جلوگیری از خیانت

بهترین راه های جلوگیری از خیانت


چگونه از خیانت جلوگیری کنیم ؟ چطور می توانیم جلوی خیانت را بگیریم؟ آیا می شود از رخ دادن چنین واقعه ای در یک زندگی مشترک جلوگیری کرد؟ متاسفانه در دوره ای زندگی می کنیم که روز به روز بیشتر شاهد خیانت و بی وفایی هستیم. اما خیانت بلای طبیعی نیست که نشود جلوی آن را گرفت. ما در این مقاله با 10 راه ساده اما بسیار مهم به شما می گوییم که چگونه جلوی خیانت همسرتان را بگیرید.

تیم تحقیقاتی طلوع سبز با پژوهش ها و تحقیقات بسیار در زمینه ی خیانت، جذب عشق، بازگشت به رابطه و … برای پاسخ به تمامی سوالات شما و با هدف یاری شما در داشتن یک زندگی و رابطه ی بی نقص، 10 راه پیشنهادی و کارآمد را برای پیشگیری از خیانت و حفظ رابطه، در مقاله ی زیر برای شما تهیه کرده است. با ما همراه باشید تا دیدگاهی نو در زمینه خیانت را با شما به اشتراک بذاریم.

بهترین راه ها برای پیشگیری از خیانت

جلوگیری از خیانت
توافق در ارتباطات
1-توافق داشته باشید

دکتر استن تاتکین، نویسنده کتاب wired for love در مورد اهمیت توافقات در زندگی اشاره می کند. و ذکر و نوشتن توافق نامه ای را در زندگی پیشنهاد می دهد.

شاید آن چیزی که تصور می کنید واقعا وجود نداشته باشد. پس با ایجاد یک توافقنامه همه چیز را برای همسرتان روشن کنید.

توافقات شما باید واضح و روشن باشند. باید در مورد هرآنچه که از نظرتان خیانت تلقی می شود صادقانه صحبت شود.

به عنوان مثال شاید از نظر شما یا همسرتان بیرون رفتن، رقصیدن، دست دادن با دوستان جنس مخالف خارج از مرزهای زندگی مشترک باشد و خیانت محسوب شود. پس سعی کنید تمامی این موارد را در توافقات خود ذکر کنید.

2-بهترین خود باشید
جلوگیری از خیانت
در زندگی بهترین خود باشید

بهترین دفاع برای جلوگیری از خیانت، داشتن یک رابطه و زندگی عالی است.

وقتی نیاز های جنسی و عاطفی در یک رابطه برطرف شود دیگر زن یا مرد علاقه و تمایلی برای یک ارتباط خارج از عرف را نخواهند داشت.

نیازهای شریک و همسر خود را بررسی کنید و ببینید چقدر از آنهار را برآورده می کنید. آیا او از شما میخواهد که همیشه ظاهر زیبا در خانه داشته باشید؟ لباسهای خوب بپوشید؟ آیا شما خواسته های او را برآورده می کنید؟

سعی کنید نقص ها و ضعف هایی که در خود و یا رابطه تان میبینید را رفع کنید. و همیشه بهترین نمونه از خودتان باشید.

3-همراه هم باشید

باهم کارهایی را انجام دهید که شما را برای رشد در کنار هم  و در زندگی به چالش می کشد.

اینکه فقط باهم زندگی کنید و در ظاهر کنار هم باشید و هیچ تلاشی برای رشد یکدیگر و زنگیتان نداشته باشید کافی نیست.

باهم کتاب بخوانید، باهم ایده پردازی کنید، فیلم یا سریال تماشا کنید، با یکدیگر آشپزی کنید و …

سعی کنید علایق یکدیگر را پیدا کنید، یکدیگر را کشف کنید. ببنید در انجام چه کارهایی با یکدیگر تفاهم دارید.

4-همسر خود را درک کنید
جلوگیری از خیانت
درک همسر

یکی دیگر از راه های جلوگیری از خیانت این است که سعی کنیم همسر خود را درک کنیم. به نظر ساده می رسد اما همیشه اینطور نیست. همسر شما ممکن است افکار و احساسات پنهانی زیادی داشته باشد که به شما نمی گوید.

باید برای همسرتان قابل اطمینان ترین فرد باشید. و باید این اطمینان را به او بدهید که بدون قضاوت حرف ها،افکار،احساسات و رفتار های او را درک میکنید.

به او این اطمینان را بدهید که بهترین شخص برای رازهای او هستید.

تشخیص خیانت زن و مرد

بوی خیانت می آید؟ گاه همسر ما رفتارهای مشکوکی دارد که نمی دانیم دلیل آنها چیست. رفتارها و حرفایی که علت آنها را نمی دانیم. اگر دچار این موارد شده اید و تنها تشخیص شما خیانت است، نگران نباشید. ما به شما کمک می کنیم تمام شک های خود را بر طرف کنید. می خواهید بدانید آیا همسرتان به شما خیانت کرده است یا خیر؟ دنبال راه های کشف خیانت مردان هستید؟ پس بخوانید: چگونه خیانت را تشخیص دهیم ؟

چگونه از خیانت زن یا شوهر جلوگیری کنیم؟

تا این قسمت از مقاله با 5 راه جلوگیری از خیانت آشنا شدید. در ادامه به 5 مورد باقی مانده از راه پیشگری از خیانت زن یا شوهر اشاره خواهیم کرد.

5-حسودی ممنوع

اگر فکر می کنید که ممکن توجه همسر شما به شخص دیگری جلب شود و یا حتی این اتفاق افتاده، آن ها را با عصبانیت ها،نگرانی ها و انتقادات از خود دور نکنید.

حسادت طبیعی است اما به جای هدر دادان انرژی برای حسادت می توانید سعی کنید که به توانایی ها و استعداد های خود به جلب توجه همسرتان بپردازید تا توجه او را از موضاعت و اشخاص دیگر دور کنید.

به آنها دلیل بشتری بدهید تا شما را دوست داشته باشند و برای شما و رابطه تان ارزش قائل شوند.

6-از مشاوره بهره مند شوید
جلوگیری از خیانت
مشاوره زناشویی

چگونه خیانت نکنیم؟ ما در قرن بیست یکم زندگی می کنیم مدت هاست که ننگ و ترس مراجعه به مشاور یا روانشناس از بین رفته است.

یک مشاور و روانشناس توانمند پیدا کنید. قبل از اینکه مشکلاتتان اساسی و لاینحل شوند وارد عمل شوید، بعد از اینکه مشکلات بحرانی شوند اغلب برای تاثیرگذاری کامل مشاوره دیر است.

همه ما نقاط کور در زندگی خود داریم که ممکن است بعضی از آنها نشات گرفته از دوران کودکی ما باشد. مشاور می تواند نقشه ای کامل برای داشتن زندگی و روابط سالم پیش روی ما بگذارد .

چگونه میتوانیم خیانت را فراموش کنیم؟

فراموش کردن در هر موردی کار بسیار سختی است. مخصوصا فراموش کردن خیانت در زندگی بسیار سخت تر است. اینکه تصمیم بگیرید آن را به دست فراموشی بسپارید و دوباره زندگی خود را از سر بگیرید یا اینکه به آن خاتمه دهید دشوار است. در هر دو صورت شما نیاز دارید که این اتفاق را و این غم را برای ادامه ی زندگی شادتر فراموش کنید.

ما با راه های فراموشی خیانت این کار را برای شما بسیار آسان تر می کنیم: چگونه خیانت را فراموش کنیم؟

راه های پیشگیری از خیانت همسر

7-وجود خود را نشان دهید

شما باید شخص اول زندگی همسرتان باشید.

هر نیاز و خواسته ای که از جانب شما برای همسرتان تامین نشود اعم از نیاز های عاطفی، جنسی،مالی ، فکری و … او برای رفع این نیاز ها دنبال شخص دیگری میگردد.

اگر جواب سوال چگونه از خیانت جلوگیری کنیم را می خواهید ما به شما میگوییم که سعی کنید در هر شرایط و هر امری همیشه برای همسرتان اولین و بهترین گزینه باشید.

جلوگیری از خیانت
اثبات وجود و همراهی برای همسر
8-دلایل تعهد به یک رابطه را مرور کنید

چگونه جلوی خیانت را بگیریم؟به مزایای تعهد فکر کنید.

کسی که شما را بهتر از دیگران می شناسد، کسی که گذشته و خاطرات خود را با او به اشتراک گذاشته اید کسی که می توانید بیشتر از هرکسی به او اعتماد کنید کسی وقتی زیبایی و جوانی ما رو به زوال و کمرنگ شدن می رود و تمایل جنسی ما کاهش می یابد همچنان می خواهد کنار ما بماند و …

باید دلایل زیبای تعهد را به خود یادآوری کنیم تا کنترل خود را به دست قسمت حیوانی مغزمان ندهیم.

9-کار های جدید را امتحان کنید

مرتباً و علناً در مورد رابطه جنسی، فانتزی ها و آرزوهایتان صحبت کنید. سرگرمی های جدید را با هم امتحان کنید تا زندگی را سرگرم کننده و هیجان انگیز نگه دارید. با هم بخندید، کشتی بگیرید. کارهای غیرمعمولی را امتحان کنید. از دوستان متاهل دیگرتان در مورد سفرها و تجربیاتی که دوست داشته اند ایده بگیرید. در  اتاق خواب هیجان انگیز باشید. کارهایی را انجام دهید که کمی شرم آور است اما هنوز در محدوده راحتی شماست. فعالیت های جدید و مهیج ، به ویژه در زمینه صمیمیت عاطفی و جنسی، علاقه شما را برافروخته و به شما کمک می کند تا ارتباط برقرار کنید.

انجام کارهای جدید و حتی هیجان انگیز می تواند یکی از روش های موثر برای جلوگیری از خیانت باشد.

10-فرصت را محدود کنید

خیانت اغلب تابعی از فرصت است. مسافرت با یک همکار، حضور در یک مهمانی بدون شریک زندگی، اوقات زیادی را تنهایی سپری کردن، نوشیدن زیاد مشروبات و الکل، یا داشتن محافل و فعالیت های اجتماعی مستقل و بدون همسر می تواند فرصت هایی را برای خیانت ایجاد کند.

پس چه باید کرد؟چگونه از خیانت همسر جلوگیری کنیم؟

جلوگیری از خیانت
با همراهی فرصت خیانت را محدود کنید

شما باید هر گونه زمینه ی ایجاد خیانت را از بین ببرید. به شرایطی که در بالا به چند مورد از آن ها اشاره کردیم بیشتر توجه کنید و آنها را تا جایی که می توانید محدود کنید. سعی کنید کارهایتان را با هم انجام دهید. در طول روز در تماس باشید و اگر یکی از شما در اواخر شب بیرون است پیام دهید و پیگیر  او  باشید. در هنگام مسافرت های کاری و بدون حضور همسرتان به او اعلام حضور کنید.

بهترین راه برای پیشگیری از خیانت

 نتیجه ی کلی که از این 10 روش  می توان گرفت این است که برای جلوگیری از خیانت بهترین کار مطمئن شدن از داشتن رابطه ای زنده، سرگرم کننده و هیجان انگیز است. باید مطمئن شوید آنقدر زندگی و رابطه ی جذابی با یکدیگر دارید که کسی جسارت و جرعت نزدیکی به همسر شما را ندارد.

اینکه سعی کنید برای همسرتان جذاب باشید خیلی از ایجاد واهمه و ترس فضای تهدید آمیز برای او ، کارساز تر است .

اگر هم حس کردید که شیطنتی در کار است به جای تهدید و یا ترک او سعی کنید با اثبات خود برنده ی این بازی ناسالم شوید .

در مقابل خیانت چگونه رفتار کنیم؟

بعد از استفاده ار راهکارهای تشخیص خیانت، ممکن است به این نتیجه رسیده باشید که به شما خیانت شده است.

گاه رفتاری که ما در برابر این اتفاق داریم می تواند مسیر و آینده ی زندگی ما را مشخص کند. پس نباید تصمیم عجولانه ای بگیرید.

ما در مقاله ی در مقابل خیانت چگونه رفتار کنیم به طور کامل به شما آموزش می دهیم که بعد از متوجه شدن خیانت همسرتان باید چه کاری بکنید و چه کاری نکنید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ بصورت رایگان با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *