دعای رسیدن به معشوق

چگونه با به معشوق خود برسیم؟


دعای رسیدن به معشوق فوری و قوی همانطور که از اسم دعا مشخص است دعایی است که به شما در رسید به حاجتتان و رسیدن سریع به معشق بسیار کمک میکند. این دعاها بسیار قوی و فوری هستند. تیم تحقیقاتی طلوع سبز هم برای آسان نمودن و یاری رساندن به شما در برآورده کردن حاجاتتان این دعا را گردآوری کرده است.

درستی و راستی این دعاها توسط ما تایید نمی شود. اما در تهیه ی دعای رسیدن به معشوق فوری و قوی و دعاهای مهر و محبت و … از مابع معتبر اینترنتی استفاده شده است.

دعای رسیدن به معشوق فوری و قوی

دعای رسیدن به معشوق فوری و قوی برای زمانی است که فردی به شدت عاشق است و می خواهد خیلی سریع با جلب محبت معشوق به ازدواج با او برسد. برای رسیدن به معشوق خود و برآورده شدن حاجت و مراد دلتان، برای اینکه دعا فوری اثر کند دعایی که در زیر آمده است را باید 333 مرتبه بخوانید.

« وَالَّذِینَ یَقُولُونَ رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا ».

دعای رسیدن به معشوق
چگونه سریع به معشوق خود برسیم؟

و برای اینکه این دعا خیلی قوی و موثر باشد، دعای زیر را هم باید در هنگام اذان ظهر 7 روز و هر روز 25 بار تلاوت کنید تا به شما کمک کند فوری و قوی به معشوق خود برسید.

« وَلَا تَمُدَّنَّ عَیْنَیْکَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِّنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَیَاةِ الدُّنیَا لِنَفْتِنَهُمْ فِیهِ وَرِزْقُ رَبِّکَ خَیْرٌ وَأَبْقَى ».

و برای اینکه معشوق را دیوانه و بی قرار خود کنید کلیک کنید: دعای بی قراری

دعای دیدار فوری معشوق

دعای دیدار فوری معشوق در انواع مختلف وجود دارد. اما در همه ی این دعاها و دعاهای رسیدن به معشوق فوری و قوی باید نماز خود را به درستی و همیشه انجام دهید. دعای دیدار فوری معشوق را افرادی می توانند استفاده کنند که از محبوب و معشوقشان دور هستند. یا معشوق در مسافرت است و یا مدت زیادی است که از معشق دور بوده اند.

دعای دیدار فوری معشوق در کمتر از 9  روز اجابت می شود.

مراحل دعای دیدار فوری معشوق:

111 مرتبه صلوات فرستاده و بعد بر کاسه آبی بدمید و آن آب را در حالی که نام معشوق خود را به زبان می آورید درب خانه بریزید. همان جایی که آب را رها می کنید معشوق خود را ملاقات می کنید. خواندن صلوات در دعا برای ملاقات معشوق باید قبل از نماز صبح صورت بگیرد.

اگر به دنبال معروفترین و بهترین طلسم برای داشتن محبت و علاقه شخصی هستید پس باید با قویترین طلسم محبت هندی آشنا باشید. برای طرز استفاده از این طلسم محبوب فقط کافی است بروی آن کلیک کنید.

دعای رسیدن به شخص مورد علاقه

دعای رسیدن به شخص مورد علاقه و جلب مهر و محبت او به شما در رسیدن به مراد دل و شخص مورد علاقه انان کمک می کند.

برای اینكه كسی را به مهر و محبت خود متمایل نمائیم بگونه ای كه دوری ما را تحمل نکند استفاده از این دعا طرز حیرت انگیزی کمک می کنند.

آیات كریم ذیر را بخوانید و به طعام یا آب بدمیم و سپس به شخص مورد علاقه بخورانیم یا بنوشانیم.
«بسم الله الرحمن الرحیم ان لا تعلوا علی و اتونی مسلمین». (سوره مباركه نمل، آیه 30 و 31).
«لو لا ان ربطنا علی قلبها لتکون من المومنین». (سوره مباركه قصص، ایه 10).

توجه داشته باشید:
طهارت كامل ثوب و بدن و مكان رعایت شود.
هنگام نوشتن و یا خواندن دعاها خلوص نیت و توجه کامل داشته باشید و با کسی سخن نگویید.
در كاغذ كاهی و با گلاب و زعفران بنویسید.
کسانی هم که به دنبال تسخیر و به دست آوردن قلب شخص خاصی هستندبا کلیک بر روی  تسخیر قلب شخص معین  می توانند به راحتی قلب معشوقشان را تسخیر کنند.

دعای رسیدن به معشوق
شخص مورد نظر را تسخیر کن

دعای جلب معشوق از راه دور

قبل از توضیح دعای جلب معشوق از راه دور لازم است که موردی را بدانید. در تمامی دعاهای رسیدن به معشوق فوری و قوی و دعای های دیگر فقط خواندن دعا و طلسم کافی نیست باید تلاش کنید.باید برای رسیدن به مراد دل خود و هدفتان همواره تلاش کنید.

امای برای انجام دعای جلب معشوق و بدست آوردن توجه و مهر و محبت او اعمال زیر خالصانه و در عین پاکیزگی انجام دهید.
دعای زیر را یازده مرتبه بخواید به این نیت که شخصی که عاشق شماست یا بوده و دیگر نیست و یا اکنون به دلایلی از شما دوراست و یا شخص مورد نظرتان از راه دور عاشق شما شود.

آن دعا به شرح زیر است:

بسم الله الر حمن الرحیم. وَالضُّحَى وَاللَّیْلِ إِذَا سَجَى مَا وَدَّعَکَ رَبُّکَ وَمَا قَلَى وَلَلْآخِرَهُ خَیْرٌ لَّکَ مِنَ الْأُولَى وَلَسَوْفَ یُعْطِیکَ رَبُّکَ فَتَرْضَى. أَلَمْ یَجِدْکَ یَتِیمًا فَآوَى وَوَجَدَکَ ضَالًّا َهَدَى وَوَجَدَکَ عَائِلًا فَأَغْنَى فَأَمَّا الْیَتِیمَ فَلَا تَقْهَرْ العجل العجل العجل الساعه الساعه الساعه. الوحا الوحا الوحا فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه.

دعای سریع الاجابه برای تسخیر قلب برای کسانی که می خواهند به سرعت قلب شخصی تسخیر و رام خود کنند.

دعا برای ازدواج فوری با معشوق

دعا برای ازدواج با معشوق یکی از دعاهای معروف و تضمینی است که جوانان به دنبال آن هستند.اگر فردی عاشق هستید که به دنبال ازدواج هرچه سریعتر با معشوق خود هستید می توانید این دعا را  که در زیر آمده است را روزی صد مرتبه بخوانید.

انشاالله  اثر کرده و هر چه سریعتر با معشوق خود ازدواج خواهید کرد.

دعا به شرح زیر است:

« بسم الله الرحمن الرحیم. آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ. لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین ».

همچنین ذکر امن یجیب یکی از تاثبر گذارترین ذکرها برای ازدواج با معشوق است. از سوی عالمان نقل شده است هرکس هر روز بعد از نماز مغرب و عشا از خداوند طلب استغفار کند و سه دوره تسبیح ذکر امن یجیب که در زیر آمده است را با نیت ازدواج با معشوق خود بخواند خداوند صدایش را می شنود و خواسته ی دلش را برآورده می کند. تاثیر این ذکر بر همگان آشکار است.

« اَمَّن یُجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوء ».

دعای رسیدن به معشوق
ازدواج فوری با معشوق

تیم تحقیقاتی ما معروفترین طلسم محبت دنیا که با فلفل سیاه و سوره قرآن انجام می شود را نیز برای کسانی که به دنیال جلب مهر و محبت فردی با استفاده از قرآن هستند را نیز گردآوری کرده است.با کلیک دعای محبت با فلفل سیاه و سوره قریش هرچه زودتر از این طلسم برای تسخیر قلب و مهر و محبت استفاده کنید.

24 دیدگاه

    • سلام در مقاله هم ذکر شده این دعا ها تائید نمیشن شما بهتره برای مشکلتون از مشاوره استفاده کنید. میتونید در تلگرام یا واتس آپ با مشاورین سربرگ تازه که یکی از بهترین سایت های مشاوره و آموزش در زمینه بازگشت و ازدواج هستند مشاوره بگیرید: 09129305020

  • من عاشق یه پسری هسم خودش میدونه ولی بهم محل نمیده خیلی دوسش دارم خواهش میکنم یه دعایی که بهش برسم و واقعی باشه رو معرفی کنید☹???

  • آیا این دعا ها واقعی هستند….منم عاشق ی پسر شدم..خیلی دوسش دارم..‌لطفا ی دعا برام معرفی کنید..خیلی ممنون میشم????♥️?

    • سلام در مقاله هم نوشته شده شما نمیتونید برای رسیدن به یک هدفی صرفا به دعا تکیه کنید از دعا میتونید برای کمک گرفتن از خدا استفاده کنید اما باید کار هایی رو هم انجام بدید یعنی مهارت های ارتباطی بدست بیارید. برای مشاوره در این زمینه میتونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: 09129305020

      • سلام من عاشق یه دختری هستم الان سه ساله بهم محل نمیذاره خیلی دوسش دارم فکرم کلا درگیرش شده دستم به هیچ کاری نمیره الانم فکر کنم طرف داره با یکی دیگه هستش خواهش میکنم راهنمایی کنید نیازمند راه حل های شمام

  • سلام.من عاشق ی پسری هستم.قبلاباهم حرف زدیم ولی ن رل بودیم ن چیزی.پسرهمسایمونه.دوروزالکی حرف زدیم بعدهمو بلاک کردیم. اولش ازش متنفربودم ولی بعدا عاشقش شدم.خیلی دوسش دارم.ی دعایی بگین ک بتونم فوری بهش برسم.لطفا.

  • سلام من عاشق یه پسری هستم که همه چی تموم شده بود واسه ازدواج که یکی از اعضای خانوادش مخالفت کردن و این پسر هم نظرش عوض شد دیگه فکر ازدواج نیست ولی همو دوست داریم باهمیم یه دعایی بگین که دوباره خواهان ازدواج باشه

    • منم عاشق ی پسری هستم خودش میدونه ولی بهم محل نمیده قبلا دوسم داشت ولی الان نداره میشه ی دعایی بهم معرفی کنین بهش برسم اخه خیلی دوسش دارم😔

  • منم عاشقم اونم خیلی برام تلاش کرد منم همینطوزر ولی
    خانوادم مخالف
    دعایی نیست بهم بدین بنویسم

  • من هفت سال است عاشق مردی متاهل هستم اما اونم منو دوست داره و بازنش خوشبخت نیست. قرار بود طلاق بده اما هربار یه سنگ میوفتاد سرراهمون. الانم صاحب یه بچه شده ناخواسته اما هنوز همدیگه رو دوست داریم مسشه دعایی بگید گره از مشکلات ماهم بازبشه؟
    شاید مسخره ام کنید اما ما واقعا همو دوست داریم تاالان قسمت نشد😔

    • من عاشق یه دختری هستم خیلی دوستش‌ دارم مشکلاتم زیاده میخوام ازدواج کنم شرایطم سخته یه دعای بدین مشکلم حل بشه

  • من یه پسریو دوست دارم ولی خانوادم از ازدواجم مخالفن یکم هم سنم کمه اون هم خیلی خیلی دوسم داره میشه دعایی بگید تا من بتونم باهاش ازدواج کنمو خوشبخت شم؟

  • سلام من و یه پسری مدت یکسال و خورده ای بفهمیم قرار ازدواج گذاشتیم که تو ایم مدت معتاد شد پاش موندم تا بره و ترک کنه از اولش خانوادش مخالف ازدواجمون بودن چون منو مقصر اعتیاد پسرشون می‌دونستن ولی دلیل اصلی پسر عمه ی اون که مواد فروش بود بود بعد از کمپ هم بهم زنگ زد و باهم چند باری حرف زدیم و همو دیدیم ولی باز اینقدر خانوادش مخالفت کردن که یه دفعه نسبت به من سرد شد و رفت الان فقط و فقط دنبال یه چیزی ام که کمک کنه بهش برسم اگه نرسم این دنیارو ترک میکنم چون تمام اون مدت خیلی سختی ها کشیدم بخاطره معتادیش و ولی ترکش نکردم ازتون خواهش میکنم التماس میکنم یه دعایی بدید که واقعا کمکم کنه

    • منم دقیقن مشکل تورو دارم وقتی خوندمش حس کردم خودم نوشتم تورو خدا ی راحلی بذارید کمک کنید😭

  • سلام من باپسری رفیقم همو دوست داریم من براازدواج میخامش ولی اون هنوز چیزی نگفته براازدواج لطفا کمکم کنید زودتر بهش برسم

  • سلام من عاشق یه پسری شده بودم که اونم دوسمداشت امد خواستگاری هم راضی بود بجز‌یه نفر از خانوادم و الان هم اون گذاشت رفت خیلی دوسش دارم میشه یکاری کنید بهم برسیم

  • زنم از من طلاق گرفته. طبق قانون و شرع زنی که طلاق و مبارات گرفته نمیشه دوباره عقد کرد
    من بالاجبار یک دخترکه همکارم هم هست آشنا شدم میخوام باهاش ازدواج کنم خیلی خیلی دوستش دارم نمیدونم چیکار کنم اصلا تا بحال اینجوری عاشق نشده بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *