمیم آیا واقعا از ما خوشش آمده یا نه. به عنوان مثال:

شما را آزار می دهند.

پسران مغرور به ندرت عشقشان را مستقیما ابراز می کنند. اگر به شما محبت کنند یا علاقه شان را نشان دهند ممکن است با جواب منفی شما رو به رو شوند و غرورشان خدشه دار شود. از طرفی هم نمی خواهند شما را از دست بدهند. به همین خاطر سعی می کنند با لجبازی یا انجام کارهایی که از آن ها متفرید شما را اذیت کنند تا اینگونه توجهتان را جلب کنند.

مضطرب می شوند

حتی مغرور ترین و با اعتماد به نفس ترین مردان هم در برابر دختری که دوستش دارند کمی مضطرب و دست پاچه به نظر می رسند. و قبل از اینکه بخواهند عشقشان را ابراز کنند اول مطمئن می شوند که دختر مقابل آن ها را دوست دارد یا خیر. و وقتی عاشق می شوند ابتدا این سوال برایشان پیش می آید که آیا او هم ما را دوست دارد؟ چگونه بفهمیم دختر از ما خوشش آمده ؟

چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد؟

این روزها در بین صحبت ها و گفت و گوهای جوانان جملاتی مانند روش کراش دارم، روم کراش داره و … را زیاد می شنویم. اما منظور از کراش چیست؟

کراش لغتی انگلیسی است و در مواقعی که فرد شخصی را پنهانی دوست دارد و آن شخص چیزی از این علاقه نمی داند استفاده می شود. جمله ی روی او کراش دارم هم به این معنی است که من از او خوشم آمده در صورتی که او نمی داند.

به همین خاطر پسران و به خصوص دختران این سوال که چگونه بفهمیم پسری روی ما کراش دارد را زیاد می پرسند.

پسری که روی شما کراش داشته باشد معمولا این نشانه ها را دارد:
  • در شبکات مجازی شما را دنبال می کنند.
  • به بهانه های مختلف می خواهد شما را ببینید یا با شما حرف بزند.
  • با دوستان شما دوست می شود تا به شما نزدیک تر شود.
  • از روش های عاشق کردن در فضای مجازی استفاده می کند. به عنوان مثال مکالمه را با یک نظر یا سوال شروع می کند، در طول مکالمه سوالات زیادی می پرسد، در فضاهایی مانند اینستاگرام فعال می شود و مدام پست و استوری می گذارد. مخصوصا اگر قبلا این کار ها را انجام نمی داده.
  • از شما تعریف می کند.
  • به شما احترام می گذارد.
  • رفتارش با شما متفاوت تر از بقیه است.
  • حس شوخ طبعی اش گل می کند و سعی می کند شما را بخنداند.
  • از برنامه های آینده اش با شما حرف می زند.
؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *