برگرداندن فرد رفته

برگرداندن فرد رفته


برگرداندن فرد رفته یا برگرداندن فرد غایب

برگرداندن فرد رفته به زندگی موضوع یکی از 4 کتاب تیم سربرگ تازه می باشد، در کتاب بازگشت عشق موضوع برگرداندن فرد رفته مطرح می شود و در این کتاب به شش مرحله اصلی برای برگرداندن فرد رفته اشاره شده است .

در مقاله برگرداندن فرد غایب تصمیم داریم راه های برگرداندن یک شخص غایب را مورد برسی قرار دهیم تا هرشخصی بتواند بر اساس این شش مرحله شخص رفته مورد نظر خود را مجدد برگرداند.

کتاب بازگشت به عشق

کتاب بازگشت به عشق برای ازدواج کاری از انتشارات سربرگ تازه، این کتاب به کنترل احساسات، کنترل هوش هیجانی شما کمک می کنه کتاب بازگشت به عشق به شما کمک میکنه دید روشنی به رابطه خودتون داشته باشید، که آیا عشقی که قصد برگرداندن آن را با کمک کتاب بازگشت به عشق دارید فرد مناسبی هست و یا صرفا بخاطر وابستگی های کورکورانه و ضعف های احساسی میخواهید این فرد را برگردانید.

وقتی این مرحله را انجام بدید میتوانید وابستگی و ضعف خود رو کنترل کنید و این کار به شما کمک میکنه تا کار های درست و تکنیک های کتاب رو انجام بدید و دیگر اشتباهی مرتکب نشید.

در کتاب بازگشت به عشق شما با مفهوم ناخودآگاه آشنا میشوید و ریشه های روانی عشق و وابستگی رو بهتر میشناید و این مهارت کمک میکنه شما بتونید هر کسی رو وابسته خودتون بکنید، دانلود کتاب بازگشت به عشق .

برگرداندن فرد رفته

برگرداندن فرد رفته بدون برنامه ریزی و وجود یک استراتژی صحیح غیر ممکن است اگر بخواهیم صرفا بر اساس غریزه عمل کنیم و هر کاری که را انجام بدهیم تا به هر قمتی شده غیبت عشقمان را به اتمام برسانیم مطمعن باشید شکست خواهیم خورد.

برای برگرداندن عشق رفته باید چند چیز را بدانیم مانند اشتباهاتی که افراد برای برگرداندن شخص غایب از رابطه مرتکب می شوند.

کار های اشتباه برای برگشت شخصی که رفته است چیست؟

  1. فرصت های خود را برای جذب عشقتان با نا امیدی ازبین نبرید.
  2. زوال شخصیتی و ازدست رفتن اعتماد به نفس را به جان نخرید.
  3. از زندگی خود قافل نشوید.
  4. اجازه ندهید این تصور بر شما حاکم شود که عشقتان هرگز برنخواهد گشت.
  5. راجب احساس دلتنگی خود با هر فردی صحبت نکنید.
  6. ضعف خود را جار نزنید

قوی باشید تا بتوانید آن فرد را برگردانید

اگر شما خودتان را باخته باشید و برای برگرداندن یک فرد خاص به رابطه بدون برنامه ریزی و ترسیم یک الگو قدم بردارید قطعا شکست خواهید خورد. برای برگرداندن فرد رفته هیچ وقت از دیگران راه حل نخواهید.

دوستی که شما را برای برگرداندن شخص غایب راهنمایی می کند این کار را بر اساس تجربه و رابطه هایی که داشته انجام می دهد نه اینکه با داشتن علم بازگشت و شناخت از تکنیک های روانشناسی به شما یک راه حل مناسب برای بازگرداندن شخص از دست رفته بدهد.

رابطه شما با رابطه دوستانتان تفاوت دارد در نتیجه راه حل های آنان می تواند مثل یک سم برای رابطه عاشقانه شما عمل کند.

ناخودآگاه اسلحه دفاعی انسان

هر کاری که ما انجام می دهیم و هر احساسی که داریم دستورالعمل آن توسط ناخودآگاه صادر می شود، اگر عشق شما از پیشتان رفته و غایب است دلیل آن احساسی است که به شما دارد. شاید بگوید همه چیز میان شما و این شخص خوب بوده و مشکلی وجود نداشته شاید هم از مشکلات خود خبر دارید.

اما باید عرض کنم هیچ رابطه ای بدون دلیل تمام نمی شود حتی اگر در رابطه دو فرد واقعا هیچ مشکلی بوجود نیامده باشد می توان یک دلیل مهم را مسبب جدایی دانست! میزان علاقه مندی فرد به شما.

نکته پنهان

اگر رابطه با فرد مورد نظر شما مشکلی نداشت، بحثی نبود باید دید این شخص چقدر به شما علاقه مند بوده است؟ احساس او را باید تحلیل کرد. اگر رابطه شما با دلایل مشخص تمام شده که تکلیف مشخص است باید آن دلایل را ازبین ببرید.

و طبق شش مرحله کتاب بازگشت عشق به راحتی رابطه خود را ترمیم کنید. اما وقتی شما دلیل محکمی برای اتمام رابطه خود پیدا نمی کنید، باید با معیار ها و نیاز های ناخودآگاه افراد آشنا بشید تا یاد بگیرید چگونه احساس عشق را در وجود یک شخص ایجاد کنید.

به شما اطمینان میدهم غیبت عشقتان مسئله ای قابل حل است به شرطی که شما غریزه خود را کنار بگذارید و اشتباهاتی که دیگران برای بازگشت به رابطه مرتکب می شوند را تکرار نکنید (این اشتباهات در مقاله بازگشت عشق توضیح داده شده است، مطالعه بیشتر در انتها).

و از اصولی شش گانه پیروی کنید، بعد از گذشتن از این مراحل شما تبدیل به شخصی خواهید شد که کسی توانایی رد کردن شما را نخواهید داشت.

برگرداندن فرد رفته
برگرداندن فرد رفته

چرا فراد عاشق می شوند

اگر با دید روانشناسی به موضوع نگاه کنید می بینید که هر چیزی که انسان بوجود آورده یا به آن علاقه دارد برای رفع یک نیاز است، مانند تمام اختراعات که نیازهای مختلف بشر را برطرف می کنند. روابط هم بر پایه نیاز ها شکل می گیرند نیاز به حمایت، همدردی، محبت، توجه و …

رابطه های عاشقانه هم بر اساس همین اصل شکل می گیرند یعنی (نیاز به عشق) نیازی مشترک در تمام انسان ها و نیازی بسیار قدرت مند، خلاء نبود عشق در زندگی تقریبا روی هر چیزی تاثیر دارد.

اهمیت رابطه عاشقانه افراد

افرادی که در پیدا کردن عشق دچار مشکل هستند یا اشخاصی که در حفظ رابطه خود با فرد مورد نظرشان موفق نیستند، مشکلات زیادی را در جامعه تجربه می کنند مانند افسردگی، خلاء عاطفی، عقده حقارت، کم بینی جایگاه اجتماعی، اعتماد به نفس پایین و… عشق یک نیاز مهم و تاثیر گذار است.

زمانی که فردی عشق خود را از دست رفته می بیند، برای بازگشت فرد غایب ممکن است دست به هرکاری بزند چون با نیازی روبرو است که چار خلاء شدید شده است. اگر اگر عشق نیاز است و نبود آن باعث نیازمند تر شدن اشخاص می شود راه حل برگرداندن فرد رفته چیست؟

ما به عشق نیاز داریم و برای نیاز ما اصولی و جود دارد، یعنی ما براساس یکسری موارد خاص به عشق خود نیاز داریم (معیار انتخاب شریک عاطفی) این موارد چیست؟ معیارهای ناخودآگاه و نیاز های ناخودآگاه دلیل اصلی نیاز انسان به عشق است.

برای هر شخصی این نیازها متفاوت است پس اگر شما نیازها و معیارهای شخص مورد نظر خود را که غایب است بدانید میتوانید با برطرف کردن آن ها قدمی مثبت در راستای برگرداندن فرد رفته بردارید.

نیازهای ناخودآگاه فرد رفته می تواند چه چیزی باشد؟

برای اینکه بهتر منظور از نیازهای شخص رفته را متوجه شوید برای شما یک مثال بیان می کنم، شخصی را تصور کنید که از دوران کودکی تا بزرگسالی مدام تحت حمایت و کنترل شدید خانواده بوده و حتی با وجود از نوجوانی عبور کرده اما هنوز هم تحت کنترل پدر و مادر خود است.

والدین در تصمیم های او دخالت می کنند به تصمیمات او جهت می دهند، بجای او انتخاب می کنند برای هر کاری از او توضیح می خواهند. خب این شخص یک مشکل بزرگ دارد! با او مثل یک نوجوان رفتار می شود حال این فرد اگر وارد رابطه ای شود که طرف مقابلش هم سعی در کنترل و نفوذ مستقیم او داشته باشد چه اتفاقی رخ می دهد؟

عشق این فرد نقش مادرش را بازی می کند چیزی که او به حد کافی در زندگی خود دارد پس هیچ گاه به رابطه با کسی که نقش مادر او را بازی می کند ادامه نخواهد داد. در نقطه مقابل این فرد وابسته و جذب کسی می شود که به او اختیار و آزادی را هدیه بدهد به او قدرت تصمیم گیری را اهدا کند احساس فرماندهی به او القا کند نه احساس فرمان بری.

معیارهای ناخودآگاه فرد مورد نظر خود را بشناسید

هر شخصی براساس تیپ شخصیتی خلاء ها و علایق خود معیار های خاصی برای انتخاب شریک عاطفی دارد، در صورتی که شما با انجام تحلیل های روانکاوی موفق به تحلیل تیپ شخصیتی فرد مورد نظر و معیارهای ناخودآگاهش شوید می توانید با ایجاد معیارهای عشقتان به غیب او پایان دهید و او را جذب خود کنید.

معیارها نیز براساس ریشه های روانکاوی در یک فرد ایجاد می شود، مثلا شخص بدنبال برتری جویی است. او بصورت ناخودآگاه می خواهد محبوب جنس مخالف باشد تا از این طریق دیگران را تحت تاثیر قرار دهد، یا دوست دارد عشقش ویژگی ظاهری یا رفتاری خاصی داشته باشد، یا معیار شخصی دیگر جایگاه اجتماعی عشقش است.

با تحلیل تیپ شخصیتی میتوان به ابعاد مهمی از شخصیت افراد دست یافت و برگرداندن فرد رفته را سریع تر کرد در کتاب بازگشت عشق از دست رفته به شما آموزش داده می شود تا یک تحلیل گر باشید، مراحل شش گانه بازگشت به رابطه یک کتاب مفید و کاربردی است که سریع ترین راه ممکن برای برگرداندن فرد غایب را به شما در شش مرحله آموزش می دهد.

برای دریافت مشاوره میتوانید به شماره زیر در تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

مقالات مرتبط:

کتاب بازگشت به عشق

قانون جذب چیست؟

تکنیک های برنامه ریزی و نفوذ به ضمیر ناخودآگاه

نیاز های ناخودآگاه عشقمان چیست؟

چگونه دیگران را تغییر دهیم

چگونه ارتعاش بفرستیم

چگونه عشق بورزیم

در روابط دست نیافتنی باشید نه در دسترس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *