ارتعاش مثبت

ارتعاش مثبت-چگونه ارتعاش بفرستیم

موارد مورد بحث در این مقاله: ارتعاش ذهن ارتعاش فکر تعریف ارتعاش قانون ارتعاش و فرکانس چیست چگونه ارتعاش بفرستیم بالا بردن ارتعاش ارتعاش مثبت ارتعاش انرژی

 

ارسال ارتعاش مثبت و جذب افراد با انرژی

همانطور که درمقاله قانون جذب چیست؟ توضیح دادیم که میتوان با داشتن باور مثبت افکار مثبت بدست آورد و افکار مثبت باعث بوجود آمدن احساسات مثبت میشود و اگر احساسات مثبت باشد نیروی هم جهت یعنی نیروی مثبت و اتفاقات مثبت را جذب میکنیم و میتوان با داشتن باور منفی افکار منفی بدست آورد و افکار منفی باعث بوجود آمدن احساسات منفی میشود و اگر احساسات منفی باشد نیروی هم جهت یعنی نیروی منفی و اتفاقات منفی را جذب میکنیم.

 

ارتعاش چیست؟

ارتعاشات در دو حالت وجود دارد «ارتعاش مثبت» «ارتعاش منفی»

ارتعاش مثبت ارتعاش هایی هستند که ما باور مثبت، افکار مثبت و احساس مثبت داریم و از خود ساطع میکنیم. مانند زمانی که با آرامش از خواب بیدار میشویم و در محیط کار بسیار خوب برخورد میکنیم و احساس خوبی داریم وقتی کسی از ما سوال میکند ما به زیبایی و به شکل مثبت پاسخ میدهیم. اگر کسی به ما اعتراضی کند با آرامش با او صحبت میکنیم و از خود ارتعاش مثبت ارسال میکنیم ارتعاش ها فقط محدود به کلمات نیستن بلکه ما با نگاه کردن لباس پوشیدن راه رفتن نشست زبان بدن رفتار درونی  همیشه در حال ارسال ارتعاش هستیم.

ارتعاش های منفی زمانی ساطع میشوند که شما در ذهنتان باور های منفی را پرورش بدهید در نتیجه وجود شما پر از احساسات منفی شده و نیروهای منفی ارسال کرده و امواج یکسان (انرژی منفی) را دریافت میکنید. مثلا زمانی که شما در ترافیک یا بر اثر اشتباه یک راننده بوق میزنید اگر احساس منفی داشته باشید و روی مود منفی بوق برنید بوق شما طولانی تر و خشن تر خواهد بود ولی اگر احساس مثبت باشد شما بوقی میزنید که برداشت دیگران از این بوق اطلاع است نه اعلام جنگ نحوه واکنش شما باعث شکل گیری واکنش راننده مقابل میشود، شما همان ارتعاشی را که ارسال میکنید ارتعاش هم جهت را نیز دریافت میکنید.

ارتعاش مثبت

 

تاثیر ارتعاش مثبت و ارتعاش منفی در رابطه

همانطور که در مقاله بازگرداندن عشق از دست رفته توضیح داده شده یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث سردی در روابط است ارتعاشات منفی ساطع شده از سمت شخص میباشد (خودما). افکار منفی که در ذهن خود داریم باعث شکل گیری احساسات ما میشود این احساست اگر به زبان آورده نشود از طریق رفتار ما بیان میشود (همان ارسال ارتعاشات از طریق ناخودآگاه).

تاثیر ناخودآگاه در رفتار و گفتار ما غیر قابل انکار است، و دیگران هم به راحتی از خروجی احساسات ما تاثیر میگیرن، ما میتوانیم به سادگی از طریق قانون جذب و ارتعاشات به ضمیر ناخود آگاه باعث شویم شخصی که از ما متنفر است عاشق ما بشود، شخصی که ما را دوست دارد از ما متنفر شود. میتوانیم با ارسال اتعاشات ناخود آگاه کاری کنیم که عشق مان به ما خیانت کند بله این اتفاق میتواند رخ بدهد و خود ما عامل آن خواهیم بود.

وقتی شما به عشقتان میگوید تو برای من وقت نمیگذاری تو دوستانت را به من ترجیح میدی تو من را دوست نداری، وقتی در کنار من هستی لذت نمیبری…. وقتی ما این ارتعاش را ارسال میکنیم در ناخودآگاه عشقمان خود را فردی بی ارزش تاکید میکنیم این باور را در ناخودآگاه او شکل میدهیم که ما را دوست ندارد اگر ما را دوست داشت بیشتر وقت میگذاشت، با دوستانش کمتر بیرون میرفت بیشتر با ما تماس میگرفت. ناخودآگاه عشق ما به این صورت برنامه ریزی میشود که با ما احساس خوبی ندارد برای همین ما متوجه شدیم و اعتراض میکنیم به مرور زمان این باور در ذهنش کاشته میشود که باید رابطه ای که در آن لذتی نمیبرد را قطع کند.

 

ارتعاش منفی و خیانت

بله شاید عشقتان خیانت کرده باشد شاید هم نه شاید شما مقصر باشید شاید هم نه، میخواهیم باهم این موضوع را بررسی کنیم. وقتی ترس از خیانت دارید و گوشی طرف مقابل را چک میکنید مدام سوال میکنید که کجا هستی میگویید به من دروغ گفتی تو با کسی در ارتباط هستی، تو من را دوست نداری… در این شرایط باعث میشویم خود را در حدی پایین بکشیم و در ناخودآگاه شخص خود را لایق خیانت بکنیم و این تصور را شکل بدیم که نه تنها غیر قابل تحمل هستیم بلکه دوست داشتنی هم نیستیم ارزش خاصی نداریم. وقتی این ارتعاش را ارسال کردیم ناخودآگاه شخص برنامه ریزی شده که این رابطه کم ارزش است اگر نبود او رفتار من را اینگونه تحلیل نمیکرد پس من هم اورا دوست ندارم. من لایق بهتر از او هستم او خود میداند پس چرا با او ادامه دهم. البته این را هم اضافه کنم که این رفتار از سمت ما چقدر زننده و غیر قابل تحمل است و باعث ایجاد احساس منفی میشود و سردی و دوری را پایه ریزی میکند.

 

ارتعاش مثبت و جلوگیری از خیانت

دو سناریوی قبل را تصور کنید: اگر شما بگویید عزیزم میدانم تو دوست داری با من بیشتر وقت بگذرانی اما دوستانت ممکن است از تو ناراحت شوند، عزیزم میدانم تو من را دوست داری و میخواهی این را با رفتارت به من نشان بدهی من درک میکنم، عزیزم می دانم تو میخواهی هر لحظه از من باخبر باشی و بی خبری تو را آزار میدهد و واقعا ممنونم با این که این موضوع برای تو مهم است اما سعی در محدود کردن و چک کردن من نداری تا من احساس ناخوشایند نداشته باشم. این ارتعاشات میتواند هم کلامی باشد هم رفتاری و بصورت غیر مستقیم. با رفتار های اینگونه و ارتعاشات مثبت بجای اینکه باور بی ارزش بودن را شکل دهیم خود را در ناخودآگاه عشقمان فردی مهم و تاثیر گذار تثبیت میکنم.

بجای چک کردن و شکاک بودن رفتار طوری باشد که تو به من متعهد هستی و من این ویژگی تو را بسیار دوست دارم و تو فردی با ارزش هستی در زمانه ای که خیلی از مردم این کار را نمیکنند تو معیار های بالایی داری میدانم اگر امکانش بود میخواستی همه مردم این را بدانند که تو عاشق من هستی و من را جایگزین نخواهی کرد. در این نوع برخورد حتی اگر فرد قصد خیانت داشته باشد یا در حال خیانت باشد دچار پارادوکس شده و ناخودآگاه او بهم ریخته و باوری جدید به آن اضافه شده که اگر من خیانت کنم فردی بد سرشت و ضعیف و بی لیاقت هستم پس هم میتوانیم جلوی خیانت را بگیریم هم طرف مقابل را از این مسیر دور کنیم.

 

برای آشنایی با مراحل و تکنیک ها همچنین پرسش سوالات خود میتوانید به تیم مشاوره سربرگ تازه از طریق تلگرام و واتس آپ پیام ارسال کنید.

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

 

مقالات مرتبط:

تکنیک های ساده برای بازگشت به رابطه از دست رفته

قانون جذب چیست؟

قانون جذب عشق

تکنیک های برنامه ریزی و نفوذ به ضمیر ناخودآگاه

نیاز های ناخودآگاه عشقمان چیست؟

چگونه دیگران را تغییر دهیم

چگونه عشق بورزیم

در روابط دست نیافتنی باشید نه در دسترس

2 دیدگاه

    • راجب رابطه خودتون و تحلیل و برسی مشکلتون میتونید به شماره 09129305020 از طریق واتس آپ یا تلگرام پیام بدید و کاشناس ما شما را راهنمایی خواهند کرد. موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *