چگونه یک پسر را تور کنیم

چگونه یک پسر را تور کنیم


چگونه یک پسر را تور کنیم سوالی که این روزها از دختران زیادی می شنویم. اگر تا به حال در یک جمع صمیمی دخترانه حضور داشته اید احتمالات جملاتی مانند پسر خوبیه تورش کن، مخشو بزن و… را شنیده اید. مخصوصا در جوامع امروزی که بیستر با برابری جنسیتی رو به رو هستیم این موارد بیشتر مورد جست و جو قرار می گیرند.

با مطرح شدن همچین موضوعی سوالات زیر ذهن دختران مجرد را بیشتر از پیش درگیر خود می کند:

  • چگونه یک پسر را جذب خود کنیم؟
  • چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم؟
  • چطور یک پسر را عاشق خود کنیم؟
  • چطور قلب یک پسر را تسخیر کنیم؟
  • چه کار کنیم پسری در یک نگاه عاشقمان شود؟
  • یا حتی چطور مخ یک پسر را بزنیم؟ یا چطور پسر مورد علاقمان را به دام بیاندازیم؟

با تیم روانشناسی طلوع سبز که سابقه ی چهارسال فعالیت مفید و درخشان در زمینه جذب عشق و دوره های بازگشت به عشق را دارد همراه باشید تا به بهترین جواب برای سوال چگونه یک پسر را تور کنیم برسید.

چگونه یک پسر را تور کنیم
روش های تور کردن و جلب توجه یک پسر

چگونه یک پسر را تور کنیم؟

همانطور که گفتیم این لفظ بیشتر در میان جمع های دختران و یا صحبت های عامیانه استفاده می شود. پس شاید بهتر باشد بگوییم چطور یک پسر را جذب کنیم.

با کمی توجه می توانیم دریابیم که در وجود هر دختری به طور ذاتی دلبری و طنازی وجود دارد. و در واقع همین دلبری راه اصلی برای تور کردن یک پسر است.

فقط بعضی از دختران از وجود این طنازی ها در ذات خود خبر دارند و از آن استفاده می کنند و بعضی دیگر از داشتن چنین موهبتی بی خبرند و باید آن را در خود بیدار کنند.

در این مقاله یاد می گیریم که با تکنیک های دلبری چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم . یا به اصطلاح چگونه یک پسر را تور کنیم .

چطور یک پسر غریبه را جذب خود کنیم؟

همانطور که در مقاله جذب مردان نیز اشاره کردیم سیستم عملکرد مغز مردان در عاشق شدن به این صورت است که با دریافت چند نشانه و خصوصیات می توانند جذب یک زن شوند.

پس در واقع کاری که ما باید انجام بدهیم تا یک پسر غریبه را جذب خود کنیم  این است که این نشانه ها و خصوصیات را در خود ایجاد کنیم.

حال این نشانه ها چه هستند؟ یک دختر چه خصوصیاتی باید داشته باشد که بتواند یک مرد را شیفته ی خود کند؟با استفاده از این خصوصیات چگونه یک پسر را تور کنیم ؟

چگونه یک پسر را تور کنیم
هنر زن بودن و زنانگی داشتن

همانطور که از اسمش هم مشخص است یک “زن” فارق از تبعیض یا برابری های جنسیتی باید خصوصیات زنانه داشته باشد. ماهیت یک زن لطافت و زنانگی است. در طول تاریخ، در قصه ها و حتی در فیلم و سریال های عاشقانه هم همیشه شاهد این بوده ایم که زنان عاشق مردان دلیر، قدرتمند و نجیب می شوند و مردان عاشق دختران طناز و ظریف و پاک می شوند. زیرا این ظرافت های یک دختر است که باعث جذابیت او می شود. دختران یا زنان با خصوصیات و رفتارهای مردانه خیلی کمتر مورد استقبال و توجه مردان قرار می گیرند. پس اگر به دنبال این هستیم که چگونه یک پسر را تور کنیم باید قبل از هرکاری به خودمان رجوع کنیم. و ببینیم آیا این ویژگی ها را داریم یا خیر؟

این اولین قدم برای تور کردن است!

ویژگی های لازم برای جذب یک پسر

به طور خلاصه می توانیم این خصوصیات و ویژگی ها را دو گروه دسته بندی کنیم.

سلامت فیزیکی و جسمی

بی شک اولین چیزی که باعث جذب پسران می شود ویژگی های ظاهری یک دختر است. نه تنها در پسران بلکه حتی دختران هم در ابتدا جذب چهره و مشخصات ظاهری یک پسر می شوند. توجه به مشخصات ظاهری به این معنی نیست که شما باید همیشه آرایش داشته باشید. بر خلاف تصور، مردان جذب صورت های آرایش شده نمی شوند. در عوض به موارد زیر توجه کنید:

اندام مناسب

روانشناسان در طی یک آزمایش ثابت کردن که داشتن تناسب اندام و همچنین داشتن کمر باریک از ویژگی ظاهری است که در جذب مردان بسیار موثر است.

شما با داشتن یک اندام مناسب نشان می دهید که به سلامت خود اهمیت می دهید. پس سعی کنید حتما ورزش را در لیست کارهای خود قرار دهید.

سلامت پوست و مو

در یک تحقیق بر روی 1500 مرد در یک دانشگاه در آمریکا، روانشناسان دریافتند که بعد از اندام زیبا داشتن موهای بلند، مرتب و درخشان از ویژگی های جذاب یک زن است. همچنین دخترانی که از پوستی شفاف، صاف و عاری از جوش و آکنه برخوردار بودند یکی از ملاک های جذابیت را دارا بودند.

شیک پوشی

تعریف شیک پوشی در هر فردی می تواند مختلف باشد. زیرا هر کسی ممکن است در پوشش از استایل خاصی پیروی کند یا سبک مخصوص به خود را داشته باشد. اما یک سری از قوانین کلی برای شیک پوشی وجود دارد که می توانید با رعایت آنها در هر نوع سبک و استایل یک فرد شیک پوش به نظر برسید.

به عنوان مثال:

قانون رنگ ها را در پوششتان رعایت کنید. سعی کنید در لباس هایتان هارمونی رنگی وجود داشته باشد. لباس های چروک نپوشید. گران بودن یک لباس دلیلی بر شیک بودن آن نیست. کفش ها اولین چیزی هستند که در پوشش توجه را به خود جلب می کند پس کفش مناسب را انتخاب کنید. در استفاده از اکسسوری ها زیاده روی نکنید و اکسسوری مناسب با لباس و شرایط انتخاب کنید و …

چگونه یک پسر را تور کنیم
اهمیت ظاهر زیبا در اولین دیدار

سلامت روحی و روانی

با داشتن جذابیت و ویژگی های ظاهری شما نمی توانید برای همیشه یک پسر را عاشق خود کنید. در کنار زیبا و خوش اندام بودن، شما به عنوان یک زن نیاز به خصوصیات مهمتر دیگری هم دارید که نشان از درونیات، روحیات و شخصیت  شما می دهد. شاید فکرش را هم نکنید اما این خصوصیات در جذب کردن یک پسر بسیار موثرتر هستند. مانند:

اعتماد به نفس داشتن 

خود را دائم از دید او پنهان می کنید؟ مدام خود را با تلفن همراهتان سرگرم می کنید؟از ابراز عقیده و نظر در جمع می ترسید؟ به سرعت تغییر عقیده می دهید؟خمیده و بی انگیزه راه می روید؟ هنگام نشستن قوز می کنید؟ معمولا در یک حالت تدافعی هستید؟ و…

شما از کمبود اعتماد به نفس رنج می برید. و اگر قصدتان تور کردن یک پسر است باید این مشکل خود را هرچه زودتر بر طرف کنید. زیرا راز جذابیت یک دختر در اعتماد به نفس او نهفته است.

سرزنده و پر انرژی بودن

سعی کنید همیشه لبخند بزنید. بشاش و خوشرو باشید.از غر زدن و گلایه کردن در حضور پسر موردعلاقتان به شدت پرهیز کنید. هیچ مردی از یک دختر اخمو غرغرو خوشش نمی آید.

یامزه و شوخ طبع بودن

آیا دیدن افرادی که در یک جمع شما را می خندانند و اوقات خوشی را برایتان رقم می زنند جذاب است؟ قطعا همینطور است. افراد شوخ طبع با ایجاد یک فضای شاد لحظات را برای دیگران لذت بخش می کنند. این قاعده در جذب و تور کردن یک پسر هم کاملا صدق می کند. پسران بیشتر تمایل دارند ساعات و روزهای خود را با دختری تقسیم کنند که باعث خندیدن آن ها می شود. شاید همه ی ما ندانیم که چگونه یک پسر را بخندانیم و همه ما از حس شوخ طبعی برخورد دار نباشیم. اما نگران نباشید! می توانیم با آموزش و یادگیری این حس را در خود ایجاد کنیم.

چطور یک پسر مغرور را تور کنیم؟

چگونه یک پسر را تور کنیم
روش های تور کردن مردان مغرور

تا به اینجا با مهمترین ویژگی هایی که می توانید با آن ها یک پسر را به سمت خود جذب کنید آشنا شدید. داشتن این ویژگی ها ابزارهای اولیه ی شما برای تور کردن هر پسری است. اما در این بین تور کردن پسران مغرور کمی چالش برانگیزتر است. این دسته از پسران از خصوصیاتی خاصی برخوردارند که آگاهی نسبت به آن ها می تواند در نحوه ی برخورد ما با آن ها بسیار موثر باشد.

فکر می کنید چرا مردان مغرور از جذابیت بیشتری برای دختران برخوردار هستند تا مردان مهربان؟ چه ویژگی هایی باعث می شود پسران مغرور جذابتر به نظر برسند؟

مردان مغرور چه ویژگی هایی دارند؟

وقتی شما با یک مردی که مهربان و فروتن است برخورد می کنید او به شما لبخند می زند، مهربانی را در نگاهشان می بینید، به حرف های شما با دقت گوش می دهد، شما را تحسین می کند، خیلی چیزها را راجع به او می دانید،  پیگیر شماست و حتی شما را یه یک قرار دعوت می کند. شما کاملا می توانید حدس بزنید که چه در فکرش می گذرد.

اما وقتی با یک مرد مغرور برخورد می کنید خیلی کم از او لبخند میبینید، هیچ تحسین یا تعریفی از او راجع به خود نمی شنوید، معمولا شما سعی می کنید پیگیر او باشید نه او، نگاهش خشک و جدی است، توجهی به حرف ها یا رفتارهای شما ندارد، آنقدر مرموز است که شما اطلاعات زیادی از او ندارید. و در واقع همین مرموز بودن باعث می شود که ندانید چه در سرشان می گذرد و بیشتر و بیشتر نسبت به آن ها کنجکاو شوید.

حال به نظرتان آیا می شود به همین راحتی دل این پسران را ببریم یا به همین راحتی تورشان کنیم؟ یا نیاز داریم که بدانیم چگونه یک پسر را مغرور را عاشق خود کنیم ؟!

 چگونه به یک پسر نزدیک شویم؟

از قدیم الایام گفتند که هر چیزی شروعش سخته. در رابطه ها هم همینطور است. مخصوصا اگر در این رابطه پسر از علاقه ی دختر بیخبر باشد و دختر مجبور باشد که خودش پیش قدم شود.

اینجاست که این سوال پیش می آید که چطور به یک پسر نزدیک شویم.

قبل از نزدیک شدن به یک پسر باید این را بدانید که هیچوقت سعی نکنید مستقیم به او ابراز علاقه کنید. زیرا این احتمال وجود دارد که او شخص دیگری را دوست داشته باشد یا اصلا درک این موضوع برای او سخت باشد یا به هر دلیلی به شما جواب رد دهد. و این موضوع می توانند دو برابر وقتی که یک پسر جواب رد می شود برای یک دختر سخت و آزار دهنده باشد.

پس باید سعی کنیم با استفاده از زیرکی ها و طنازی های خود به یک پسر نزدیک شویم. همچنین در این روزها که همه چیز آنلاین و مجازی شده می توانیم با استفاده از روش های دلبری در چت یاد بگیریم که چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم و از این طریق به او نزدیک شویم.

5 نکه تکمیلی در تور کردن یک پسر

1-او را تحسین کنید.از او تعریف کنید. به او احساس با ارزش بودن بدهید.

2-فریبنده باشید. تماس چشمی برقرار کنید. با موهای خود بازی کنید. هر یک مدت یک بار برای چند ثانیه کوتاه نگاه خود را به سمت لب هایش ببرید.

3-تصادفا او را ملاقات کنید. ناگهانی به مکان هایی که احتمال می دهید او آنجا حضور دارد بروید. مثلا اگر متوجه شده اید که معمولا به یک کافی شاپ یا رستوران خاص می رود هرازگاهی به آنجا بروید.

4-کاری کنید که اولین ها را با شما تجربه کند. اگر تا به حال به شهر بازی نرفته، اگر یک اجرای تائتر را از نزدیک ندیده یا اگر یک غذایی را تا به حال نخورده به او پیشنهاد رفتن به شهربازی یا دیدن اجرای تئاتر یا… بدهید. با این کار خود را در ذهن او ماندگار می کنید.

5-تکراری نشوید. هر چه بیشتر دنبال یک چیز بدویم او بیشتر از ما دور میشه. پس باید یاد بگیریم چگونه برای یک پسر دست نیافتنی باشیم. معمولا وقتی چیزی دائم در معرض دیدمان باشد برایمان تکراری می شود. پس سعی کنید با کمی دوری فضایی را برای او ایجاد کنید که دلتنگتان شود، به شما فکر کند و به فکر به دست آورد شما بیفتد.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *