تسخیر قلب برای ازدواج

دعای قوی برای ازدواج


دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج که این روزها در بین جوانان و مجردها بسیار محبوب است و به دنبال آن هستند. تا بتوانند زودتر با معوق خود ازدواج کنند و طعم خوشبختی ابدی را بچشند.تیم تحقیقاتی طلوع سبز برای کمک به شما جوانان دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج و چندین دعای موثر دیگر را گردآوری کرده تا با استفاده از این دعاها بتوانید هرچه زودتر به حاجت خود دست یابید.

صحت و درستی این دعاها توسط ما تایید نمی شود اما در گردآوری و تهییه این دعاها و طلسم ها از منابع معتبر اینترنتی استفاده شده است.

دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج

تسخیر قلب برای ازدواج
ازدواج با معشوق با دعا

اگر فرد مجردی دوست دارد که ازدواج کند و متاهل شود و طعم زندگی مشترک را بچشد دعای تسخیر قلب معشوق برای ازدواج که به شرح زیر است را باید انجام دهد.

سه روز روزه بگیرد و در این سه شب پیش از رفتن به خواب 21 بار آیات زیر از سوره فرقان را بخواند.  از خداوند بخواهد تا خواسته اش را برآورده سازد.

انشالله خدواند ازدواج را برای او آسان می کند و او را به محبوبش خواهد رساند.

وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ﴿74﴾.

أُوْلَئِکَ یُجْزَوْنَ الْغُرْفَةَ بِمَا صَبَرُوا وَیُلَقَّوْنَ فِیهَا تَحِیَّةً وَسَلَامًا ﴿75﴾.

خَالِدِینَ فِیهَا حَسُنَتْ مُسْتَقَرًّا وَمُقَامًا ﴿76﴾.

دختران مجرد تیم طلوع سبز برای شما موثرترین دعای جذب خواستگار را تهیه کرده است: دعا برای جذب خواستگار.

دعای رسید به معشوق فوری

دعای رسیدن به معشوق فوری و تسخیر قبل برای ازدواج به کسی که عاشق شده و نمی تواند به وصالش برسد کمک می کند.

اگر عاشق شده اید و نمی توانید به معشوق خود برسید در روز پنج شنبه بعد از نماز صبح و عشاء ابتداء صلوات بفرستید.
بعد صد و یک مرتبه اسم اعظم «الحلیم» را تکرار کنید.و بعد از آن دوباره یک صلوات ختم کنید.
سپس چشمان خویش را بسته و در خیال خود معشوقتان را تصور کنید و او را در مقابل خود تجسم کنید و این اعمال را بر روی انجام دهید.
بی شک اگر که به صلاح شما باشد معشوقتان فوری به شما رجوع خواهد کرد.

قهر کرده اید و به دنبال صلح و آشتی هستید اما نمی دانید چگونه؟دنبال طلسمی هستید که او را با خود آشتی دهید؟ و یا می خواهید دو فردی که باهم در دشمنی و قهر هستند را آشتی دهید و بانی امری خیر و صالح شوید؟ طلسم محبت اتشی فوری برای شما تهیه شده است.

دعای سریع الاجابه برای تسخیر قلب

دعای سریع الاجابه برای تسخیر قلب.با استفاده از این دعا می توانید قلب شخصی که می خواهید رابه دست آورید. و با استفاده از دعای تسخیر قلب برای ازدواج با او ازدواج کنید.

برای استفاده از دعای تسخیر قلب سریع الاجابه باید خلوص نیت داشته باشید و سپس مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا صد و ده مرتبه بگویید استغفره الله ربّی و اتوب الیه.

بعد صد و ده مرتبه صلوات بفرستید.

و بعدصد و ده مرتبه بگویید  ماشاء الله لا حول و لا قوة الاّ بالله.

(و بعد اسم شخصی که به دنبال تسخیر قلب او هستید و اسم خودتون رو بگید.

و سپس احرقت قلب فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان.

و یا هم می تونید حاجت خودتون رو بگید.

و بعد از اون ادامه میدید ومیگویید:

وَ لَسوفَ یُعطیکَ الملوان فَتَرضی

و در آخر هم دعای زیر بخوانید:

اللهّمّ صلّ علی سیّدنا و نبینا محمدٍ ما اَختَلفَ المَلوان و تَعاقَبَ العَمران. وَ کَرّ  الجدیدان و استقبل الفَرقَدانَ. وَ بَلَغَ روٌحَدا و ارواح ذریّة و اَهل ل بَیتهُ منی السّلام.

انشالله که به حق الهی حاجت خواهید گرفت.

برای جذب خواستگار و هرچه سریع تر ازدواج کردن و خانه بخت رفتن از دعای سریع الاجابه برای جذب خواستگار که برای شما گردآوری کردیم استفاده کنید.

تسخیر قلب برای ازدواج
قلبش را به سرعت تسخیر کنید

دعای تسخیر قلب شخص مورد نظر

بر آورده شدن حاجات یا تسخیر کردن دل کسی از دعای تسخیر قلب شخص مورد نظر خود که از منابع معتبر تهیه شده استفاده کنید و انشالله حاجتتان برآورده خواهد شد.

دعای زیر را بخوانید:

(( اللهم انى اسا لک یا الله یا واحد یا احد یا فرد یا وتر یا صمد. (یا) من ملات ارکانه السموات ئ الارض اسالک ان تسخر قلب فلان ابن فلانة. کما سخرت الحیة لموسى علیه السلام و اسالک ان تسخر قلب ابن فلان. کما سخرت لسلیمان جنوده من الجن و الانس و الطیر و الوحش و هم یوزعون.(و) اءسئلک ان تلین قلب فلان کما لینات الحدید لداود علیه السلام. اءسئلک اءن تذلل قلبه کما ذللت نور القمر لنور الشمس یا الله هو عبدک ابن اءمتک. اءنا عبدک ابن اءمتک خذلى بقدمیه و من ناصیته فسخره لى حتى تقضى حاجتى. بهذا و ما ارید انک على کل شى ء قدیر. ((ان الذین امنوا و عملوا الصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا))

با استفاده از طلسم محبت برای تسخیر قلب می توانید کاری کنید که معشوقتان همیشه با شما مهربان باشد.

ترجمه دعا تسخیر قلب:

بار خدایا همانا از تو در خواست مى کنم اى خداى یگانه، اى یکتا، اى تنها، اى بى نیاز، اى کسى که ارکانش آسمان و زمین را پر نموده.

از تو مى خواهم که دل و قلب فلانى فرزند فلان زن را به تسخیر من در آورى همچنانکه مار و اژدها را براى حضرت موسى تسخیر نمودى. و از تو در خواست مى کنم که قلب فرزند فلان مرد را براى من مسخره کنى، همانطور که براى حضرت سلیمان جن و انس و پرنده و چرنده و وحوش را مسخره نموى.

و از تو خواستارم که قلب فلانى را براى من نرم کنى همانطورى که آهن را براى حضرت داود علیه السلام نرم نمودى.

و از تو مى خواهم که قلبش را برایم رام گردانى چنانکه نور ماه را براى نور خورشید رام نمودى (و چنانکه نور خورشید را براى ماه رام گردانیدى ). اى خدا او بنده تو است. فرزند کنیز تو است و من بنده تو فرزند کنیز تو هستم. پاها و پیشانى او و از سر تا پاى او را بگیر و براى من مسخرش کن. تا حاجتم و آنچه بوسیله او بر آورده شود.که تو بر هر چیز توانائى.

همانا کسانى که ایمان آوردند و عمل شایسته انجام دادند. خداى رحمان محبت را براى آنها قرار خواهد داد و دیگران به او علاقه مند خواهند شد.

تسخیر قلب برای ازدواج
چگونه قلب شخص خاصی را تسخیر کنیم

بعد از تسخیر قلب شخص مورد نظر می توانید از دعای تسخیر قلب برای ازدواج نیز بهره مند شوید.

اگر به یک شخص راضی نیستید و میخواهی قلب هرکسی را تسخیر کنید دعای تسخیر دیگران را استفاده کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *