جملاتی برای برگرداندن عشق

جملاتی برای برگرداندن عشق


جملاتی برای برگرداندن عشق

ما قرار است در این مقاله درباره ی جملاتی برای برگرداندن عشق صحبت کنیم. اما سوالی که پیش از هرچیز باید به آن جواب داد این است: آیا با فرستادن پیام برای دوست دختر یا دوست پسر سابق میتوانیم دوست پسرمان را دوباره عاشق کنیم؟ یا میتوانیم دوباره قلب دوست دخترمان را تسخیر کنیم؟

جواب تیم روانشناسی طلوع سبز به این سوال بله است! ما در مرکز تخصصی بازگشت به رابطه طلوع سبز به تجربه دیده ایم که فرستادن جملاتی برای برگرداندن عشق میتواند ما را به خواسته مان برساند. و قدرت پیام ها بسیار بیشتر از انچه که فکر مکنید است.

ما در اینجا به شما آموزش میدهیم که بعد از آمادگی کامل برای برقراری ارتباط مجدد چگونه جملاتی برای برگرداندن عشق بفرستید.

پیام برای برگرداندن عشق(دوست دختر)

دوست دختر شما احتمالا الان در فاز واکنشی است. او عصبی است و با خود فکر میکند که چه بهتر که دیگر در کنار او نیستم. و مدام دارد درباره ی نقاط منفی شما و رابطه از دست رفته تان فکر میکند. و میگوید حالا میتوانم به تنهایی زندگی بهتری بسازم. به خصوص اگر رابطه تان به علت خیانت تمام شده باشد. باید برای ترمیم رابطه بعد از خیانت از راه دیگری استفاده کرد.

کاری که ما باید قبل از فرستادن پیام برای برگرداندن دوست دختر انجام بدهیم بالا بردن میزان خوشبختی خود و نزدیک کردن خودمان به ایده آل هایی است که دختر مورد علاقه مان داشته است.

بازگشت عشق

بعد از اینکه توانستیم در خودمان انسان مورد علاقه وی را بسازیم. و از دست احساس نا امنی و بدبختی بعد از شکست در رابطه خلاص شدیم وقت این است که به او پیام بدهیم. در این پیام باید به چند نکته توجه شود. اول از همه اینکه نباید به او برای بازگشت التماس کنیم. زنان از مردان ضعیف اصلا خوششان نمی آید.

به جای این کار باید به او نشان دهیم که با وجود زندگی خوب و بی نظیری که داریم، علاقه داریم که او را نیز در خوشبختی خود سهیم کنیم. و به علاوه باید کنجکاوی عشقمان را با فرستادن پیامهایی به سمت خود بکشانیم. این کار باید با تاثیر بر ناخودآگاه او انجام شود.

مثلا در جملاتی که برای برگرداندن عشق میخواهیم بفرستیم، نباید از تهدید یا جملات عاشقانه استفاده کنیم. این جملات انرژی و ارتعاشات منفی را در اطراف ما زیاد میکند. در حلی که ما در جملاتی برای برگرداندن عشق نیاز به انرژی های فوق العاده مثبت داریم.

جملاتی که برای بازگرداندن عشق نباید بگوییم:

  • من هنوزم عاشقتم
  • میشه برگردی پیشم
  • تو منو تنها گذاشتی
  • تو هیچوقت منو دوست نداشتی
  • من الان یه دوست دختر بهتر دارم
  • عشق تو دروغ بود
  • و…

ساز و کار رفتار زنان را بعد از قطع رابطه بشناسید تا بتوانید روند مناسب رو برای برخورد با این شرایط در پیش بگیرید.

زنان بعد از قطع رابطه

زنان بعد از قطع رابطه وارد فاز واکنشی و حساسیت بیش از حد به مسائل و افراد اطرافشان میشود. به همین دلیل اگر در این شرایط به سمت آنها بروید و سعی کنید او را دوباره به سمت خود برگردانید احتمالا با شکست مواجه خواهید شد.

بنابر این در این برهه از زمان لازم است او را تنها بگذارید. و به او فضایی برای آرام شدن بدهید. و سپس با فرستادن پیام مناسب به دوست دختر سابقتان او را برگردانید. مدت زمانی که برای بازگشت دوست دختر لازم است پشت سر گذاشته شود به نسبت رابطه و علت تمام شدن آن متفاوت است. احتمال بازگشت زنان به رابطه نسبت به شرایط موجود متفاوت است.

جملاتی برای برگرداندن عشق
در پیام برای برشتن عشق باید روی ناخودآگاه فرد در زمان مناسب تاثیر گذاشت.

پیام برای برگرداندن عشق(دوست پسر)

معمولا خانم ها به دنبال بازگرداندن سریع عشق خود هستند. چون تحمل دوری را ندارند. و فکر میکنند اگر به دنبال برگشتن عشق قدیمی خود نروند، ممکن است برای همیشه او را از دست بدهند. شاید به همین دلیل است که خانم ها بیشتر به دنبال دعا برای برگشتن شخصی که رفته هستند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید 91 درصد افرادی که برای دعاهایی مثل ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق هستد را خانم ها تشکیل میدهند. خب این یعنی اینکه بیشتر هم به دنبال بازگشت عشق هستند.

این تمایل بیشتر خانم ها برای بازگشت عشق و فرستادن جملاتی برای برگرداندن عشق باعث میشود که اشتباهات بزرگی در این زمینه انجام دهند. این اشتباهات برای پیام دادن به دوست پسر برای بازگرداندن دوست پسر عبارتند از:

  • نفرین کردن
  • اظهار بی لیاقتی طرف مقابل
  • دعا های منفی برای دوست پسر
  • فرستادن واسطه
  • کمک گرفتن از فال برای دانستن آینده

خب شاید الان به این فکر کنید که پس در پیامی که میخواهم برای بازگرداندن عشق بفرستم باید چه بگویم؟ خب جواب خیلی ساده است. شما باید به او یک شوک ارتباطی وارد کنید.

بگذارید ساز و کار رفتار مردان بعد از جدایی را برایتان توضیح دهم تا بهتر بتوانید متوجه جملاتی که برای برگرداندن عشق قرار است ارسال کنیم شوید.

مردان بعد از جدایی

شاید تا بحال شنیده باشید که مردان بعد از تمام شدن رابطه در مرحله اول که به مدت 30 تا 60 روز طول میکشد وارد دوران سرخوشی و به اصطلاح بی خیالی میشوند. آنها در این دوران اصلا درباره ی گذشته قکر نمیکنند. و شاید خیال کنند که اصلا بهتر که دیگر در آن رابطه نیستم.

اما بعد از مدتی که از گشت و گذار با دوستانشان خسته شدند. و دیدند که خلاء های عاطفیشان را رفقایشان نمیتوانند برطرف کنند، دوباره به فکر شما و رابطه تان و شاید دنبال دوست دخترها و رابطه های جدید بروند.

این دقیقا همان نقطه ای است که ما باید دست به کار شویم و جملاتی برای برگرداندن عشق سابقمان ارسال کنیم. در این دوران باید خودمان را به آدم دیگری تبدیل کنیم که میتواند یکی از گزینه های برقراری دوباره ی رابطه عاشقانه باشد! احتمال بازگشت مردان به رابطه برای هرکس با توجه به شرایط رابطه متفاوت است.

جملات تاثیر گذار برای برگشتن عشق

جملات تاثیر گذار برای برگشتن عشق که بعد از گذراندن دوره بازگشت به رابطه میتوانید برای عشقتان ارسال کنید باید از پنج بخش تشکیل شده باشد. این 5 عبارت نسبت به رابطه تان، موقعیت شما، موقعیت عشقتان و شرایطی که در حال حاضر در آن قرار دارید متفاوت است.

ما قانون نوشتن جملاتی برای برگرداندن عشق را به شما آموزش میدهیم. و خودتان میتوانید تصمیم درست را درباره ی فرستاندن پیام برای بازگشت عشق سابق خود بگیرید.

اولین جمله برای برگرداندن عشق سابق: اولین جمله در پیام برای بازگشت عشق باید حاوی یک پیام محبت آمیز باشد. چون بعد از مدتی تنهایی دوست پسر یا دوست دختر مان لازم است دوباره احساسات او را برانگیزیم. مثلا میتوانیم بگوییم عشق من سلام!

دومین جمله برای برگشتن عشق: دومین عبارتی که در پیام برای برگشتن عشق باید نوشته شود درباره ی آینده است. شما باید به او این پیام را برسانید که رابطه ناموفق گذشته ما تمام شده است. و حالا هردوی ما با رویکرد جدید قرار است وارد رابطه شویم. مثلا میتوانیم بنویسیم امیدوارم روزهای خوبی رو پیش رو داشته باشی! یا امیدوارم هرروز اتفاق قشنگتری برات بیوفته. به این شکل میتوانیم مثبت گرایی را در او نیز افزایش دهیم.

جملات مثبت برای برگشتن عشق سابق: ما در این پیام قرار است از همه انرژی های منفی موجود در اطرافمان خلاص شویم. تا بتوانیم بر ذهن دیگران تاثیر مثبت داشته باشیم. پس حواستان باشد از جملات منفی استفاده نکنید و خاطرات پوسیده ی گذشته را یادآوری نکنید.

حتی درباره ی روزهای خوب هم صحبت نکنید. الان وقتش نیست. با این کار فقط به او نشان میدهید که هنوز هم همان آدم هستید. درحالی که هدف ما نشان دادن تغییرات است. مثلا به جای اینکه بگوییم در نبود تو اذیت شدم بگوییم بودنت اتفاق قشنگی در زندگی من بود.

جملاتی برای برگرداندن عشق
شعرهای عاشقانه برای بازگشت عشق

شعر برای برگرداندن عشق

شعری که نشان میدهند شما نیازی به بازگشت معشوق ندارید: برای اینکه بتوانیم تغییرات و تاثیرات مثبت خود را به طرف مقابل نشان دهیم لازم است درباره ی اتفاق مثبتی که در زندگی ما درحال وقوع است صحبت کنیم.

اما نه به گونه ای که نشان دهد قصد جلب توجه داریم. بلکه باید نشان دهیم به عنوان یک دوست میخواهیم او را در شادی های خود سهیم کنیم. مثلا بگوییم من به یک کار خوب مشغول شدم و درآمد خوبی دارم.(اگر مشکلتان در رابطه نداشتن شغل یا درآمد مناسب بوده است.)

جمله ای که نیاز به جواب داشته باشد: مثلا اگر درباره ی محل کارتان صحبت کردید. میتوانید یک خبر خوش به او بدهید تا او را نیز برای دانستن ادامه داستان مشتاق کنید. مثلا بگوییدحدس بزن چه کسی را در محل کار دیدم! یا مثلا میدانم که اگر شغلم را بدانی خیلی تعجب میکنی!

البته همه این موضوعات برای فرستادن جملاتی برای برگرداندن عشق وابسته به شرایط شما و دلیل جدایی شما متفاوت است. و بی شک به یک مشاور برای گذر از این دوران و بازگرداندن عشقتان نیاز دارید.

برای فرستادن شعر برای برگشتن عشق لازم است تا بدست آوردن کامل ناخودآگاه او صبر کنید. چرا که شعر به اندازه ی متن کوتاه خود نوشته نمیتواند برای برگرداندن عشق موثر باشد.

دوره بازگشت به رابطه

دوره بازگشت به رابطه در آکادمی طلوع سبز به صورت تخصصی و در دو پکیج طلایی و نقره ای ارائه میشود. در این دوره ها ما با در اختیار گذاشتن کتاب بی نظیر بازگشت به رابطه به همراهان مان آموزش میدهیم که چگونه زندگی زیباتی را با پارتنر خود بعد از بازگشت تجربه کنند. برای اطلاعاتبیشتر با ما در ارتباط باشید.

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی و تلگرام و واتساپ

09129305020

10 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *