دعای عاشق کردن دختردعای عاشق کردن دختر

ما در این مقاله به معرفی بهترین دعای عاشق کردن دختر پرداخته ایم. افرادی که قصد دارند دختری عاشق آن ها شود در امر حلال می توانند از مجموعه دعاهای عاشق کردن دختر که در زیر آمده است استفاده کنند.

از جمله این دعاها می توان به دعای عاشق کردن دختر، دعای جذب دختر از راه دور، طلسم جذب دختر، دعا برای جذب دختر مورد علاقه، دعا برای بدست آوردن دل دختر مورد علاقه و دعای عاشق کردن از راه دور اشاره کرد.

البته تمامی این دعاها برای امر حلال و به نیت ازدواج می باشد. البته راه های زیادی برای عاشق کردن وجود دارد که دعا می تواند مکمل آن باشد.

دعای عاشق کردن دختر

اگر دختری را دوست دارید و قصد عاشق کردن آن دختر را دارید. دعای عاشق کردن دختر که در زیر آمده است را در حالیکه به سمت وی نگاه می کنید 3 مرتبه تکرار کنید این دعا سبب بازگشت معشوق می شود.

بسم الله الرحمن الرحیم. وَمِنَ النَّاسِ مَن يَتَّخِذُ مِن دُونِ اللَّهِ أَندَادًا يُحِبُّونَهُمْ كَحُبِّ اللَّهِ وَالَّذِينَ آمَنُوا أَشَدُّ حُبًّا لِّلَّهِ وَلَوْ يَرَى الَّذِينَ ظَلَمُوا إِذْ يَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا وَأَنَّ اللَّهَ شَدِيدُ الْعَذَابِ.

دعای جذب دختر از راه دور

دعای جذب دختر از راه دور در مواردی استفاده می شود که فرد به دختر مورد علاقه اش دسترسی ندارد. برای این امر باید دعای جذب دختر از راه دور که در زیر آمده است را 400 مرتبه بخوانید.

وَذَلَّلْنَاهَا لَهُمْ فَمِنْهَا رَكُوبُهُمْ وَمِنْهَا يَأْكُلُونَ

 طلسم جذب دختر

عاشق کردن دختر
دعای عاشق کردن دختر

اگر کسی میخواهد دل دختری را بدست آورد و به دنبال دعای عاشق کردن دختر است می تواند از طلسم جذب دختر استفاده کند. به این صورت که اسم معظم « الحلیم » را 110 مرتبه روی تکه ای کاغذ بنویسد و آن را به آب روان بیندازد تا بتواند دختر را به سمت خودش جذب کند.

دعا برای جذب دختر مورد علاقه

برای جذب دختر مورد علاقه اگر هدف ازدواج است دعای جذب دختر مورد علاقه که در زیر آمده است را 333 مرتبه در زیر آسمان و جایی که سقف ندارد خوانده شود.

یُحِبُّونَهُم کَحُبِّ الله وَ الذینَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه

دعای بدست آوردن دل دختر مورد علاقه

اگر پسری عاشق دختری شده است و حال به دنبال بدست آوردن دل دختر مورد علاقه می باشد می تواند دعای بدست آوردن دل دختر مورد علاقه که در زیر آمده است را به مدت 7 روز و هر روز 33 مرتبه بخواند. این دعا باعث ازدواج با معشوق نیز خواهد شد.

بسم الله الرحمن الرحیم سخرلی فلان ابن فلان الحمدلله رب العالمین یا رقیب سخرلی قلبه الرحمان الرحیم یا ودود سخرلی فلان ابن فلان مالک یوم الدین یا رقیب سخرلی قلبه ایاک نعبد

و ایاک نستعین یا ودود سخرلی فلان بن فلان اهدنا الصراط المستقیم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان صراط الذین انعمت علیهم یا ودود سخرلی فلان بن فلان غیرالمغضوب علیهم یا رقیب سخرلی فلان بن فلان و لاالضالین یا ودود سخرلی فلان بن فلان

دعای عاشق کردن از راه دور

اگر بخواهید کسی را از راه دور عاشق خود کنید کافی است دعای عاشق کردن راه دور  را که در زیر آمده است را روی تکه کاغذی نوشته و در خاک دفن کنید.

اللَّهُمَّ إِنِّي أَسْأَلُكَ بِأَسْمَائِكَ الَّتِي إِذَا دُعِيتَ‏ بِهَا عَلَى‏ مَغَالِقِ‏ أَبْوَابِ‏ السَّمَاءِ لِلْفَتْحِ انْفَتَحَتْ وَ إِذَا دُعِيتَ بِهَا عَلَى مَضَايِقِ الْأَرَضِينَ لِلْفَرَجِ انْفَرَجَتْ وَ أَسْأَلُكَ بِأَسْمَائِكَ الَّتِي إِذَا دُعِيتَ بِهَا عَلَى أَبْوَابِ الْعُسْرِ لِلْيُسْرِ تَيَسَّرَتْ وَ أَسْأَلُكَ بِأَسْمَائِكَ الَّتِي إِذَا دُعِيتَ بِهَا عَلَى الْقُبُورِ لِلنُّشُورِ انْتَشَرَتْ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ اقْلِبْنِي بِقَضَاءِ حَاجَتِي

طلسم برای عزیز شدن نزد دختر

یکی دیگر از روش های کاربردی برای عزیز شدن نزد معشوق آنست که طلسم عزیز شدن نزد معشوق که در زیر آمده است را روی کاغذی نوشته و در باغچه ای خاک کنید. این طلسم باعث عزیز شدن نزد معشوق می شود.

يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ

دعای عشق دیوانه وار از راه دور

دعای عشق دیوانه وار از راه دور زمانی به کار می رود که فرد بخواهد معشوق را از اره دور دیوانه وار عاشق خود کند.

دعای عشق دیوانه وار از راه دور را که در زیر آمده است 7 مرتبه به نیت حلال بخوانید. این دعا باعث دلتنگی معشوق خواهد شد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ. قُلْ أُوحِیَ إِلَیَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِّنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا. یَهْدِی إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ وَلَن نُّشْرِکَ بِرَبِّنَا أَحَدًا. وَأَنَّهُ تَعَالَى جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا. وَأَنَّهُ کَانَ یَقُولُ سَفِیهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا.

وَأَنَّا ظَنَنَّا أَن لَّن تَقُولَ الْإِنسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا. وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِّنَ الْإِنسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِّنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا. وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا کَمَا ظَنَنتُمْ أَن لَّن یَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا. وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاء فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِیدًا وَشُهُبًا. وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَن  یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَّصَدًا »

طلسم دلتنگی معشوق

در مواردی که معشوق از شما فاصله گرفته است و خواهان به دست آوردن دل محبوب خود هستید می توانید از طلسم دلتنگی معشوق که خود نیز در دسته طلسم بازگشت معشوق صبی قرار دارد استفاده کنید.

طلسم دلتنگی معشوق که در زیر آمده است را هنگام شب جمعه 70 مرتبه بخوانید. به امید خداوند دل معشوق نرم شده و با عزیز شدن نزد معشوق  خود می توانید او را مجدد به خود برگردانید

فان تولوا فقل حسبي الله لا اله الا هو عليه توكلت وهو رب العرش العظيم »

طلسم احضار فوری معشوق با یخ

دعای عاشق کردن دختر

برای اینکه معشوق فورا به سمت شما بازگردد می توانید از طلسم احضار فوری معشوق با یخ استفاده کنید. به این صورت که عکس معشوق را درون پارچه ای تمیز قرار داده و آن را درون پلاستیک گذارید.

سپس تا یک هفته هر روز این بسته را روی یخ قرار داده و 30 مرتبه طلسم زیر را به آن بخوانید. این دعا باعث ازدواج با معشوق  و دلتنگی شدید او می شود

اهلش مهلش تکلمش / فلان زاییده فلان / به ماثور به ماثور اهلش مهلش تکلمش »

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *