ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق


ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق بهتر است در روزهای یکشنبه خوانده شود. تا بتواند برای بازگشت معشوق موثر باشد. در طلوع سبز یاد میگیریم با پیدا کردن آرامش در دعا های مذهبی از جمله ذکر الله الصمد، برای بازگشت معشوق تلاش کنیم.

بجز ذکر الله الصمد  از دعای بازگشت عشق اضطراری و دعای رفع کدورت نیز میتوانید برای افزایش آرامش و اطمینان خود در رسیدن به معشوق استفاده کنید.

ذکر الله الصمد برای در روز یکشنبه

در روز 1000 مرتبه الله الصمد بگویید. و با خود بگویید اگر خدا بخواهد “فلانی” برمیگردد انشالله. ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق بسیار موثر و راحت است. به علاوه میتوانید بجز روزهای یکشنبه به صورت روزانه نیز از این ذکر برای بازگشت معشوق استفاده کنید.

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق در سه روز

برای بازگشت معشوق در سه روز باید بعد از هر نماز یومیه سه بار با خلوص نیت سوره توحید را بخوانید. و سپس به ویژگی های فردی که میخواهید برگردد فکر کنید و 100 بار بگویید الله الصمد. اگر میخواهید فردی را به سمت خود جذب کنید و با او ازدواج کنید 3000 بار بگویید الله الصمد.

برای جذب افراد به سمت خودتون یا حتی بازگشت به رابطه از دست رفته درباره ی تکنیک های تاثیر بر ناخودآگاه دیگران و nlp بخوانید.

ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق
روزانه سه بار بعد از نمازهای یومیه برای بازگشت عشق

دعای بازگشت عشق

دعای زیر را هر روز صبح بخوانید تا هر آنچه که میخواهید بی شک برآورده شود. و دعای شما برای بازگشت معشوق مستجاب شود.

يَا أَبْصَرَ النَّاظِرِينَ، وَيَا أَسْمَعَ السَّامِعِينَ، وَيَا أَسْرَعَ الْحاسِبِينَ، وَيَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِينَ.

ای بیناترین بینایان و اى شنواترین شنوایان و اى سریع‌ترین حساب رسان و ای مهربان‌ترین مهربانان.
از رسول خدا نقل است که هرگاه به غمی دچار شدید و برای رهایی از غم و اندوه و رسیدن به مراد دل اضطرار دارید دعای زیر را بخوانید:
اللّٰهُ رَبِّي لَاأُشْرِكُ بِهِ شَيْئاً، تَوَكَّلْتُ عَلَى الْحَيِّ الَّذِي لَا يَمُوتُ.

خدا پروردگار من است، چیزی را شریک او قرار نمی‌دهم، توکل می‌کنم بر زنده‌ای که نمی‌میرد.

دعای رفع کدورت و بازگشت معشوق

برای رفع کدورت و بازگشت معشوق دعای زیر را بخوانید. باشد که با مشیت الهی از بلا و گرفتاری در امان باشید و با دل شاد به رابطه قبلی بازگردید.
اللّٰهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِأَنَّ لَكَ الْحَمْدَ لَاإِلٰهَ إِلّا أَنْتَ الْمَنَّانُ، بَدِيعُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ، ذُو الْجَلالِ وَالْإِكْرامِ، أَنْ
تُصَلِّيَ عَلَىٰ مُحَمَّدٍ وَآلِ‌مُحَمَّدٍ، وَأَنْ تَجْعَلَ لِي مِمَّا أَنَا فِيهِ فَرَجاً وَمَخْرَجاً
خدایا از تو می‌خواهم به اینکه ستایش برای توست، معبودی جز تو نیست، بسیار عطاکننده‌ای،
پدیدآورنده‌ی آسمان‌ها و زمینی، صاحب شکوه و بزرگواری، بر محمّد و خاندان محمّد درود فرستی و
از آنچه در آنم، برایم گشایش و راه خروجی قرار دهی.
ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق
دعاهای سریع الاجابه برای بازگشت معشوق

دعای بازگشت معشوق در یک روز

اللّٰهُمَّ إِنِّى أَطَعْتُكَ فِى أَحَبِّ الْأَشْياءِ إِلَيْكَ وَهُوَ التَّوْحِيدُ، وَلَمْ أَعْصِكَ فِى أَبْغَضِ الْأَشْياءِ إِلَيْكَ وَهُوَ الْكُفْرُ، فَاغْفِر لِى ما بَيْنَهُما، يَا مَنْ إِلَيْهِ مَفَرِّى آمِنِّى مِمَّا فَزِعْتُ مِنْهُ إِلَيْكَ .

خدایا! تو را در محبوب‌ترین چیزها نزدت که یگانه‌ پرستی است اطاعت نمودم و تو را در مبغوض‌ترین چیزها که کفر است نافرمانی نکردم، پس آنچه از گناهان بین این دو است بر من بیامرز، ای آن‌که گریزگاهم تنها به جانب اوست، از آنچه از آن به سویت پناه آوردم مرا ایمنی بخش،
مِنْ طاعَتِكَ، يَا عُدَّتِى دُونَ الْعُدَدِ، وَيَا رَجائِى وَالْمُعْتَمَدَ، وَيَا كَهْفِى وَالسَّنَدَ، وَيَا وَاحِدُ يَا أَحَدُ، يَا قُلْ هُوَ اللّٰهُ أَحَدٌ اللّٰهُ الصَّمَدُ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ وَلَمْ يَكُنْ لَهُ كُفُواً أَحَدٌ؛

خدایا! بیامرز از نافرمانی‌های بسیارم را در پیشگاهت و طاعت اندکم را در آستانت بپذیر، ای تنها توشه‌ام از میان توشه‌ها و ای امید و آرامش و پناه و تکیه‌گاهم و ای یگانه و یکتا، ای که گفتی «بگو او خدای یکتاست، خدای بی‌نیاز است، نه زاده و نه زاییده شده و برایش همتایی نبوده است»؛

ذکر الله الصمد برای ازدواج

برای عاشق کردن معشوق و دو طرفه شدن عشق یک طرفه را با نیت حلال و ازدواج روزانه بخوانید. دعای ازدواج و ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق باهم بخوانید. برای رسیدن سریعتر به معشوق همراه با دوره های بازگشت عشق.

« إِنَّمَا قَوْلُنَا لِشَیْءٍ إِذَا أَرَدْنَاهُ أَن نَّقُولَ لَهُ کُن فَیَکُونُ

إِذَا قَضَى أَمْرًا فَإِنَّمَا یَقُولُ لَهُ کُن فَیَکُونُ

لَقَهُ مِن تُرَابٍ ثِمَّ قَالَ لَهُ کُن فَیَکُونُ

إِنَّمَا أَمْرُهُ إِذَا أَرَادَ شَیْئًا أَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونُ

وَیَوْمَ یَقُولُ کُن فَیَکُونُ »

دوره بازگشت عشق

دوره های بازگشت عشق دوره هایی کاملا بر اساس اصول روانشناسی بازگشت به رابطه میباشند. که در آن علاوه بر آموزش راههای بازگرداندن معشوق و تکنیک های ان ال پی، شما روش صحیح زندگی را و روابط اجتماعی را با توجه به آخرین متد های روز دنیا یاد میگیرید.

در این دوره به شما پیشنهاد میشود که با استفاده از ذکر الله الصمد برای بازگشت معشوق برای آرامش تلاش کنید. و بازگرداندن معشوق را به دست مراجع علمی بسپارید.

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی و تلگرام

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *