احتمال بازگشت زنان به رابطه

احتمال بازگشت زنان به رابطه


احتمال بازگشت زنان به رابطه

احتمالا شما در رابطه عاشقانه ای بوده اید که در آن احساسات عاشقانه تان را با یکدیگر به اشتراک میگذاشتید. و حالا بعد از جدایی میخواهید بازگشت همسر یا دوست دختر خود را میسر کنید. احتمال بازگشت زنان به رابطه در صورتی که بتوانید اعتماد آنها را دوباره جلب کنید بسیار زیاد است.

چرا که زنان احساسات و عواطفی که تجربه کرده اند را به سختی فراموش میکنند. اگر در رابطه از دست رفته تان مردی بوده اید که رفتار چندان مناسبی با زنان نداشته اید. برای افزایش احتمال بازگشت خانم مورد علاقه تان کمی بیشتر تلاش کنید. تا بتوانید احساسات منفی را در ذهن فرد مورد نظر پاک کنید.

اما هرموقع که به بازگشت و ترمیم رابطه از دست رفته تان فکر میکنید. فراموش نکنید که این موضوع امکان پذیر است. فقط به شرطی که قدم های صحیحی در این مسیر بردارید. و مستقیما به سمت هدف تان حرکت کنید.

بازگشت به رابطه پس از جدایی

هیچکس نمیتواند برای شما بازگشت به رابطه را تضمین کند. در بهترین حالت با انجام تمرینات خود سازی میتوانید احتمال بازگشت زنان به رابطه را افزایش دهید. اما هرگز فراموش نکنید که بازگشت به هر رابطه ای بعد از جدایی باید یک خواسته دو طرفه باشد.

درحال حاضر شما به عنوان مرد باید کاری کنید که همسر یا دوست دختر شما بخواهد به رابطه با شما برگردد. قدم اول پیدا کردن دلیل تمام شدن رابطه است. بی شک زنان بی دلیل یک رابطه را تمام نمیکنند. و کمتر پیش می آید زنان دست به خیانت بزنند. پس ابتدا علت سرد شدن رابطه تان را پیدا کنید.

نکته دیگری که باید برای دانستن احتمال بازگشت زنان به رابطه دقت کنید دلیل برگشتن زن به رابطه ناسالم گذشته است. باید برای او دلیل موجهی پیدا کنید که بتواند به او تضمین دهد اتفاقات تلخ گذشته تکرار نخواهند شد.

احتمال بازگشت زنان به رابطه
نداشتن تعامل و همدلی با همسر یکی از علل اصلی سرد شدن رابطه

علت سرد شدن رابطه

سعی کنید خودتان را به جای همسر یا دوست دختر سابقتان قرار دهید. تا علت تمام شدن رابطه را درک کنید. اگر هنوز هم با او در یک خانه زندگی میکنید یا به هر طریقی امکان حرف زدن با او را دارید، درباره ی علت سرد شدن رابطه تان از او بپرسید.

سوالات اساسی بپرسید. و به دقت به جوابهایش گوش کنید. به گونه ای که طرف مقابل بفهمد شما میخواهید برای درست کردن رابطه سرد شده تان تلاش کنید. و احساسات او در رابطه تان برای شما مهم است. همدلی کنید. و بگویید که روزهای سخت گذشته را درک میکنید.

برای بازگشت زنان به رابطه پیش از هرچیز باید یاد بگیرید صادق باشید. و فیلم بازی نکنید. زنان توانایی تشخیص دروغ را به صورت ذاتی و در برنامه ریزی ناخودآگاه شان دارند. پس سعی نکنید خودتان و او را گول بزنید. با این کار فقط احتمال بازگشت زنها به رابطه را کمتر میکنید.

دلایل بازگشت به رابطه

دلایلی که ممکن است همسر یا دوست دختر شما بخواهد به رابطه برگردد عبارت اند از:

  • دیدن تغییرات مثبت در شخصیت و رفتار شما
  • دلتنگی
  • تغییر جایگاه اجتماعی شما
  • مدتی دوری و ایجاد دوباره ی احساس آرامش در وی

بنا بر دلایل احتمالی گفته شده ما در دوره بازگشت سعی میکنیم راهکار ایجاد این دلایل را در ذهن دختر مورد علاقه تان آموزش میدهیم. تا بتوانید احتمال بازگشت زن به رابطه را افزایش دهید.(ارتعاشات)

 آموزش بازگشت به رابطه بر اساس برنامه ریزی های طولانی مدت و ایجاد تغییر در ماهیت رابطه شما پایه ریزی شده است. و با داشتن بازدهی بسیار بالا به یکی از محبوب ترین روش ها برای افزایش احتمال بازگشت زنها به رابطه شناخته شه اند.

ترمیم رابطه از دست رفته

برای ترمیم رابطه از دست رفته تان به نکته های زیر توجه کنید:

  • ورزش کنید و زندگیتان را از نظر فیزیکی فعال نگه دارید.
  • روجیه مثبت اندیشی را در خودتان افزایش دهید.(قانون جذب)
  • خشمتان را کنترل کنید.
  • سعی کنید روحیه همدلی را در خودتان بالا ببرید. (توانایی عشق ورزیدن را تقویت کنید)
  • اعتیاد را به هرگونه مواد مخدر را کنار بگذارید.( سیگار و مشروبات الکلی نیز جزو مواد مخدر هستند.)
  • اگر از ناپایداری خلق و خو رنج میبرید سعی کنید به ثبات شناختی و اخلاقی برسید.
  • روش برقراری ارتباط پایدار و صحیح را یاد بگیرید.

نکته مهم برای ترمیم رابطه از دست رفته: گاهی خودمان متوجه اشتباهات یا غیر عادی بودن رفتارمان نمی شویم. ولی دیگران آن را درک میکنند. و همسرتان حتی ممکن است بار ها آن را به شما گوشزد کرده باشد. و یا اصلا به همین دلیل جدایی در میان شما شکل گرفته باشد.

یا حتی ممکن است اعتیاد یا اختلالات اخلاقی و شخصیتی ما آنقدر ریشه ای و عمیق باشند که برای اصلاح آن نیاز به درمان های تحصصی و مشورت با یک روانشناس کاردان داشته باشیم. پس برای مراجعه به مشاوره مقاومت نکنید.

شما حتی با فرستادن یک پیام ساده در شبکه های اجتماعی میتوانید با روانشناسان ما در ارتباط باشد. برای درمان هیچ محدودیتی وجود ندارد. تماس با طلوع سبز

احتمال بازگشت زنان به رابطه
رابطه دوستی رابطه ای با ظاهری ساده تر ولی آسیب های بیشتر

بازگشت به رابطه دوستی

خب درمورد بازگشت به رابطه دوستی ممکن است همه چیز کمی متفاوت باشد. چون در این شرایط تعهد کمتری وجود دارد. و احتمال بازگشت زنان و دختران به رابطه کاملا تحت تاثیر رابطه پیشین شما خواهد بود.

برای افزایش احتمال بازگشت زنان در رابطه دوستی لازم است از انجام چند کار برهیزید.

  • از داشتن واکنشهای شدید و عصبی بپرهیزید.
  • وارد رابطه های واکنشی نشوید.
  • او را تهدید نکنید.
  • پشت سر او با دوستان مشترکتان صحبت نکنید.
  • سعی نکنید تلافی کنید یا انتقام بگیرید.
  • خودتان را ضعیف و درمانده نشان ندهید.

رابطه واکنشی چیست بعد از تمام شدن رابطه

رابطه واکنشی به روابطی گفته میشود که فرد بلافاصله بعد از شکست عشقی برای فراموش کردن رابطه قبلی خود به آن وارد میشود. علاقه یا جذابیتی پشت این رابطه عاشقانه نیست. و صرفا برای سرگرم شدن و فکر نکردن به اتفاقات گذشته است.

اگر میخواهید احتمال بازگشت فرد مورد علاقه تان را به رابطه بیشتر کنید از وارد شدن به روابط واکنشی خودداری کنید. و در صورتی که دختر مورد علاقه تان هم دچار این اشتباه شد، در مقابل او واکنش تند و عصبی نشا ندهید.

بجای این کارها یاد بگیرید آنقدر پیشرفت کنید و انسان بهتری شوید که او بلا شک تصمیم بگیرد شما را برای ادامه رابطه انتخاب کند. برای این کار لیستی از مشکلات خودتان در رابطه تهیه کنید. و آنها را یکی یکی کمرنگ کنید و در نهایت به کمک پارتنرتان آنها را رفع کنید. و به طرف مقابل نشان دهید که در ایهن زمینه ها یشرفت کرده اید. (روانشناسی بازگشت به رابطه)

برای افزایش احتمال بازگشت زنها به رابطه تهدید و بدگویی نکنید

هرگز دختر مورد علاقه تان را تهدید نکنید. تهدید ممکن است از کوچکترین چیز مثل گوشیمو میشکنم تا تهدیدات خشنی مثل خودم را میکشم یا تو را میکشم باشد! تمام اینها فقط احتمال بازگشت زنان به رابطه را کم میکنند. چرا که به آنها حس نا امنی را در کنار شما القا میکند.

از قانون نانوشته ی بدگویی از آنچه که به آن دست پیدا نمیکنید پیروی نکنید. و چون او دیگر دوست دختر شما نیست لیل نمیشود رازها یا حقایق خصوصی اش را فاش کنید یا درباره اش بدگویی کنید.

احساس ضعف و ناتوانی برای بازگشت زنان به رابطه

برای اینکه بتوانید زن مورد علاقه تان را برگردانید نباید حس ضعف و نا امید بودن خودتان را به او منتقل کنید. توجه کنید که زنان نیاز دارند در کنار مردی توانمند و مقتدر زندگی کنند. تا بتوانند به  آینده امیدوار باشند. پس با ناامیدی فقط احتمال بازگشت او به رابطه را کاهش میدهید.

هیچ بهانه ای هم نباید وجود داشته باشد. شما باید شاد باشید و به خودتان اهمیت دهید. تا بتوانید دختر مورد علاقه تان را به رابطه دوستی برگردانید. و رابطه موفقی را نیز آغاز کنید.

احتمال بازگشت زنان به رابطه
پکیج نقره ای دوره بازگشت به عشق

دوره بازگشت به رابطه

دوره بازگشت به رابطه دوره ای نه تنها برای افزایش احتمال بازگشت زنان و مردان به رابطه بلکه برای تقویت مهارتهای ارتباطی نیز بسیار کارآمد است. در این دوره ما یاد میگیریم مدتی روی خودمان و شخصیت خودکار کنیم. و سپس با برقراری ارتباط صحیح عشقمان را به رابطه برگردانیم. برای توضیحات بیشتر درباره ی دوره بازگشت به رابطه کلیک کنید.

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی و تلگرام

09129305020

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *