احتمال بازگشت مردان به رابطه

احتمال بازگشت مردان به رابطه


احتمال بازگشت مردان به رابطه

اگر دوست پسر تان بعد از جدایی از شما وارد رابطه دیگری شده است. و شما هنوز هم آنقدر به او علاقه دارید که حاضرید برای برگشتن او هرکاری بکنید. و فکر کردن به اینکه دوست پسر سابق تان به کس دیگری عشق بورزد شما را دیوانه میکند. به دنبال افزایش  احتمال بازگشت مردان به رابطه هستید. و از دست دادن او برای همیشه قلب شما را به درد می آورد. ما خبر خوشی برای شما داریم!

احتمالا ما میتوانیم مرد مورد علاقه تان را به شما برگردانیم. و یا حداقل احتمال بازگشت مردان به رابطه را افزایش دهیم. با توجه به تجربه هایی که در زمینه بازگرداندن مردان به رابطه داشته ایم این کار چندان دشوار نیست. به خصوص اگر او آنقدر به شما فکر میکند که برای فراموش کردن شما وارد یک رابطه واکنشی شده است! میتوان گفت احتمال بازگشت مرد موردعلاقه تان به رابطه زیاد است.

اما در صورتی میتوانید به نتیجه برسید که در مسیر صحیحی برای بازگرداندن عشق تان قدم بگذارید. و برای بازگشت او عجله نکنید. اگر تازه شروع به خواندن درباره ی بازگرداندن رابطه تان کرده اید بهتر است ابتدا مقالات مراحل اساسی بازگشت عشق را در طلوع سبز بخوانید. و سپس به سراغ احتمال بازگشت مردان به رابطه بیایید.

احتمال بازگشت مردان به رابطه
میشه رابطه رو برگردوند اما به شرطی که از راه مناسبش باشه!

فال برگشت رابطه

در اکثر اوقات خانم ها برای دانستن احتمال بازگشت مردان به رابطه به سراغ فال میروند. اما فال و دعا منبع معتبری برای دانستن احتمال بازگشت به رابطه نیست. اگر میخواهید فال دقیق برگشت رابطه را بدانید باید روی رابطه از دست رفته تان تمرکز کنید. نشانه ها و دلایل بازگشت به رابطه را بررسی کنید. و به صورت منطقی احتمال بازگشت رابطه را تخمین بزنید.

دلایل بازگشت به رابطه

اگر از عشق سابق تان هیچ خبری نیست و انگار که او تمایلی برای ترمیم رابطه شکست خورده ندارد، پس حالا نوبت ماست که دست به کار شویم و برای او دلایل محکمی را برای بازگشت به رابطه به وجود بیاوریم. ما باید این کار را با ایجاد تغییر در خودمان انجام دهیم. تا بتوانیم بر ناخودآگاه او تاثیر بگذاریم.(دوره بازگشت به رابطه)

اساسا تمام روابط ما با سایرین بر پایه ناخودآگاه ما تنظیم میشود. و این ارتعاشات ذهنی طرف مقابل است که به ما دستور میدهد که دوست داریم با او در رابطه باشیم یا خیر. مثلا اگر کسی آنقدر بدبخت و ناامید و بی هدف باشد، که دائم عجز و لابه کند، ضمیر ناخودآگاه ما او را برای برقراری ارتباط نا مناسب و سطح پایین میداند. پس کم کم تمایلمان به بودن در کنار او را از دست میدهیم. حتی اگر در حقیقت او جایگاه اجتماعی، مالی یا تحصیلی بالاتری از ما داشته باشد.

اولین هدفگذاری ما برای افزایش احتمال بازگشت مردان به رابطه تاثیر گذاری بر ذهن آنها با توجه به شخصیت و علایق و عقایدشان است. مثلا اگر از نظر ایشان زنان تحصیل کرده بسیار جذاب هستند، باید به سمت افزایش سطح علمی مان برویم. این تاثیر بر ناخودآگاه باید بدون اینکه خودشان متوجه شوند انجام بگیرد. به همین دلیل است که در مراحل پنج گانه بازگشت عشق به رابطه اولین قدم قطع هرگونه ارتباط است.

احتمال بازگشت مردان به رابطه
برای مردان دلیلی ایجاد کنید که بخواهند دورباره با شما در ارتباط باشند

نشانه های بازگشت به رابطه(ترمیم رابطه)

بعد از اینکه مدتی دوری و قطع ارتباط را انجام دادید و مراحل پیشرفت به سمت ایده آل خودتان را گذراندید، موارد زیر را در خودتان پیدا کنید. اگر پاسختان به تمام موارد زیر مساعد و در جهت ارزشمند دانستن خودتان بود میتوانید به بازگشت عشق بعد از برقراری دوباره ی ارتباط صحیح فکر کنید.

  • اگر او درباره ی دوست دخترش با من صحبت کند، میتوانم خودم را کنترل کنم؟
  • اگر او با من سرد رفتار کند، من چه احساسی پیدا میکنم؟ احساس نیاز، ناامیدی یا خشم در من بوجود می اید؟ یا میتوانم خیلی خونسرد باشم و نداشتن توجه او برایم اهمیت ندارد؟
  • آیا حس بی ارزشی دارید؟ یا فکر میکنید به شما ظلم شده است؟
  • آیا برقراری ارتباط با فرد مورد نظر شما را از پیشرفت های انسانی تان دور میکند؟ و راه رسیدن به هدفتان را در کنار و متوقف میکنید؟
  • آیا بخاطر عشق سابقتان خودتان را از حق آشنا شدن با افراد دیگر محروم میدانید؟

اگر حتی در یک مورد از موارد بالا شک دارید و نتوانسته اید به ایده آل زندگیتان تبدیل شوید، پس بهتر است بیشتر روی خودتان کار کنید. و فعلا درمورد بازگشت به رابطه تان فکر نکنید. تا با تلاش بیشتر احتمال بازگشت مردان به رابطه را افزایش دهید.

بازگشت به رابطه پس از جدایی

برای اینکه بتوانیم بازگشت به رابطه پس از جدایی را تضمین کنیم، مهمترین بخش بعد از انجام تمرینات اصلی، برقراری ارتباط صحیح از طریق پیامک یا تماس گرفتن است. اما سوال اینجاست که خب چه بگوییم که بتوانیم او را به سمت خود جذب کنیم؟ در ادامه درباره ی باید ها و نباید های برقراری ارتباط دوباره بعد از جدایی صحبت میکنیم.

از دادن پیامهای ناامیدانه و نیازمندانه جلوگیری کنید. پیامهایی مثل “هنوز دوستم داری؟” ، “نمیخوای برگردی پیشم؟” ، “دلم برات تنگ شده.” ، “بجز من هیچکی انقدر دوستت نداره!” و پیامهایی از این دست شما را برای رسیدن به هدفتون یاری نخواهند کرد. بلکه فقط شما را بیش از پیش بی ارزش جلوه میدهند.

تهدید آمیز صحبت نکنید. مثلا نگویید تو خوشبخت نمیشی! نفرینت میکنم! انشالله سر خودت بیاد! نمیبخشمت! این پیامها باعث میشه شما ضعیف دیده شوید. درحالی که تلاش ما برای محبوب تر شدن شما نزد عشق سابق و افزایش احتمال بازگشت مردان به رابطه است.

گاهی حتی صحبت نکردن بهترین واکنش درمقابل افرادی است که به دنبال جلب توجه آنها هستید. این کار کنجکاوی دیگران را نسبت به آنچه که در ذهن شما میگذرد بیشتر میکند.

احتمال بازگشت مردان به رابطه
چقدر احتمال داره عشقمون به رابطه برگرده؟

تست احتمال بازگشت به رابطه

به سوالات تست احتمال بازگشت به رابطه پاسخ دهید تا درباره ی احتمال بازگشت مردان به تخمین دقیقی برسید. این سوالات درباره ی کیفیت رابطه گذشته شما و ارتباط شما در حال حاضر میباشد. برای هر سوال 5 امتیاز در نظر بگیرید و از یک تا پنج با توجه به سوال مورد نظر امتیاز بدید.

1.ارتباط شما چقدر جدی بود؟ ازدواج کرده بودید؟ دوست بودید؟ به صورت اینترنتی آشنا شده بودید؟ یا فقط یکدیگر را دیده بودید؟

2.رابطه شما چه مدت ادامه داشته است؟ بیش از دو سال؟ یکسال؟ شش ماه؟ کمتر از شش ماه؟ چند روز؟

3.رابطه شما به چه علت تمام شد؟ خیانت دو طرفه؟ سرد شدن بی دلیل رابطه؟ خیانت یک طرفه؟ نا هماهنگی رفتاری؟

4.در رابطه تان چقدر احساس آرامش وجود داشت؟ خیلی، شما اکثر اوقات رابطه خوبی داشتید؟ تقریبا خوب بودید ولی زیاد دعوا میکردید؟ اصلا آرامشی در کار نبود و مدام باهم دعوا داشتید؟

5. آیا اولین باری است که از هم جدا میشوید؟ بله اولین بار است؟ خیر قبلا یکبار دیگر اتفاق فتاده؟ خیر تمام شدن و شروع رابطه شما تقریبا یک الگو در رابطه تان بوده. و بارها این اتفاق افتاده؟

6. آیا هیچ یک از شما وارد رابطه جدید (رابطه واکنشی) شده است؟ خیر هر دوی شما هنوز تنها هستید؟ بله یکی از شما وارد رابطه جدید شده است؟ بله هر دوی شما وارد روابط واکنشی شده اید؟

اگر امتیاز شما در این آزمون بالا تر از 24 بود احتمال بازگشت مرد مورد علاقه تان به رابطه زیاد است. اما فراموش نکنید که برای برگرداندن او باید مراحل مشخصی را طی کنید. (روانشناسی بازگشت به رابطه)

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی و تلگرام

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *