چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم

چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم


چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم ؟چگونه غیر مستقیم و با استفاده از قدرت ذهن شخصی را جذب کنیم؟ روند عاشق شدن به چه گونه است؟

در این مقاله از طلوع سبز قصد داریم شما را با یکی از قدرت های عجیب خود که شاید تا به الان به آن توجه نمی کردید آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا بررسی کنیم چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم و تکنیک های این کار چسیت.

چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم
درگیر کردن ذهن دیگران

چرا می خواهید فکر دیگران را به خود مشغول کنید؟

آیا می خواهید با این کار شخصی را عاشق خود کنید؟ معمولا بیستر افرادی که می خواهند بدانند چطور می شود فکر دیگران را به خود مشغول کرد، در ادامه سوالاتی مانند چگونه دیگران را عاشق خود کنیم و چطور می شود با نفوذ به ذهن یک فرد او را جذب کرد و به طور کل به دنبال راهی برای جذب شخص مورد نظر با استفاده از شیوه های ارتباطی غیر مستقیم مانند نفوذ به ذهن هستند.

اگر این طور است پس به مقاله ی درستی هدایت شده اید.

چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم ؟

یکی از قدرتمند راه ها برای جذب کردن یک فرد این است که ذهن اش را درگیر کنید. به همین دلیل است که همه ی ما برای عاشق کردن به دنبال این هستیم که چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم.

این کار مانند کاشتن یک بذر می ماند. شما با استفاده از روش ها و راهکارهایی که در ادامه توضیح می دهیم دانه ای را در ذهن یک فرد می کارید که ابتدا ذهن و فکر او را به خود مشغول می کنید و سپس با گذشت زمان و رشد آن دانه فرد را عاشق خود میکنید.

شما این بذر را می کارید اما رشد این بذر بستگی به رسیدگی های شما به این بذر دارد. این رسیدگی ها در واقع همان راهکارهایی مانند قانون جذب، ارسال فرکانس و سیگنال های جذب از راه دور و … است که در ادمه مطرح می کنیم.

اشتراک گذاشتن اطلاعات ساده ترین راه نفوذ به ذهن

یکی از ساده ترین راهکارها برای این که فکر شخصی را به خود مشغول کنید این است که برخی اطلاعات و مسائل شخصی خود را با او در میان بگذارید. حتی اگر او متقابلا نخواهد این کار را انجام دهد. با این کار اولین قدم برای تاثیرگذاری بر ناخودآگاه او را انجام برداشته اید. اما این اتفاق چطور میفتد؟

چگونه به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی باعث درگیری فکری دیگران می شود؟

چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم
چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم

وقتی شما اطلاعات شخصی خود را با فردی در میان میگذارید، ذهن آن فرد شروع به پردازش می کند. ضمیرخودآگاه او طوری برنامه ریزی شده که فقط افرادی که رابطه ی نزدیکی با او دارند اطلاعات یا رازهای شخصیشان را با او در میان می گذارند. در واقع شما با این کار ضمیر ناخودآگاه او را فریب می دهید تا فکر کند شما رابطه ی نزدیکی با او دارید.

در واقع این روند باعث می شود که ناخودآگاه این واقعیت را بپذیرد که شما رابطه ی نزدیکی با او دارید. و او دیگر شما را به عنوان یک فرد عادی نمی بیند بلکه به دلیل تاثیری که شما با به اشتراک گذاشتن اطلاعات یا حتی یک راز کوچک در ناخودآگاه او گذاشتید، شما را فراتر از یک فرد عادی در زندگی خود می بیند.

از آنجا که او انتظار این موضوع ( اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی یا رازها) را از جانب شما نداشت باعث می شود که بیشتر و بیشتر به شما فکر کند.

چه اطلاعاتی را به اشتراک بگذاریم؟

نکته ی مهم این است اطلاعاتی که با او به اشتراک می گذارید باید اطلاعاتی باشد که افراد معدودی آن را می دانند. یا برای تاثیرگذاری بیشتر میتوان چیزی باشد که فقط بخواهید با او در میان بگذارید.

این اطلاعات می توانند شامل مواردی مانند یک وضعیت شخصی، یک مشکل در محل کار یا دانشگاه، یک هدف در زندگیتان که افراد کمی از آن خبر دارند باشد.

“من در محل کار به یک مشکلی برخوردم که فکر می کنم شما می تونید بهم کمک کنید.”

به این جمله توجه کنید. نحوه ی بیان جمله این مفهوم را می رساند که او جز افراد معدودی است که این مشکل را می داند.

شما با این کار 3 تاثیر مهم در ضمیر ناخودآگاه فرد میگذارید.

  • نظر و کمک او برای شما مهم و با ارزش است.
  • آنقدر با او احساس راحتی کرده اید که این اطلاعات را به اشتراک بگذارید. و او شما را فردی نزدیک به خود می بیند.
  • شما به او اعتماد دارید.

که هر سه ی این موارد باعث رشد دانه ی کاشته شده در ذهن فرد می شود.

چرا برای جذب افراد باید به ذهن آن ها نفوذ کرد؟

ما به دنبال راه های نفوذ به ذهن یک فرد یا حتی افراد هستیم تا بتوانیم آن ها را جذب خود کنیم، روابطمان را گسترش دهیم و مهمتر از همه اینکه شخصی را عاشق خود کنیم.

اما قبل از اینکه بخواهیم بدانیم چطور یک نفر را عاشق کنیم باید بدانیم که در اصل افراد چطور عاشق می شوند.

چطور عاشق می شویم؟ (روند عاشق شدن)

هر شخصی در پشت ذهن خود یک چک لیست دارد. این چک لیست شامل معیارهایی است که شخص مورد علاقه ی شما قبل از اینکه عاشقش شوید باید داشته باشد. روانشناسان به این چک لیست “نقشه ی عشق” هم می گویند.

اگر شخصی چند مورد از موارد این لیست را نداشته باشد رد صلاحیت می شود. این نقشه ی عشق و چک لیست ها در افراد متفاوت است و معمولا به موارد زیر بستگی دارد.

  • باورها و اعتقادات
  • تجارب گذشته
  • فرهنگ و اجتماع
  • ارزش های شخصی و خانوادگی
  • سلیقه ی شخصی

محاسبه ی موارد منطبق یک فرد با چک لیست ذهن ما عملی آگاهانه از طرف ما نیست. بلکه ناخودآگاه ما مسئول آن است. و به همین خاطر است که وقتی عاشق می شویم در وهله ی اول هیچ ایده ای برای اینکه چرا عاشق شده ایم نداریم.

این روند، عشق را به یک اتفاق پر رمز و راز تبدیل می کند که مردم آن را سرنوشت می دانند. اما واقعیت این است که هیج ارتباطی با سرنوشت ندارد. بلکه تماما به ناخودآگاه و ذهن شما مربوط می شود. ذهن هنگام عاشق شدن بدون اینکه متوجه شوید در حال مطابقت دادن شخص با چک لیست و معیارهای  ناخودآگاه است.

چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم
روند عاشق شدن

چگونه ذهن دیگران را تسخیر کنیم؟

بعد از آشنایی با روند عاشق شدن متوجه می شویم که همه چیز تحت تاثیر ذهن و ناخودآگاه ماست. اگر بتوانیم با نقشه ی عشق و چک لیست های ذهن یک فرد آشنا شویم می توانیم با تاثیر گذاری بر ناخودآگاه ذهنش را تسخیر یا به عبارت بهتر او را عاشق خود کنیم.

راه های زیر می تواند به شما کمک کند.

معیارهای خاص ناخودآگاهش را بشناسید.

این معیارها میتواند تمام ابعاد یک فرد از جمله ظاهر، رفتار، فرهنگ، خانواده و … را در بر بگیرد. مثلا او می خواهد شریک عشقی اش فردی تحصیل کرده باشد، حیوانات خانگی را دوست داشته باشد، عاشق مسافرت و گردش باشد، می خواهد فردی شوخ طبع باشد یا جدی، دوستان زیادی داشته باشد یا هیچ دوستی نداشته باشد و …

نکته ی بسیار مهم:

داشتن تمام معیارهای چک لیست دلیل کافی برای عاشق یک فرد شدن نیست. اما نداشتن چند مورد از آن دلیل کافی برای عاشق نشدن است.

نیازهای برآورده نشده ی آن ها را برآورده کنید.

افراد برای شریک عشقی به دنبال فردی هستند که هم از بسیاری جهات شبیه آنها باشد هم مکملشان باشد. بگذارید با یک مثال قضیه را روشن تر کنیم.

یک فرد بی اعتماد به نفس و باهوش به کسی جذب می شود که در عین حال که مانند خودش باهوش است با اعتماد به نفس نیز باشد تا اعتدال در رابطه را برقرار شود. شخص با اعتماد به نفس ناخودآگاه به او پیامی می فرستد که “من آن چیزی که تو لازم داری را دارم.”

از دوستان خود استفاده کنید.

اگر می خواهید بدانید چگونه ذهن دیگران به خود مشغول کنید از اهمیت دوستان مشترک غافل نشوید.

اگر شما و کسی که می خواهید ذهنش را تسخیر کنید دوستان مشترکی دارید، باید از این فرصت به نفع خود استفاده کنید. دلیل این امر این است که وقتی منبع معتبر و قابل اعتمادی مانند دوست وجود داشته باشد ذهن خیلی راحت تر می تواند پردازش و برنامه ریزی های خود را انجام دهد.چطور؟

کافی است دوستان او بر این عقیده باشند که مثلا شما دختر یا پسر مهربان و باهوشی هستید و این نظر را به او اعلام کنند. همین می تواند به سرعت بر ناخودآگاه او تاثیر بگذارد و باعث شود بیشتر به شما فکر کند.

به صورت دستی ذهن آن ها را سیم کشی کنید.

هرچه بیشتر چیزی را برای کسی تکرار کنید بیشتر احتمال دارد که فرد به آن چیز خاص فکر کند. چرا؟ چون تکرار ساده اما مداوم می تواند تا حد زیادی ناخودآگاه را برای پذیرش تحت تاثیر قرار دهد.

ما می توانید با یادآوری هوشمندانه حضور خود به آن ها ناخودآگاهشان را برنامه ریزی کنیم. این به هیچ وجه به این معنی نیست که مدام با آن ها حرف بزنیم،تماس بگیریم، در فضاهای مجازی مدام پیگیر آن ها باشیم و … اینکه چگونه کسی را در فضای مجازی عاشق خود کنیم خود یک بحث کاملا جداست.

این یادآوری باید با ظرافت و هوشمندانه باشد. همین که اجازه دهید حضور شما را حس کنند و در معرض دید باشید کافی است. مهم نیست که با حتما با آن ها صحبت کنید.

یادآور کلمه ی مثبت باشید.

وقتی نام شما در یک جمع ذکر می شود اولین چیزی که به ذهن افراد آن جمع خطور می کند چیست؟

آیا یادآور چیزهای مثبتی مانند اعتماد به نفس، مهربانی، سرزنده و پر انرژی، قدرتمتد، خوشبین و … هستید یا موارد منفی مانند انرژی منفی، بداخلاق، غرغرو و …

هرچه جنبه ی بهتری از خود به نمایش بگذارید، در موقعیت بهتری از ذهن طرف مقابل قرار می گیرید.

پس سعی کنید ویژگی های مثبت را در خود افزایش دهید. تا بیشتر فکر دیگران را به خود مشغول کنید.

عشق در نگاه اول ممکن است یا خیر؟

چگونه فکر دیگران را به خود مشغول کنیم
عشق در یک نگاه

پسران و دختران زیادی از ما می پرسند که آیا می شود دختری را در یک نگاه عاشق کرد یا چگونه پسری را در یک نگاه عاشق کنیم . با توجه به توضیحاتی که دادیم می توان نتیجه گرفت که عشق در یک نگاه اتفاق غیر ممکن و دور از ذهنی نیست.

اگر کسی موفق شود نقشه ی عشق را بیابد و معیارهای چک لیست ذهن شما را برآورده کند احتمال اینکه در یک نگاه عاشقش شوید بسیار زیاد است.

چطور در یک نگاه عاشق می شویم؟

شاید با خود بپرسید چطور ممکن است بدون هیچ گونه شناخت یا حتی صحبت کردن این اتفاق بیفتد؟ از کجا بدانیم که این شخص می تواند معیارهای ما را برآورده کند کند یا نه؟

آسان است! معیارهای شما ممکن است حتی موارد ساده ای مانند نوع ایستادن، راه رفتن، حس کردن بوی عطر و ادکلن، تعاملات اجتماعی او با دیگران و ویژگی های ظاهری آن شخص باشد.

به همین خاطر است که در روش های دلبری از پسر به دختران توصیه می شود ظاهر زیبایی داشته باشند و خوب لباس بپوشند. حتی در رابطه با آقایان هم همینطور است.

زیرا موارد ظاهری مانند چهره ی زیبا، خوش پوشی، تناسب اندام و یا موارد مربوط به زبان بدن مانند ارتباط چشمی، لبخند زدن و… در راه های جذب دیگران به شدت توصیه می شود. زیرا بدون اینکه بدانیم ضمیر ناخودآگاه فرد را تحت تاثیر قرار می دهیم.

تکنیک های nlp عشق و قانون جذب هم با همین هدف شما را در رسیدن به خواسته تان کمک می کنند.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *