برگرداندن عشق از دست رفته

چگونه فردی در دسترس نباشیم

در یک رابطه دو موضوع مطرح است یکی برطرف کردن نیاز های ناخودآگاه که باعث دوام و حفظ رابطه میشود و دیگری در دسترس بودن بیش از حد. تفاوت زیادی میان این دو حالت رفتار وجود دارد که در این مقاله به آن میپردازیم.

در دسترس بودن به چه معنا است؟

اینکه یکسری نیاز های عشقتان را برطرف کنید مشکلی ندارد اما مشکل از آن جایی شروع میشود که این نیاز ها تبدیل به وظیفه میشود و بیش از حد شما را فردی در دسترس نشان میدهد. به عنوان مثال اگر شما خود را برای هر کاری دواطلب کنید مثلا عشق شما به جایی میرود سریع خود را جلو بندازید بگوید من تو را میبرم یا اشکال ندارد! اما مشکل آن زمانی است که شما این کار را بکنید که با او باشید و او بیشتر به شما اهمیت دهد. خب حتی اگر نیت من این باشد عشقم از کجا متوجه میشود؟!!

خیلی ساده است همانطور که در قانون جذب توضیح دادم ارتعاشاتی که شما ارسال میکنید بصورت کامل توسط شخص دریافت میشود شما بصورت ناخودآگاه  جوری رفتار میکنید که نیت اعمالتان کاملا مشخص است.

نگذارید انجام کار های خوش آیند برا یک عشق با در دسترس بودن جایگذین بشود گاهی اجازه بدید او از شما طلب کند.

گاهی بگذارید با پاسخ منفی شما روبرو شود اینکه هر درخواستی را بپذیرید باعث نمیشود کسی عاشق شما بشود باعث میشود رابطه ارباب برده ای شکل بگیرد.

جذابیت زمانی بوجود می آید که کار های که شما برای شخص لذت بخش باشد و به راحتی بدست نیاید، و زمانی که کاری برای او انجام میدهید با این تفکر مواجه شود که برای او ارزش قائل هستید نه اینکه انقدر از شما بهتر است که شما برای داشتنش مدام به او سرویس میدهید!

برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

مقالات مرتبط:

تکنیک های ساده برای بازگشت به رابطه از دست رفته

قانون جذب چیست؟

قانون جذب عشق

تکنیک های برنامه ریزی و نفوذ به ضمیر ناخودآگاه

نیاز های ناخودآگاه عشقمان چیست؟

چگونه دیگران را تغییر دهیم

چگونه ارتعاش بفرستیم

چگونه عشق بورزیم

1 دیدگاه

  • سلام من با دوس پسرم جدا شدم می خام حتما برگرده چیکار کنم بخدا همه جا رفتم دعا خوندم چیکار کنم برگرده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *