طلسم محبت بدون بازگشت

طلسم محبت بدون بازگشت چگونه عمل می کند؟


طلسم مهر و محبت شدید بدون بازگشت یکی از طلسم های محبوب این روزهاست که افراد زیادی برای ایجاد مهر و محبت بین روابط عشقانه یا دوستانه ی خود به دنبال آن هستند.طلسمی که بدون بازگشت است.

تیم تحقیقاتی طلوع سبز با تحقیقات زیاد در این مقاله بهترین این دعاها را برای شما تهیه کرده که انشالله با استفاده از آن ها محبت و عشق زیاد را در رواط خود احساس کنید.

تیم ما صحت و سقم این دعاها را تایید نمی کند اما در تهیه و گردآوری این دعاها از منابع معتبر اینترنتی استفاده کرده ایم.

طلسم مهر و محبت شدید بدون بازگشت

طلسم محبت شدید بدون بازگشت یک شیوه موثر و پایدار برای یک زندگی طولانی همراه با عشق و محبت زیاد می باشد.

این طلسم را که در زیر آمده است  بر روی کاغذی بدون خط بنویسید و در گردن بیاویزید. و هر روز تا یک هفته بر آن 100 مرتبه الله اکبر بخوانید. در روز آخر طلسم را در باغچه یا گلدان همراه با تخمه گلی دفن کنید. در هر روز از هفته دوم بر لیوان آبی 100 مرتبه صلوات بخوانید و روی طلسم بریزید.

« ومی ومی ومی ومی الن الن الوهح الوهح الوهح به نام فلان بن فلان. علی حب فلانه بنت فلانه هیالعجل هیالعجل هیالعجل. الساعة الساعة الساعة. الوحالا الوحالا الوحالا علیکم یا ابا ابطین اسواس اسواس احضروا فلان ابن فلان »

برای اجابت همیشگی این دعا از قضاوت دیگران و حتی قضاوت خود حتما پرهیز کنید.

طلسم محبت بدون بازگشت
طلسم محیت شدید همیشه جواب می دهد.

طلسم محبت فوری

طلسم محبت فوری از سری دعاها و طلسم های مهر و محبت است که بسیار زود عمل میکند.  ولی زمان پایداری این طلسم فقط یک شبانه روز است.

برای انجام این طلسم محبت یکی از روز های ماه مبارک رمضان را انتخاب کنید. با زبان روزه هزار صلوات بخوانید و بر کوزه ای بدمید. حال هر موقع که بخواهید طلسم محبت فوری را اجرا کنید باید نام محبوب خود و کسی که میخواهید محبت او را سریع به دست آورید بر دهانه کوزه بخوانید و آن را بشکنید.

حال برای بیست و چهار ساعت فرد مورد نظر را طلسم کرده اید به طوری که برای محبت کردن به شما هر کاری خواهد کرد. توجه داشته باشید در خصوص استجابت این طلسم از روزی که  روزه گرفته اید تا زمان شکستن کوزه باید مانند طلسم مهر و محبت شدید بدون بازگشت حتماً از قضاوت پرهیز کنید.

اگر مخالف خشونت و شکستن کوزه هستید قویترین طلسم محبت دنیا را بخوانید.

قویترین طلسم محبت هندی

آیا به دنبال راهی برای تسلط به تمامی اشیا و حیوانات هستید؟برای رسیدن به عشق زندگی خود می خواهید از آنها کمک بگیرید؟ با استفاده از قویترین طلسم محبت هندی به هدف خود برسید. در گذشته هندی های بر این باور بودند که همه چیز،گیاهان، حیوانات، حشرات و حتی سنگ ها نیز دارای روح هستند. پس با ساخت قویترین طلسم محبت ابزاری برای ارتباط یا آ«ها و بههره گیری از آنها پیدا کردند.

این طلسم تا شعا خیلی زیادی را در بر نمی گیرد و فقط تا شعاع 50 کیلومتری مورد استفاده قرار می گیرد.

برای انجام این طلس واجب است که هیچ گونه قضاوتی راجع به خود و دیگران نکنید. و همواره بابت زندگی خود شکر گذار خدواند باشید.

این طلسم را با جوهری از جنس قهوه بر روی نان بنویسید. توجه داشته باشید بجای فاصله بین دو جمله که در عکس زیر میبینید باید نام معشوقتان را بنویسید.  در مرحله آخر برای اجرای طلسم وقتی که نان خشک شد آن را در پارک یا مکان دیگری که پرندگان بتوانند از آن بخورند خورد می کنید.

طلسم محبت بدون بازگشت
قویترین طلسم محبت هندی

همجنین علاوه بر این طلسم، قوترین طلسم محبت یهودی را که از محبوب ترین طلسم های محبت است برای شما تهیه کرده ایم.

طلسم محبت سوزاندنی فوری

برای استفاده از طلسم محبت سوزاندنی فوری بهتر است که با استفاده از ذغال و آتش مشکی نداشته باشید.

اگر در استفاده از آتش و ذغال مشکلی ندارید و با آنها میانه ی خوبی دارید. برای اینکه بتوانید خیلی سریع و فوری محبت شخص مورد نظر را به سمت خود جلب کنید می توانید از این طلسم استفاده کنید. برای این امر طلسم زیر را همراه با اسم شخص مورد نظر به تکه ای زغال بخوانید. آن را در آتش بیندازید تا خیلی فوری و قوی محبت آن شخص به شما جلب شود.

و آن طلسم به شرح زیر است:

« ا ب ف ا ل ه و ل د ر ک م ه »

 کسانی هم که به دنبال انواع طلسم سوزانی از راه دور هستند کلیک کنند:طلسم محبت سوزاندنی از راه دور

طلسم محبت بدون بازگشت
طلسم محبت سوزاندنی فوری برای جلب مجبت

طلسم محبت اتشی قوی

زندگی شیرین و خوب شما دچار مشکل شده و معشوق یا همسر خود قهر کرده اید؟ ترس از دست دادن او شما را ناآرام کرده و به دنبال راهی برای پایدار کردن زندگی و مهر و محبت بین خود هستید؟

طلسم زیر که به عنوان طلسم محبت اتشی قوی معروف شده برای شما تهیه کرده ایم. انشالله با استفاده از آن مهر و محبت و آشتی را خیلی سریع و و با دوام به زندگی خود برگردانید.

طلسم زیر را باید روی کاغذی بدون خط بنویسید. کاغذ را به معشوق خود داده و به وی بگویید که آن را در داخل آتش بیندازد. آتش باید بر چهار پایه ای یا حتی روی اجاق گاز باشد، تنها شرط اجرای این طلسم آن است که نباید آتش روی زمین باشد.

این طلسم  درزمان اشکانیان بسیار کاربرد داشته است.

طلسم محبت بدون بازگشت
طلسم محبت آشتی قوی جگونه عمل می کند؟

برای استفاده از معروفترین و موثرین طلسم محبت که خیلی ها با آثار حیرت انگیز آن آشنا هستند کلیک کنید: طلسم محبت سوزاندنی فوری

طلسم محبت فوری

برای جلب سریع محبت یا عشق کسی کافی است طلسم محبت فوری را که بشتر برای موارد نزدیک کاربرد را دارد را استفاده کنید. برای موارد دور هم می توانید از طلسم محبت فوری از راه دور استفاده کنید.

دعایی که در زیر برای شما قرار داه ایم را به گلاب بخوانید. با آن شربت درست کنید. آن را به خورد فرد مورد نظرتان که خیلی سریع محبتش را می خواهید بدهید. امید است بتوانید با این دعا  او را شیفته خود کنید.

طلسم محبت بدون بازگشت
چطور فوری محبتش را جلب کنم

و اما آن دعا به شرح زیر است:

« إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ. وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ. صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ »

در پایان بهتر است یادآور شویم که طلسم محبت فوری به ایجاد عشق و علاقه در فرد مورد نظر شما کمک می کند. اما در این باره بهتر است مهارت های لازم را نیز کسب کنبد تا بتوانید عشقی دایمی ایجاد کنید و زندگی خوبی داشته باشید.

برای داشت محبت و عشقی بدون بازشگت دعای جلب محبت شدید بدون بازگشت تاثیر حیرت انگیزی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *