ارسال

موسسه طلوع سبز در این مقاله به چگونه به شوهرم عشق بورزم دانلود کتاب چگونه عشق بورزیم چگونه عشق بازی کنیم دانلود رایگان کتاب چگونه به همسر خود عشق بورزیم عشق ورزی به همسر چگونه به خودعشق بورزیم چگونه به زندگی عشق بورزیم چگونه به زنم محبت کنم میپردازد.

ارسال

تبادل عشق

قاونون جذب عشق اشاره به این دارد که هر ارتعاشی از طرف شما ارسال شود همان ارتعاش و انرژی را دریافت میکنید، اشتباه ما انسان ها در روابط این است که احساس میکنیم ما تمام کاری را که باید انجام شود را انجام دادیم، اما همیشه به گرفتن توجه داریم نه به بخشیدن!

شما میخواهید احساس عشق را از طرف مقابل دریافت کنید، آیا به همان میزان این احساس عشق را به طرف مقابل خود ارسال کردید؟

نیاز های ناخودآگاه اصلی ترین دلیل وابستگی افراد به یک دیگر است ظاهر شرایط اجتماعی مادیات در ابتدا جذب کننده است اما چیزی که باعث دوام رابطه است وابستگی عاطفی میباشد این نوع وابستگی فقط و فقط زمانی شکل میگیرد که نیاز های ناخودآگاه ما توسط فرد برطرف شود این نیاز ها هیچ ارتباطی به رابطه جنسی، مادیات، تفریح و مواردی این چنینی ندارند.

نیاز های هر شخصی منشا ثابتی دارد مانند دوران کودکی کمبود ها و …شناخت این نیاز ها سخت نیست با کمی دقت و تحلیل تیپ شخصیتی و برسی رابطه و رفتار افراد میتوان تا حد نیاز به این نیازها پی برد، برطرف کردن این نیاز ها نیازمند آگاهی به مهارت های ارتباطی است. نیاز های ناخود آگاه مانند احساس امنیت، احساس محبت، همکاری، فداکاری، قدرت ثبات ایجاد کردن همدلی و از این قبیل موارد است.

شاید شما فکر کنید تمام این کار ها را کرده اید اما مطمعن باشید یا نیاز ناخود آگاه فرد را نتوانستید درست تشخیص  بدید یا با روش های غلط سعی در برطرف کردن این نیاز ها داشتید، دلیل این موضوع هم نا آشنایی شما با مهارت های ارتباطی است، اگر هم شما این کار را به درستی کرده باشید اشتباه شما که باعث از بین رفتن وابستگی شده است عدم توانایی کنترل در هوش هیجانی و برخورد مناسب بوده است.

برای موفقیت و جذب عشق طرف مقابل باید نیاز های اورا شناسایی کرد و با برطرف کردن این نیاز ها احساس نیاز به خودتان را در وجود طرف مقابل شکل بدهید.

رابطه ما آینه درون ما است

اگر شما روی نکات منفی طرف مقابل خود متمرکز شوید دقیقا نکات منفی اورا به سمت خود جذب میکنید و انرژی منفی ارسال میکنید و شخص مقابل شما نیز تمام نکات منفی شما را دریافت میکند، زندگی ما تحت تاثیر ارسال و دریافت ارتعاش است.

اما زمانی که شما بر روی نکات مثبت وی تمرکز کنید تمام نکات منفی از رابطه شما خارج شده و طرف مقابل شما نیز نکات مثبت شما را دریافت میکند و ناخودآگاه وی بدون مقاومت در برابر شما آماده نفوذ و برنامه ریزی توسط شماست تا عشقتان را جذب کنید و او را به خود وابسته کنید.

برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

مقالات مرتبط:

تکنیک های ساده برای بازگشت به رابطه از دست رفته

قانون جذب چیست؟

قانون جذب عشق

تکنیک های برنامه ریزی و نفوذ به ضمیر ناخودآگاه

نیاز های ناخودآگاه عشقمان چیست؟

چگونه دیگران را تغییر دهیم

چگونه ارتعاش بفرستیم

در روابط دست نیافتنی باشید نه در دسترس

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *