دعای محبت بدون بازگشت

دعای جلب محبت شدید بدون بازگشت و تضمینی


دعای جلب محبت شدید و بدون بازگشت و تضمینی برای مواردی است که شما دعاهای زیادی را استفاده کرده اید اما تاثیر آن برای مدت کوتاهی مانده و فردی که محبت و عشقش را می خواستید بعد از مدتی از علاقه و محبتش کم شده است. اگر می خواهید محبت شدید محبوبتان و یا هر شخص دیگری را برای همیشه داشته باشید و تا همیشه علاقه ی آنها را حس کنید در ادامه با بهترین دعا ها و طلسم ها این مقاله همراه ما باشید.

تیم تحقیقاتی طلوع سبز که فعالیت و تحقیقات گسترده ای در زمینه روانششناسی جذب عشق و بازگشت روابط دارد. این بار با تحقیق در زمینه انواع دعاها و طلسم های موثر برای جلب محبت،عاشق کردن معشوق و … بهترین و موثرترین این دعاها و طلسم ها را برای شما گردآ<ری کرده است.

صحت و درستی این دعاها و طلسم ها توسط تیم ما تایید نمی شود اما در تهیه آنها از معتبرین ترین منابع اینترنتی استفاده کرده ایم.

دعای جلب محبت شدید بدون بازگشت و تضمینی

دعای جلب محبت شدید بدون بازگشت برای ایجاد محبتی قوی و بیقرار نمودن فرد مورد نظر و تاثیر بدون بازگشت است. برای استفاده از دعای جلب محبت شدید و بدون بازگشت و تضمینی از دستور زیر پیروی کنید.

آیه شریف زیر را بر مقداری شکر بخوانید و آنرا در شربت به فرد مورد نظرتان بنوشانید.

إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ. وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ. صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ.

دعای محبت بدون بازگشت
بدون بازگشت محبت شدید ایجاد کنید

و یا دستور زیر را انجام دهید:

۴۴۴ مرتبه دعای زیر که برای محبت بدون بازگشت است را بر قطعه ای نبات بخوانید. آن را به معشوق یا حتی افرادی که محبتشان را برای همیشه می خواهید بخورانید.

یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل.

انشالله حاجت شما با استفاده از دعای جلب محبت شدید بدون بازگشت و تضمینی برآورده شود.

برای استفاده از دعای محبت از راه دور قوی و سریع الاثر که این روزها در بین کسانی که می خواهند محبوب واقع شوند اما راهش را نمی دانند مورد استقبال قرار گرفته است فقط کلیک کنید.

طلسم محبت بدون بازگشت از راه دور

اگر می خواهید حتی از فاصله دور هم محبت شخصی را به دست آوردید طوری که همیشگی باشد طلسم محبت بدون بازگشت از راه دور بهترین طلسم برای شماست.

سعی کنید که در انجام این طلسم ها تمام توجه و حواس خود را بر روی خواندن یا انجام آنها بگذارید . و در حین انجام آن ها با کسی نیز سخن نگویید.

و اما برای انجام طلسم محبت بدون بازگشت از دستور زیر پیروی کنید:

دعای زیر برای جلب محبت فرد مورد نظر  7 مرتبه بخوانید اسم آن شخص را ذکر کنید و او را از راه دور شیفته ی خود کنید.انشالله حاجت روا شوید.

« یا ایها الملاء ایکم یأتینی بعرشها قبل ان یأتونی مسلمین. قال عفریت من الجن انا اتیک به قبل ان تقوم من مقامک وانی علیه لقوی امین ».

دعای محبت بدون بازگشت
موثرترین طلسم محبت از راه دور

همچنین یکی از قویترین طلسم های محبت در حال حاضر یک طلسم قدیمی هندی می باشد. کلیک کنید تا تاثیر حیرت انگیز قویترین طلسم محبت هندی را ببینید.

دعای محبت از راه دور با فلفل سیاه

این دعا یکی از دعاهای معروف و شناخته شده است که در جلب محبت استفاده میشود و بسیار موثر است.
برای به دست آوردن محبت شخص مورد نظر، باید اول 27 دانه فلفل سیاه تهیه را تهیه کنید. سپس آیه 17 سوره انفال را هر روز بر یکی از 27 فلفل‌ها خوانده ودر آتش بیاندازید تا 27 روز کامل شود. در روایت چنین آمده که اگر آن شخص هزار فرسنگ راه نیز از شما فاصله باشد، پیش شما خواهد آمد.

متن آیه برای دعای محبت از راه دور با فلفل سیاه به شرح زیر است:
فَلَمْ تَقْتُلُوهُمْ وَ لکِنَّ اللَّهَ قَتَلَهُمْ وَ ما رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ. وَ لکِنَّ اللَّهَ رَمی‏ وَ لِیُبْلِیَ الْمُؤْمِنینَ مِنْهُ بَلاءً حَسَناً إِنَّ اللَّهَ سَمیعٌ عَلیمٌ.

ترجمه آیه:
(ای مؤمنان) نه شما بلکه خدا کافران را کشت. و (ای رسول)، چون تو تیر (یا خاک) افکندی نه تو بلکه خدا افکند (تا کافران را شکست دهد). و برای آنکه مؤمنان را به آزمونی نیکو از سوی خود بیازماید، که خدا شنوا و داناست.

دعای محبت بدون بازگشت
فلفل سیاه چونه در ایجاد محبت کمک می کند؟

اگر فردی که میخواهید محبتش را جلب کنید معشوق شماست باید از دعای رسیدن به معشوق فوری و قوی استفاده کنید که همانطور که از عنوان دعا مشخص است بسیار قوی و سریع الاجابه است.

دعای محبت با فلفل سیاه و سوره قریش

فلفل سیاه در ادعیه و جلب مهر و محبت و شق بسیار کاربرد دارد. یکی دیگر از موارد استفاده ی آن با استفاده از سوره قریش است.
اگر خواهی کسی را محب خود گردانی، باید  ابتدا دو رکعت نماز حاجت بخوانید و سپس بر چهل و یک دانه فلفل سیاه در چهار نوبت، بر هر دانه فلفل یک مرتبه سوره قریش را بخوانید. سپس آنها را در آتش بیاندازید. انشالله با استفاده از دعای محبت با فلفل سیاه و سوره قریش محبتش به شما افزون شود.
متن سوره قریش که باید بر چهل و یک دانه فلفل سیاه بخوانید:
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم.
لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ. ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ. ﴿٣﴾
الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ. ﴿٤﴾

دعای محبت الم نشرح

یک راه مطمعن برای جلب علاقه و مهر یک شخص خاص، استفاده از سوره انشراح است.قرآن همیشه در تمامی زمینه ها بهترین و موثرترین راه ها را به ما نشان می دهد.واین آیه از قرآن در جلب محبت تضمینی و استفاده شده است. آیه ای که از دل قرآن برگرفته شده است.قطعا با استفاده از این آیه می توانید صد در صد علاقه ی بی پایان ایجاد کنید.

دستئرات برای استفاده از دعای محبت الم نشرح به شرح زیر است:

سوره انشراح رو به صورتی که در زیر آمده می نویسید و به بازوی راستتان می بندید.برای این کار اسم مادر فرد مورد نظر نیاز است. اما اگر هم اسم مادر را نمی دانید از اسم حوا استفاده کنید.برای نوشتن آیه هم نیازی به اعراب گذاری نیست.

دعای محبت بدون بازگشت
چگونه با استفاده از سوره انشراح محبت را جلب کنیم؟

متن آیه سوره ی انشراح برای دعای محبت الم نشرح:

بسم الله الرحمن الرحیم ، الم نشرح لک صدرک یا مجید و وضعنا عنک وزرک یا مجید ، الذی انقض ظهرک یا قدیر ، و رَفَعنا لَکَ ذکرک یا رافِعَ ، اَلقِ مَحَبَّتی فی قلبِ ( اسم طرف و اسم مادرش مثل زهرا بنت فاطمه) فان مع العسر یسرا یا مجید ، ان مع العسر یسرا یا مُیَسِّر و یَسِّر اُموری فاذا فرغت فانصب یا مجید و الی ربک فارغب

فقال اِنّی اَجِبتُ حُبَّ الخَیر اَللّهُمَّ اقضِ حَوائجی

همچنین اگر معشوقتان شما را ترک کرده و به دنبال راهی برای برگرداندن او هستید اما از او دور هستید بهترین راه استفاده از دعای جلب معشوق از راه دور است.

دعای جلب محبت سریع

دوستانی که به دنبال جلب محبت سریع و فوری فرد خاصی هستید یکی از دعاها محبوب برای این امر را  برایتان تهیه کرده ایم.دعای جلب محبت سریع به از دسته دعاهای جلب محبت شدید و بدون بازگشت است. همچنین ما برای دخترخانم هایی که به دنبال جذب محبت پسر مورد علاقه ی خود هستند نیز دعاهای موثری را گردآوری کردیم.

به دنبال یک زن ایده آل برای ازدواج هستید؟ اما پیدا کردن آ« برای شما د این روزها دشوار است؟ پس با استفاده از دعای پیدا کردن زن خوب به هدفتان برسید.

دعای جلب محبت سریع که در زیر آمده است را روی یک کاغذ بنویسید. و همیشه هنگام ملاقات با فرد مورد نظر همراه خود داشته باشید. انشالله به لطف خداوند دعای سریع اثر کرده بتوانید به هدف خود برسید.

متن دعا:

« اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِكَ حَتَّى لَا یكُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِكَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِكَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم »

انشالله با استفاده از این دعاها به حاجات دل خود برسید و مهر و محبت در زندگیتان روز افزون شود.

1 دیدگاه

  • سلام طلسم محبت از راه دورتون چرا اعراب گذاری نشده؟ لطف میکنید اصلاح کنید و بعد بزارید متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *