برگرداندن عشق از راه دور

برگرداندن عشق از راه دور


برگرداندن عشق از راه دور یک جمله ی فانتزی ایست یا حقیقت؟ آیا واقعا میشه عشقی که مدت هاست از ما دور شده را دوباره برگردانیم؟

تحمل دوری برای عاشقان کار آسانی نیست. خیلی ها فکر می کنند بعد از پایان رابطه دیگر فرصتی برای برگشت نیست و جمله هایی مانند برگرداندن عشق از راه دور و بازگشت به رابطه با قانون جذب و… فقط برای دلخوشی کسی است که دچار شکست عشقی شده.

اما ما در طلوع سبز به شما می گوییم که برگرداندن عشق از راه دور ممکن است و یک خیال باطل نیست.

قبل از اینکه به سراغ راه ها و تکنیک های برگرداندن عشق برویم، باید بگوییم که در این راه دلیل اینکه “چرا” شما از عشقتان دور شده اید بسیار مهم است. دلیل دوری او از شما چه بوده؟ شاید عشقتان به خاطر دلیل بسیار مهمی تصمیم گرفته که از شما دور باشد. شاید مشکلی در رابطه ی شما وجود داشته است.

برگرداندن عشق از راه دور
برگرداندن عشق از راه دور

برگرداندن عشق از راه دور

با توجه به توضیحات مختصر بالا، اولین قدمی که باید برای برگرداندن عشقتان بردارید بررسی کردن است.

آنالیزور باشید.

رابطه ی خود را از هر بعد بررسی کنید. اگر واقعا می خواهید عشقتان را برگردانید و خواهان احیای دوباره رابطه تان هستید باید با خود صادق باشید. و درباره ی دلیل واقعی جداییتان فکر کنید.

هیچ فردی به یکباره نمی رود. و در پایان یک رابطه فقط یک نفر مقصر نیست.

رابطه ی خود را بدون موضع گیری و جانب داری کاملا ارزیابی و تحلیل کنید. و سعی کنید به یک درک صحیح از علت دوری از عشقتان برسید.

بهترین خودتان شوید.

بعد از اینکه توانستید با صداقت و روراستی با خودتان به یک نتیجه درست از علت پایان رابطه تان برسید، قدم دوم این است که سعی کنید به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید. نقص ها و مشکلات را برطرف کنید، روی احساسات خود کار کنید، روی خودشناسی تمیرین کنید. به کارها و احساساتی که در طول رابطه از آن ها غافل بودید فکر کنید. اگر چیزی کم بوده سعی کنید آن را در خود ایجاد کنید. و اگر هم موردی اضافه بوده سعی کنید آن را کم رنگ تر کنید. به ظاهر خود بیشتر اهمیت دهید. سعی کنید تغییر مثبتی در خود به وجود بیاورید. تغییرات ظاهری یکی از راه تاثیرگذار در برگرداندن عشق از راه دور است.

دلیل شروع ارتباط 

علت شکل گیری رابطه شما چه بود؟ دلیل اینکه اولین بار او عاشق و دلبخاته شما شد چه بود؟ آیا شیفته ی یکی از خصوصیات اخلاقی شما شد؟ یا جذب یکی از ویژگی های ظاهری تان شد؟

بعد از پیدا کردن جواب این سوالات سعی کنید با پررنگ تر کردن و بهتر کردن آن دوباره شور و شوق اولیه را در او ایجاد کنید.

شاید به نظر عجیب برسد اما یادآوری و بررسی دلیل شروع رابطه تان می تواند در برگردان عشق از دست رفته ی شما بسیار مفید واقع شود.

تکنتیک های مهم برگرداندن عشق از راه دور

برگرداندن عشق از راه دور
nlp

تکنیک های nlp برای برگرداندن عشق از راه دور

nlp  (Neuro-linguistic programming)چسیت؟ nlp یا همان برنامه ریزی عصبی کلامی به زبان ساده و به طور مختصر یکی از بهترین راهکارهای سازمان دهی افکار و عادات و … در ضمیر ناخودآگاه هست.

Nlp می گوید که هر فردی یک نقشه ذهنی از جهان دارد. این نقشه ی ذهنی توسط تجربیات احساسی ما ساخته شده. و با استفاده از تکنیک های nlp می توانیم با پیدا کردن محدویت ها و مشکلات موجود در این نقشه آن ها را تغییر دهیم یا اصلاح کنیم.

این تکنیک در درمان انواع اختلالات اضطرابی، ترس ها،افسردگی، افزایش اعتماد به نفس، جذب عشق، برگرداندن عشق، رسیدن به اهداف معنوی مانند شادی و خوشبختی و بسیاری موارد دیگر که در این مقاله نمی گنجند استفاده می شود.

تکنیک های nlp  برای برگرداندن عشق از راه دور از بهترین روش های موجود در بازگرداندن رابطه محسوب می شود.

تکنیک های قانون جذب برای برگرداندن عشق سابق

امکان ندارد کسی اسم قانون جذب را نشنیده باشد. همه ی ما خواسته یا ناخواسته با قانون جذب آشنایی داریم. خیلی ها از آن استفاده می کنیم و خیلی ها نمی دانیم چطور باید از این قانون در رسیدن به اهداف خود استفاده کنیم.

به طور خلاصه قانون جذب اذعان می دارد که انسان و افکارش از انرژی ساخته شده و می تواند انرژی های همانند خود را جذب کند.

یعنی طبق این قانون و قانون ارتعاش اگر شما افکار و انرژی های منفی داشته باشید پس نتایج و انرژی های منفی را به خود جذب می کنید و همچنین با افکار و انرژی های مثبت می توانید نتایج مثبت را جذب کنید.

برگرداندن عشق از راه دور
چطور با قانون جذب عشق از دست رفتمون رو از دور برگردانیم

افرادی که تا حدودی با قانون جذب آشنایی دارند می دانند که با استفاده از این قانون می توانند پول، کار، خانه و هر چیز که در این دسته از خواسته ها قرار می گیرند را به دست بیاورند و یا حتی با استفاده از تکنیک های جذب عشق فرد مورد علاقه ی خود را نیز جذب کنند اما بازگرداندن یک رابطه چطور؟ چطور می توان با قانون جذب عشق از دست رفته را آن هم از راه دور برگرداند؟

نکته ی مهم در برگرداندن عشق از طریق قانون جذب این است که شما باید ذهن خود را از هرگونه فکر منفی پاک کنید. احتمالات منفی مانند اینکه او هرگز خیال بازگشت ندارد، دیگه همه چی تموم شد، اگر منو دوست داشت منو ترک نمی کرد و…  را کنار بگذارید.

بعد از رسیدن به آرامش درونی و انجام راه هایی که بالاتر اشاره کردیم، و همچنین استفاده از تکنیک های برگرداندن عشق با قانون جذب مطمئن باشید که می توانید از راه دور رابطه ی از دست رفته تان را دوباره زنده کنید.

برگرداندن عشق از راه دور با ارسال سیگنال

سیگنال یا فرکانس جذب یکی از تکنیک های نوین جذب عشق است که می شود گفت ترکیبی است از تکنیک nlp و قانون جذب.

این روش با هدف قرار دادن ضمیر ناخودآگاه افراد عمل می کند. شما با استفاده از روش ارسال سیگنال جذب از راه دور در واقع با تاثیر گذاری بر روی ناخودگاه عشقتان با روش های ارتباطی غیر مستقیم او را جذب خود می کنید.

مثلا برای همه ی ما پیش آمده که فرد جذاب و با شخصیتی را دیده ایم که قبل از آشنا شدن با او فکر می کردیم او بسیار پولدار است. و به احتمال زیاد دکتر یا قاضی یا … است. اما بعد متوجه شدیم که او یک فرد کاملا عادی با تحصیلات و شرایط مالی متوسط است.

اما چرا او آنقدر در ذهن ما جذاب و خاص و با این خصوصیات به نظر آمد؟

جواب این است که آن فرد فقط با ارسال فرکانس و سیگنال های جذب بر روی ضمیر نا خودگاه شما تاثیر گذاشته. و ضمیر ناخودآگاه شما با جذب این سیگنال ها او را فردی جذاب تصور کرده.

پس تاثیرات سیگنال های جذب را دست کم نگیرید و برای برگرداندن عشقتان یادگیری ارسال سیگنال جذب از راه دور را فراموش نکنید.

کلام آخر

استفاده از تمامی روش هایی که گفته شود بستگی به دلیل جدایی شما و خواست قلبی طرف مقابلتان دارد.

  • اگر کسی که شما را ترک کرده در رابطه با شخص دیگری است و حتی ازدواج کرده برگشت نه امر درستی است نه امکان پذیر است!
  • اگر کسی که در حال تلاش برای بازگشت رابطه تان با او هستید دیگر هیچ حسی به شما ندارد و  به شما فکر نمی کند و خیلی قاطع و مصمم به این رابطه پایان داده پس بازگشت ممکن نیست.
  • اگر بعد از پایان رابطه او مکان زندگی خود را تغییر داده و به شهر یا کشور دیگری رفته پس تلاش شما برای بازگشت بیهوده است. زیرا او انتخاب خود را کرده و تصمیم برای شروع یک زندگی جدید بدون حضور شما را گرفته.

شاید در مطالب دیگر بخوانید که تحت هر شرایطی می توانید عشقتان را برگردانید. اما باید واقع بین باشیم و ابتدا بدانیم که آیا می شود این رابطه را برگرداند یا خیر و بعد امیدوار شویم.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *